Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

Bedankt allemaal, zit zelf ook vol verwachting de eindstreep af te wachten!
    Het water komt me al aan de mond als ik aan de double Fun begin te denken!
    Dagelijks wordt de microscoop op de toppen gezet want ik wil PROEVEN!!! De toppen zijn lekker hard en ruiken heerlijk, maar de amber tricho's laten zich nog niet zien!

Grtz!!
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

rustig aan komt goed.laat het je straks smaken jongen

Comment

Heheh, geduld is een schone zaak. Let er wel op dat je de kleur van de trichomen niet goed kunt zien onder hps licht, beste kijk je daarnaar met licht van buiten.

Comment

Dat zijn gvd dikke koppen , mooi!

Smookse!

Comment

Welgekomen bij mijn Double Fun Bomen

Ja hoor het is een bewogen weekje geweest in Paradise!! De schaar is er vandaag ingegaan !!
            We zaten 85 kalenderdagen ver op bloeidag 59 ( week 9 bloei ).

Het klimaat is de laatste week in Paradise normaal gebleven.
            Het was gemiddeld tijdens de dag en gebleven.

Walking the green mile!

Mijn dames hebben mij al veel kweekplezier bezorgd en kan niet wachten om het rookplezier te ervaren.
            Hier kan je ze bewonderen toen ik heel paradise ter hunner beschikking heb gesteld! Klaar voor hun 3 donkere en laatste daagjes! RIP!!

thegirls voor hun winterslaap.jpg(dag 82)

Op kalenderdag 82 zag ik voldoende amber tricho’s en hebben we Paradise ontmanteld en de meisjes enkele dagen in het donker gezet.
            De kruidtuin is daarna samen met de tomaatjes naar de vensterbank verhuisd zodat men meisjes voldoende ruimte hadden voor hun laatste dagen.

DSC02818.jpgDSC02819.jpg(dag 85)

Op de vensterbank zijn de F1 one Million tomaatjes lekker aan het rood worden.
            Kheb er al eentje geproefd, het was nog niet helemaal rijp maar smaakte al heerlijk zoet.
            Echt leuk dat de tomaatjes en de wiet zowat op de zelfde tijd klaar zijn!! Heerlijke combo!!

Striptease time

Vandaag heb ik de dames uit hun donker stulpje gehaald en heb ik er de bladeren met de hand afgetrokken.
            De geur die verspreid werd was heerlijk, beetje ananas-citrus vleugje, mijn vingers waren ook heerlijk sticky!!

Hier is Tamara voordat ze al haar bladeren kwijt is:

tamara before snoei2.jpgDSC02835.jpgDSC02836.jpg(dag85)

En hier is het resultaat nadat ik er over ben geweest:

DSC02840.jpg(dag85)

Hier heb je dikke Jessica die hetzelfde proces heeft ondergaan

DSC02829.jpgDSC02830.jpgjessica after snoei.jpg (dag85)

Enkele close-ups van jessica's bud's

DSC02845.jpgDSC02853.jpgDSC02856.jpg(dag85)

De meeste bladeren heb ik er afgehaald, ik laat de plant dan enkele dagen in zijn geheel omgedraaid drogen.

DSC02866.jpg
            Daar hangen ze dan, mijn 2 double funsnel dames van No Mercy Supply !
            Twas een Zeer leuke run en nu het resultaat afwachten, ik kan het al proeven mmm!!

Na enkele dagen knip ik het overtollig blad eraf en worden de topjes van de plant geknipt!
            Die drogen dan individueel nog enkele dagen verder, om dan in de curepot te eindigen!

Grtz!!

Thx voor alle reacties, inderdaad geduld is goud waard maar vraagt ongelooflijk veel zelfbeheersing haha
            Komende report zal ik ne status geven van het drogen en mijn ervaring met de No mercy Supply voedingslijn.
            Last edited by HashiZall; 9 May 2012, 00:49.
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)

Comment

Je hebt echt dikke voorbeeldcola's geproduceerd, ziet er geweldig en ook erg smakelijk uit..

Comment

xxl weed ziet er goed uit, laat het je smaken!

Comment

Mooie cola,s geworden en netjes gestript. Veel plezier met het roken ervan, mooi gedaan.

Comment

dat ziet er zeker goed uit !
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Dank u voor al het lof!! de meisjes zien der inderdaad colavet uit!
                      Ze hangen nog steeds rustig te drogen, kga morge de rest van het blad erafknippen! dan kunnen de topjes op hun gemak lekker verder drogen.Can't wait

Grtz to all!!

Comment

Gesaluteerd beste bezoekers

We zijn vandaag 92 kalenderdagen ver sinds het startschot en de run is voorbij!!
                        Elk verhaal heeft zijn einde en spijtig genoeg ook het deze.

Dit is het dan ...het einde.
                        Na vanavond komen men meisjes niet meer terug.
                        We hebben er veel over gezegd
                        en nu hebben we er ons ook bij neergelegd.
                        Amber moest het zijn, maar wanneer was de vraag.
                        Nou die dag was dus vandaag.
                        En nu nog hopen
                        dat we het lekker kunnen roken.

Kzal jullie nog even doorheen de laatste dagen van het avontuur van mijn double fun chickies,
                        Jessica en Tamara, in Paradise loodsen.

DSC02867.jpg

Op dag 88 zijn de meisjes met de schaar ontdaan van hun laatste blaadjes. Prutswerkje hoor!!
                        Vervolgens heb ik de bud’s van de plant ge-bushido-bladed.

DSC02872.jpg

Zo konden die ook nog enkele dagen verder drogen. Dat deden ze allemaal lekker chillend aan hun koortje!!

DSC02877.jpg

Op kalenderdag 90 zijn de bud’s in hun curepotten gevlogen om nog lekker af te rijpen.

the pots.jpg

Get on the scale you fattie

Nu the moment of truth!! Hoeveel hebben die meisies nu opgebracht?
                        Wel hier is ons Jessica met een lekkere 73 grammen puur plezier!!

DSC02887.jpg

En ons Tamara heeft wat moeten onderdoen en holt haar zuster achterna met een 64 grammen!!

DSC02889.jpg

Tamara haar bud’s ruiken een pak zoeter als die van haar zuster
                        dus ik ben echt benieuwd naar de smaak!!

In totaal een 137gr , ik ben blij met het resultaat! Ik had gehoopt op een 200gr maar dat is dan voor de volgende No Mercy run
                        met een vriendinneke meer . Ik had wel verwacht dat mijn tomatenstruik een aantal lumens zou afsnoepen van men meisjes... en dat me dat enkele grammen ging kosten. Maar ik ben blij en fier op het resultaat want kvin dat het weedje er echt heerlijk uit ziet!

DSC02885.jpg

De voedingslijn.

Ik had ook nog graag wat gezegd over de No Mercy Supply voedingslijn.

Over mijn run met de No Mercy producten ben ik heel tevreden. Vooral het gebruik van al hun producten vond ik zeer gemakkelijk.
                        Voorheen was ik steeds een half uur bezig om alle verschillende producten af te meten en de juiste verhoudingen te zoeken.
                        Met de No Mercy Producten duurde het hooguit een kwartiertje, en kwas klaar. Bats ...floep... , hup.. en het eten is klaar!

Het resultaat dat de producten geeft vindt ik ook zeer goed. Mijn planten zagen er steeds mooi en gezond uit!
                        Kheb al een klein rokertje gedaan en mmm.. the taste blijkt toch wel goe te zitten.
                        Mijn tomaatjes vonden de voeding ook zeer lekker en die smaken ook heerlijk zoet.

Ik ben Fan geworden en zal de producten nog zeker blijven gebruiken!! Go Go Go No Mercy Supply

Grtz!!

Wel dat was het weer voor deze week!
                        Het plan is om ze nog een weekje in de curepotten te laten voor ik mijn rookverslagje maak! Hopelijk tot dan!!
                        Last edited by HashiZall; 16 May 2012, 00:37.

Comment

Top.
                          Als je dat zo voelt mag gezegd worden. NM heeft goede produkten en kwa zaad genetics 2 stay.
                          Daarnaast zover ik weet erg goedhartig volk, daar hou ik wel van.

Rook ze!

B.

Comment

Zeer mooi verslag geworden HashiZall, dank je daarvoor.

Over mijn run met de No Mercy producten ben ik heel tevreden. Vooral het gebruik van al hun producten vond ik zeer gemakkelijk.
                            Heel mooi dat je tevreden bent, wij staan ervoor om het zo makkelijk mogelijk te maken en er geen Rocketsience van te maken. Daarom ook onze nieuwe slogan:
                            Back to Mother Nature, check the chick

No Mercy Supply Cataloge2.jpg

Ik ben Fan geworden en zal de producten nog zeker blijven gebruiken!! Go Go Go No Mercy Supply
                            Mooi mooi, je weet me te vinden.

Daarnaast zover ik weet erg goedhartig volk, daar hou ik wel van.
                            No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Leuk verslag, mooi resultaat.
                              Niks mis met de voeding van NM en jouw kweekcapaciteiten.

*Wat heb jij een lange duim
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ziet lekker uit, ben benieuwt naar de volgnede kweek van je met NM.

Comment

Bezig...
                                X