Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!
ziet er lekker uit dat kruiden tuintje van je op naar de colas.
grtzz
ziet er lekker uit dat kruiden tuintje van je op naar de colas.
grtzz
High times in paradise Welkom peepz! Deze week is weeral voorbijgevlogen. De planten zien er goed uit en vertonen geen tekens van mishandeling hehe! Het is nochtans een stressie weekske geweest! overzichtdag49.jpg<==(dag 49)DSC02589.jpg(dag50) De stress was spijtig genoeg te danken aan yours truly! Door de uurverandering kwam de timer van mijn licht niet goed overeen met mijn tijdschema. Kheb dan besloten om een dagje wa te foefelen met de licht uren. Ze hebben dan een dagske een vrij onregelmatig licht gehad! Ma bon in de natuur komen zonsverduisteringen ook voor! De 2de stressfactor was te danken aan mijn vergetelheid. Het DR-90 tentje van mijn tuintje heeft 2 roosters die afgedekt kunnen worden met een lap stof of zoiet. Tijdens de lichturen doe ik deze meestal open. Dit doe ik omdat mijn passieve inlaten niet echt groot genoeg zijn voor mijn afzuiger. Mijn tent trekt dan helemaal samen en ik denk dat die lage luchtdruk in mijn tentje niet zo goed is voor mijn plantje. Aangezien ik deze week later kon uitslapen, is er ook een pakske meer geblowd hihi! Dit had als gevolg dat ik te stoned was om mezelf eraan te herinneren dat die roosters afgelapt moesten worden voordat ik in dromenland terechtkwam!! Dikke bummer!! tot 2 maal toe werd ik lekker laat wakker om te ontdekken dat die rooster ni afgedekt was..grrr... De plantjes zijn dus niet 12u volledig verduisterd geweest. Nu ni overdreven veel licht inval,een hele lichte schijn. maar toch!! khad het liever ni gehad!! Showtime Er is toch een groot verschil tussen de 2 planten. De ene(plant1) is korter in lengte en dikker qua topdichtheid en de andere (plant2) is langer en daar is de top minder vol!? Vindt ik persoonlijk maar raar, mss een verschillend fenotype?? geen idee! Moest er iemand hier enige suggesties over hebben ni verlegen zijn en laat ze mij maar weten. De langste plant(2) heeft ook een rare bladvorming, kijk maar voor jezelf! DSC02559.jpgDSC02560.jpg(dag 48) plant 1: DSC02561.jpg(dag48)plant1dag49.jpg<=(dag 50) DSC02585.jpgDSC02584.jpg(dag 50) plant 2: DSC02564.jpg( dag 48 )plant2dag49.jpg<=(dag 49) DSC02581.jpgDSC02582.jpg (dag 50) Wat's the status! Maar we zijn nu op kalenderdag 50 aanbeland. Volgens mijn calculatie is dit bloeidag 24! We zitten dus in week 4! Het Klimaat was wat aan de frisse kant deze week! Gemiddeld tijdens de lichtperiode en Cafe and Restaurant Paradise, nice food, good music and great atmosphere De voeding van deze week is weeral een niveautje hoger geschroefd! De inwoners van Paradise hebben voor de eerste keer Sweet Jane 2 gekregen! En dat lijken ze wel lekker te vinden. We zitten in de 4de week van de bloei dus Sweet Jane 2 is wat ze krijgen. De Mix die ze kregen was: een kwart Co2 tabletje, 4 ml/l Sweet Jane 2, 10ml/l Guano ==> Ph 6.3 . Ze krijgen de 1ste dag 750ml-1liter voedingswater; 2de dag 500-750ml voedingswater ; 3de dag 500ml-1l kraantjeswater( 1 keer op 3 afgezuurd tot PH 5.8-6.5) Dit wordt dan steeds opnieuw herhaald! De kleine snackjes De bewakers van men kleine jungle hebben weeral iets nieuws opgemerkt! Er is een lekker tomaatje opgedoken!! Ja hoor na een 50tal dagen is het eerste one million F1 tomaatje tevoorschijn gekomen. Het ziet er heerlijk uit en ik kan haast niet wachten om het te proeven. Nu nog wachten tot ze beginnen blozen om ze dan te verorberen!! eerstetomaatje.jpg De bieslook en peterselie zien er echt goed uit en worden al regelmatig gebruikt om het eten huize Hashizall perfect te laten afsmaken! bieslookdag50.jpgpeterseliedag50.jpg Tot slot de aardbeitjes! Die zijn op hun gemakske mooie bladeren aan het aanmaken. Ik krijg toch wat nen kriebel dat ze nu eindelijk op gang gaan komen. Ik hoop dat we van de kracht van die aardbeitjes gaan verschieten. Grtz!! Dank aan alle bezoekers, de reacties op men verslagske vind ik altijd zeer leuk om te lezen. Het geeft me die extra stimulans voor de contest! Want de concurrentie is bikkelhard ! Als ik zo wat bij de andere ga rondneuzen, ze hebben daar ook goed hun best gedaan voor No Mercy Supply.Ze zien er echt goed uit!! |
Hellowkes jointjesdraaiers Weeral een weekje voorbij in paradise en de wijfies dikke lekker aan! We zijn aan kalenderdag 57 gekomen bloeidag 31 ( week 5 bloei ) DSC02614.jpgDSC02621.jpg De voeding van No Mercy Supply is lekker aan het gaan. Ze krijgen nog steeds de volgende goodies: een kwart Co2 tabletje, 4 ml/l Sweet Jane 2, 10ml/l Guano ==> Ph 6.3 . Het klimaat in paradise is gemiddeld tijdens de dag en De vrouwmensen De dames gaan lekker maar er begint hier en daar iets speciaal te gebeuren. Zo lijkt de ene dame stevig last te krijgen van de claw. Ze lijkt mij ook een soort van N-tekort te tonen denk ik. De onderste fanbladeren beginnen wat te vergelen. Als het blijft voortduren ga ik dat plantje nog is wat Sweet Jane 1meegeven. DSC02616.jpgDSC02608.jpgDSC02610.jpgDSC02623.jpg De andere signorina gaat lekker door al is de top duidelijk minder dik als de andere. Ook zien die haar bladeren er wat verwrongen uit . Ze krijgen allebei steeds dezelfde hoeveelheid en soort voeding. Dus het is wel leuk om te zien hoe de 2 van elkaar verschillen. De langste leek ook wat te beginnen buigen onder haar gewicht , ze stond wa schuin dus kheb haar wat ondersteunt met een stokje! DSC02619.jpgDSC02627.jpg My slutties got names! Na 57 dagen met deze 2 double funnerkes bezig te zijn geweest is het tijd om ze namen te geven. Wel als ik aan double fun denk dan kan ik niet anders doen dan aan een slutty sexy tweeling te denken. En ja hoor kvin dat mijn meisies er super hot en slutty uit zien. Dus na wat wikken en wegen is mijn sexy tweeling omgedoopt tot Jessica en Tamara. Wat er toch allemaal uit een mens zijn hersenkronkel komt gekropen. top plant 1 dag 57.jpgDSC02617.jpgPlant 1 degene met die dikke toppen is ==>Jessica De dochter van Shylock in Merchant of Venice van Shakespeare. Afgeleid van het Hebreeuws met de betekenis: God ziet uit top Tamara dag 57.jpgDie lange smalle, plant 2, is ==> Tamara Tamar, de dochter van David (2, Sam. 19). Afgeleid van het Hebreeuws met de betekenis: dadelpalm, palm. Veggy-time De kruidtuin daar gaat alles super! Ze krijgen dezelfde voeding als men ander plantjes en dat lijkt wel goed te gaan. DSC02606.jpg De one million F1 tomaatjes gaan als zotten en beginnen men tuintje goed te vullen. Kheb ze met koortjes wat samengebonden zodat men double fun meisjes alle plaats krijgen die ze nodig hebben. DSC02604.jpgDe tomaatjes beginnen hier en daar op te duiken! Dus daar ben ik zeer trots op!! Nu nog wachten tot ze beginnen blozen! De Peterselie en Bieslook zijn grote jongens geworden en zijn een vaste waarde geworden op het menu! DSC02597.jpg De aardbeitjes laten nog geen vruchtjes of bloemetjes zien! Kan er niet veel over vertellen want die groeit maar traag. De blaadjes worden gewoon steeds groter. DSC02611.jpg Grtz |
Dag Mede-hobbyisten Hier is de stand van zaken na 64 kalenderdagen! bloeidag 38 ( week 6 bloei ) DSC02691.jpg De voeding is nog steeds ongewijzigt! een kwartCo2 tabletje, 4 ml/l Sweet Jane 2, 10ml/l Guano ==> Ph 6.3 . Ons klein klimaat wordt nog steeds goed geregeld in paradise!! het is deze week gemiddeld tijdens de dag gebleven en 40 cm afstand gehangen!! My chubby twins De dames gaan hun gangetje! Al is het verschil tussen Jessica en Tamara toch wel duidelijk! DSC02631.jpg =>Jessica heeft nog steeds last van het vergelen en verdorren van de bladeren. Terwijl Tamara=> er nog steeds mooi groen uitziet.DSC02633.jpg Jessica Sweet jane 1 te geven voor een N- tekort, maar kben van gedacht veranderd en denk dat het gewoon de Herfst is die is komen opzetten!!! Mmm.. Het einde komt in zicht!! DSC02671.jpgDSC02675.jpgDSC02676.jpgDSC02677.jpgDSC02680.jpg Tamara heeft een veel slankere maar langere hoofdtop en ziet er over heel de plant nog mooi groen uit DSC02669.jpgDSC02657.jpgDSC02658.jpgDSC02666.jpgDSC02660.jpg Herbal garden time However mean your life is, meet it and live it do not shun it and call it hard names. Cultivate poverty like a garden herb, like sage. Do not trouble yourself much to get new things, whether clothes or friends. Things do not change, we change. Sell your clothes and keep your thoughts." (Henry David Thoreau) Wel de groentjes gaan lekker!! Die tomatenstruik blijft maar aandikken en de tomaten duiken overal op!!! Ze zien allemaal nog groen dus kheb spijtig genoeg nog niet kunnen proeven! DSC02645.jpg Wel de kruidjes staan er zeer mooi bij en een aanrader voor iedereen die nog wat plaats over heeft!!! DSC02636.jpg De aardbeiplant, is toch maar een raar ding! Valt niet veel aan te zien, gewoon grote rare bladren. Kbegin te twijfelen of het wel aardbeitjes zijn?? Kga zien wat het wordt gewoon afwachten en hopen dat er zoete aardbeitjes tevoorschijn komen!! Dat was het dan alweer! hopelijk zie ik je volgende keer!! Grtz!! |
Comment