Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

Voila de post is nu deftig leesbaar, na wat gesukkel met de pix is het toch nog gelukt

Grtz!
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Ziet er goed uit man,veel succes, en lol @ die soldaatjes

Comment

lokes hash !!

gefeliciteerd met de geboorte van je sletjes :d

en dat het een mooie ronde mag worden !!

groetjes en veel geluk
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Comment

Thx voor al de positieve reacties!! Motiveert om er iets moois van te maken

lol RbtMastah That's the plaan voor het oogsten, hopelijk lekkere tomaatjes en aardbeitjes met een lekker double fun G'ke!

Grtz!
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)

Comment

Mooi zo, ik woon toevalligerwijs nogal dicht bij Paradise, kom dan wel eens passeren om een tomaatje en aardbeitje te verorberen bij het oogstfeest . Kijk uit naar updates!

Comment

Mooi zo Hashizaal, veel succes verder en we blijven piepen

Comment

Veel suc6 met je kweek

Comment

Gegroet Peoplez
                    DSC02293.jpgdag(12)

Het Klimaat in de tent heeft zich goed gestabiliseerd ze hebben een gemiddelde
                    temperatuur van tijdens de lichturen en voeding staat nog steeds buitenspel.
                    De kleintjes krijgen slechts kraantjeswater met die goede oude Bacterial.
                    Ook doe ik er een stukje van de Co2 tabs bij, dat kan alleen maar helpen.

Deze producten van No Mercy Supply zijn lekker gemakkelijk om te gebruiken, Kgebruik voor alles mijn Rambo-mes,
                    mespuntje Bacterial poeier ( pimp daddy style ) en stukje van de Co2 tabDe nood aan overpotting ( dag 8)

Vanaf dag 8 waren mijn jonge grutjes teveel aan het strekken.
                    Kwas namelijk nog de juiste afstand van de lamp aan het fijntunen voor de kleintjes.

klaarvverpotting.jpg

Aangezien dat die 400wat lamp mijn hoofd lekker verschroeit als ik eronder zit, wou ik de lamp er zeker niet te dicht boven hangen. Het gevolg was dat de kleintjes een strekkingsdans zijn begonnen todat ik de juiste lamphoogte had gevonden( Grr verwende kinderen )

Degene die naar mijn zin te groot waren geworden, verpot.jpgweirdo.jpg

De ooievaar is weer langs geweest( +- dag 12)

De andere gewassen zijn ook op hun eigen tempo in gang aan het schieten.
                    De one million F1 tomaatjes zijn bovengekomen en laten hun eerste blaadjes zien.

tomaatin sight.jpg DSC02274.jpg

De bieslook heeft zijn kleine haartjes ook reeds laten zien.
                    Er ontstaat een klein groen laagje haartjes, dus dat lijkt daar wel goed te komen.

bieslook.jpg

De Peterselie heeft ook besloten om buiten te spelen.peterselie.jpg

De tent is zich goed aan het vullen met al deze lekkernijen dus.
                    De aardbeitjes DSC02302.jpg

Hier dan de kleine fotoshoot van mijn mooie kleintjes!

DSC02278.jpgDSC02298.jpgDSC02299.jpg

DSC02297.jpgDSC02301.jpg

De kruidtuin met die rare x2fun!

DSC02300.jpg

Grtz!!

Till next time playerz!!
                    Last edited by HashiZall; 26 February 2012, 22:55. Reden: opkuisen post

Comment

Meneertje speelt graag oorlogje ^^
                      Ze staan er wel goed bij daar in je front linie, dat ze mogen knallenn straks
                      sigpic

Comment

Die loep mag je wel eens poetsen dude, ghehehe.

Comment

Ziet er goed uit

Comment

knallen met die handel haha

Comment

Welkom weedofielen!

Hierbij brengen we jullie nog even op de hoogte van de gebeurtenissen in mijn klein tropisch tuintje.
                              De kleintjes staan op de 12/12 uren methode van No Mercy Supply en doen het goed.

dag20temp.jpgWe ziten nu op kalenderdag 20 en het Klimaat was deze week gemiddeld in de dag
                              en
                              De Voeding is nog steeds niet aan de orde, de plantjes zien er nog steeds mooi groen uit. Ik kan niet direct een voedingstekort zien, dus we laten onze meisjes maar doen. Haha ik noem ze al meisjes, wishfull thinking, dus keep our fingers crossed.
                              Bacterial poeder en stukje van de Co2 tab krijgen ze nog af en toe and thats it!!

Mijn Groenten en fruit is nog steeds een kleine spruit

Wat een verschil als je de groeikracht ziet van die double funners in vergelijking met de groentjes.
                              “Weed grows like crazy!” Ongelooflijk wat voor een kracht er in ons magisch plantje verscholen zit.

dag17_2.jpgDe tomaatjes " one million F1 " en bieslook groeien lekker door.
                              Kga de tomaatjes en het laatste dubbel funnerke binnekort in een groter potje plaatsen, eerst even langs de winkel voor nieuwe potjes :p

Hoe het mythisch peterselie in mijn tentje kwam

Er leefden eens een koning in een land van welvaart en voorspoed hij had een dochter
                              en een zoon die altijd ruzie met elkaar maakten en elkaar zoveel mogelijk tegenwerkten.
                              Op zekere dag opperde de koningin om raad te vragen aan een oude, heel wijze vrouw
                              die diep in het donkere bos woonde en van wie ze veel had gehoord.
                              peterseliedag20.jpgPeterSelie. Tot op de huidige dag werken broer en zus samen en zijn niet meer van elkaar te scheiden.( gebaseerd op G.van Ek )

The View

(dag 17) dag17.jpg
                              (dag 18) dag18.jpg
                              (Dag 20) dag 20.jpg Een raar blaadje==>dag 20 freakblad.jpgdag 20 freakplant.jpg<== het freakske

Bedankt voor alle leuke reacties!!
                              De veiligheidstroepen hebben zich deze week gecamoufleerd! niet terug te vinden die rakkers!!

Grtz!!!!!!

Comment

het kleine tropisch tuintje wordt groter en groter

ziet er goe uit al vind ik het verschil tussen dag en nacht beetje groot
                                zelf hou ik dat liefer maar 4 tot 5 graden uitelkaar maar ze niet er mooi dronker ui
                                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Bezig...
                                X