Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

    led it go

    Comment


      #32
      Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

      Hallo allemaal,

      @ Psyco ben al bezig met iemand voor de lampen.Als hij ze niet moet dan mail ik jou.Lampen wil ik 300 euro voor(2x 240 watt)
      De lampen hebben maar 4 weken aangestaan.Als ik de lampen niet kan verkopen geen probleem.
      ik wil zelf toch nog een keer onder led proberen.Nu eerst een wiet voorraad aan leggen.Dan heb ik ook meer geduld om onder led te kweken.
      Nou hou jullie op de hoogte.

      Gr Ed

      ---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 17:26 ----------

      Hallo allemaal,

      Ik heb het weer voor elkaar van de 9 plantjes 2 over.Is niet zo gek nadat ze 3x verpot zijn in 2 weken.Ik heb er in ieder geval alles aangedaan om mn plantjes te redden van teveel water in de aarde.Moet wel zeggen dat ik met smart op mn 400 watt lampen zit te wachten.Ik voel mn eigen echt een stomme lul omdat ik het kweken onder led niet onder de knie heb gekregen.Ik heb wel eens 250 gram droog gewicht van een plant af gehaald.Dit was wel onder een 600 watt hps en ging om een buitenplant die ik van buiten naar binnen had gehaald.Had toen alle takken met stenen en touw omlaag gebonden zodat het licht goed overal bij kon.
      Plant beter gezegd boom was wel 1.80 hoog en 1.20 breed.Nu had ik niet verwacht dat het met led ook zo zou gaan, maar zo lastig ook niet.Denk dat ik heel mn hok moet gaan verbouwen.Met 2x 400 watters gaat de temperatuur naar een graad of 35 a 40.(denk ik?)Het hok werd met de 2 led lampen al 28 graden laat staan met de hps lampen.Laats met min 15 het hok gewoon op 28 graden en geen verwarming aan!!!
      @iedereen GAAT DIT EEN PROBLEEM WORDEN???(JULLIE MENINGEN AUB) hok is lengte 2m x breedte 1m x hoogte 2m

      Gr Ed

      Comment


        #33
        Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

        Je moet nu zeker op zo'n 24-25 graden kunnen komen anders krijg je 's zomers een probleem. (30+ is een probleem)
        Breng je invoer en uitvoer in orde, dan lukt het best.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #34
          Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

          Hallo allemaal,

          vandaag lampen verkocht aan Meanz.@Meanz veel kweekplezier ermee.Moet even een mailtje sturen naar de growshop en vragen waar mn nieuwe lampen blijven.
          Ook nieuwe afzuiger gekocht heb gewoon een ventilatie box voor in huis gekocht.Verder afwachten wanneer de spullen binnen zijn en dan verbouwen die handel.
          Zaad wat ik moet bestellen zit te denken aan JACK BIC BANG NLX LEMON SKUNK KUSH mmmm lust alles wel haha.
          Moet gaan kiezen tussen de verschillende autoflower planten.Daar zitten de planten die ik heb genoemd niet bij.Sorry 1 de nlx.Deze planten zeggen ze zijn binnen 8 weken klaar vanaf dat het plantje opkomt tot dat je kunt oogsten.Nou laat jullie weten wanneer de lampen er zijn.

          GR ED

          Comment


            #35
            Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

            HALLO Allemaal,

            Lampen zijn binnenHeb meteen nog een nieuwe afzuiger meegenomen omdat ik denk dat het lekker warm gaat worden.Straks alles op mn gemak aansluiten.
            Zaad nog niet meegenomen.Ik wil nu eerst mn hokje goed op temperatuur krijgen.Als alles klopt dan ga ik pas aan de leuke dingen beginnen.
            Heb geen zin om weer op een teleurstelling uit te komen.Gisteren nog met 20 potten in de douche geweest.Weer wat anders als met mn vrouw
            Had de potten 2e hands dus even goed schoongemaakt onder de douche.Nou even eten en dan weer klussen.
            GR Ed

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

                Hallo Allemaal,

                Ging weer lekker vandaag.Spullen uitpakken klopt niet!!!!Begon al in de growshop bijna verkeerde lampen mee.Ik had toch echt de greenpower besteld.
                Kabels zitten in de tas?Ja hoor.Thuis aangekomen even snel eten,jointje in elkaar jassen en naar boven.Afzuiger gemonteerd en op naar de lampen.
                NEE HE godverdomme zijn ze 1x 5 m kabel vergeten.Lekker kan niet even naar de winkel want zit met de kids.Dus nu maar een lamp aangesloten.
                Morgen de andere en hoop ik in de avond alvast te kunnen testen.Hoop dat ik de tempratuur onder controle kan houden en dat het me eens een keer mee gaat zitten.
                @ John mensen hebben me weer lekker voor gelicht.Ik vraag aan de man:kan deze op een fan controller JA DAT KAN.KOm thuis ding op controller en nu maakt dat ding herrie net of hij niet zat stroom krijgt WAT IS DIT @ IEDEREEN !!!!!!!.Kun je hier iets tegen doen?.Ik ga nog even bij andere lezen.

                De groeten

                Comment


                  #38
                  Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

                  HALLO

                  Lekker zeg alles aangesloten.Nu even kijken wat afzuiger doet en anders ruilen.WAT EEN LICHT ZEG DIE GREENPOWER.Ben wel weer blij om met hps te gaan kweken.
                  Ben hier zelf wat meer in thuis.Vind juist het verzorgen van de planten zo leuk.Met led had ik dat gevoel niet zo.DAT gekloot met teveel water geven enz.
                  Moet een foto toestel regelen en dan zal ik wat foto's plaatsen hoe het hok nu is geworden.
                  Ga even naar de temperatuur kijken in mn hokje.
                  Nou tot later maar weer.

                  Gr Ed

                  Comment


                    #39
                    Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

                    fotos fotos fotos hahaha

                    Comment


                      #40
                      Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

                      You've got PM

                      Comment


                        #41
                        Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

                        hey ed precies tevreden nu
                        hopelijk komt het nu amaal goed grtz
                        psyko
                        LED there be light and fotosyhnteses was born

                        Comment


                          #42
                          Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

                          HAllo,

                          @Psyko:het is weer niet goed.De temperatuur is bijna 32 graden nu.In de nacht 24 graden.
                          Growshop weer bellen voor andere afzuiger.Hoop dat ik die vandaag kan halen.
                          Groeten Ed

                          Comment


                            #43
                            Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

                            Hallo Allemaal,

                            Vandaag een afzuiger gekocht 800m3/uur.Een van g tools met temperatuur instelling.Mooi ding zuigen als de beste
                            Nu wil ik hem gaan dimmen en jaa hoor hij begint te brommen.Ik heb van John007 al goede info gehad.Er moet een regeltransformator tussen.
                            Nu aan het zoeken voor een transformator.Weer min 70 euro.Hoop dat dan alles op is gelost en ik kan proefdraaien.
                            @John ga even kijken voor een variac ofte voltage lol

                            GR ED

                            Comment


                              #44
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #45
                                Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

                                Is dat brom geluid dan normaal voor een grote afzuiger?Ik denk ik pak een zuiger met een temp en fan contr en nu als ik de zuiger lager wil instellen dan gaat hij brommen.
                                Misschien hoort dit wel en ben ik dit niet gewend.Ik dacht dat dit geruisloos was,en dat ik niet een motor ga horen die niet lekker lijkt te lopen.
                                Verder tevreden en het gaat de goeie kant op.
                                WE ZIJN ER BIJNA

                                Gr ED

                                Comment

                                Bezig...
                                X