Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

Bedankt voor alle leuke reacties!
    Ik heb men best gedaan om me staande te houden tussen die moordende concurrentie en dat heeft me een hoop snoepgoed opgeleverd!!

@Buizerd: Thx man!

@Roy: Deam roy lekker grietje bij de nieuwe slogan, mother nature is a MILF!! ==> Back to MILF nature!!
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Leuke run en verslag. Geniet ervan.

Comment

Deam roy lekker grietje bij de nieuwe slogan, mother nature is a MILF!! ==> Back to MILF nature!!
        Ik zal haar dit linkje sturen, een milf is ze niet! Ze is maagdelijk net als moeder natuur.....
        No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Zo hashizall mooi verslagje hoor, netjes afgewerkt altijd, en je voelt de goeie vibes in je verslagje ^^
          geen arbeien deze keer :p maar toh wel een deftige roker!!
          mooi hashizall
          sigpic

Comment

Welgekomen fervente groenvoorzieners

We zijn bij het einde van mijn No Mercy Supply run gekomen en hier kon natuurlijk geen rookverslagje aan ontbreken.
            De statige dame die we hier gaan bespreken is mijn geliefde double funsnel soort!!

DSC02815.jpg

Als we bij No Mercy gaan kijken vertellen ze het volgende over het soortje!!

Een sterke en stabiele plant voor zowel indoor als outdoor.
            Sativa 25% / Indica 75%. Vormt dikke buds met extreem veel hars.
            De reuk van de Double Fun is een duidelijke citroen geur. Zoet, vriendelijk en authentiek.
            Deze plant is bijhoorlijk vorstbestendig en bijhoorlijk resistent tegen schimmels.
            Een sterke psychoactive soort. De double funsnel soort is een mutatie van de reguliere Double Fun.
            Het zaad uit deze plant komt voort uit twee zuivere Double Funs die twee weken
            eerder klaar waren dan de reguliere Double Fun. Een bonus plant dus. ( bron No Mercy Supply)

The smoke experience

We zullen beginnen met Tamara:

DSC02904.jpgDSC02909.jpg

Textuur:

Lekker vaste top, niet flufffy maar ook niet steen hard.

Geur:

Tijdens het vergrinden herken je een onderliggende zoete vleug die je neus inkruipt,
            De bovenliggende geur is eerder fris, je herkent er een soort citrus geur in.

Rookervaring:

Zeer zacht , een fuwele streling over tong en in de keel. Ongeloofelijk zachte zoete toets, Mmm… echt lekker!!

Effect:

Slaagt snel in, je voelt het eerst in je hoofd en je hoofd wordt steeds zwaarder. Vervolgens vloeit de warme gloed richting tenen toe.

“fris en licht van smaak, niet te zwaar op de keel wel in het hoofd en ik krijg er tintelende schouders van”

Volgende in de rij is onze vette Jessica:

DSC02916.jpgDSC02915.jpg

Textuur:

De structuur van de top is iets harder, dikker opeen gepakt als bij Tamara

Geur:

De geur van Jessica is iets prikkelender in de neus als bij Tamara. Ik herken er een fijne soort vickx geur in, heel wat frisser als bij Tamara.

Rookervaring:

Is praktisch dezelfde als die van Tamara. Een heerlijk zoete en zachte streling voor de tong en keel.

Effect:

Het effect van Jessica is meer een body effect als dat van Tamara, minder zwaar in het hoofd, maar het vloeit lekker doorheen je lichaam en benen

De One Million F1 goodies

Mijn tomaten plantje heeft ook al wat lekkers opgeleverd.

DSC02897.jpgDSC02894.jpg

De smaak van de kleine tomaatjes is echt te vergelijken met snoep. Super zoet, de lekkerste tomaatjes die ik ooit heb geproeft!! Heel content mee.
            En daar hebben we natuurlijk wat lekkers mee gemaakt!

DSC02900.jpg

De final terugblik
            No Mercy Supply en het JD forum bedanken voor het leuke initiatief,
            het is een leuke contest geworden met fantastische resultaten van alle deelnemers…Proficiat!!
            En natuurlijk aan alle JD leden voor hun leuke commentaren!!

Grtz!!

Dat was het dan, Thx BubbaJ en Monty voor jullie reacties op het einde!! We hebben ons best gedaan!
            En Roy, doe de groetjes aan je nieuwe No Mercy Promogirl, ze zal de verkoopcijfers de lucht in laten schieten!!
            Last edited by HashiZall; 23 May 2012, 14:20.
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)

Comment

Naast een aantal schitterende toppen van Jessica en Tamara, heb je ook nog prachtige rode tomaten gekweekt.

Comment

Leuk verslag en run, geniet ervan. tot op de BBQ

Comment

En Roy, doe de groetjes aan je nieuwe No Mercy Promogirl, ze zal de verkoopcijfers de lucht in laten schieten!!
                  Ja dat zal ik doen. Hopelijk helpt het inderdaad om het No Mercy Supply merk uit te bouwen.
                  No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

ziet er netjes uit en geniet er van.mooi verslag trouwens.

grt vapo

Comment

Tis met plezier gemaakt geweest!! Thx allemaal!!

Nu afwachten maar.....

Grtz

Comment

Hellow Mede-planters!

Om het verslagje compleet te maken heb ik ook een Foto-timeline opgemaakt van heel mijn No Mercy ronde.
                        Altijd leuk om in sneltempo het verloop van de plantjes nog eens te overzien, 92 dagen in 15 pic's. Iedere foto is +- 1 week later
                        Enjoy!

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg14.jpgdroog.jpg

En nu wachten op het verdict....

Grtz

Comment

Leuk die timeline

Mooi verslag hashizall, ook een kanshebber op die ferme prijs ^^
                          sigpic

Comment

netjes hoor !!

Groetjes
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Mooi wat is die andere plant?

Verstuurd via Tapatalk
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

@bubbaJ en k1: thx voor de reacties, ferm is de prijs zeker

@poepzak200: Mijn meisjes waren vergezeld door een tomatenplantje( one million F1), peterselie en bieslook.
                                Het plan was om er een aardbeiplantje bij te hebben, maar die is ten prooi gevallen van guerllia peterseliekwekers

Grtz

Comment

Bezig...
                                X