Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweek 10x amnesia x supersilverhaze onder 2x 240w led verlichting

Hallo

JAAAAAA HOOOOR we zijn er klaar voor.Afzuiger is klaar!!!!!!!!Morgen komt er nog iemand kijken en controleren of ik er geen puinhoop heb gemaakt met het aansluiten van de elektra.Ook blijft de fan licht brommen.Als ik de temperatuur regelaar gebruik dan gaat de afzuiger op vol aan als die boven de gewenste temperatuur komt.
    Dit vind ik een klein nadeel omdat mn uitblaas in de badkamer uitkomt.Dit maakt veel kabaal en de gene die op de wc zit word er vanaf geblazen haha.
    Verder tevreden en vanavond stekken bestellen.Het word SUPER SILVER HAZE.Vind dit lekkere wiet omdat je er lekker high van word.Ook je honger gevoel word erg gestimuleerd.En niet onbelangrijk je hebt nog steeds zin om dingen te doen.Heb niks tegen een indica soort maar daar word je zo lam van.
    Hokje nu mooi op 24 graden lv 40% met lampen aan.Morgen kijken wat die in de nacht doet.
    Groeten ED
    PS ik heb ook nog de 9 plantjes staan die onder de led uitkwamen(kan er geen afstand van doen lol)

Comment

Ed,
      Blij voor jou dat het allemaal goed komt

Een klein nadeel voor de persoon op de WC, maar dit wil wel zeggen dat alles goed werkt!

Nu even een nieuw topic starten met je nieuwe set-up...

Veel succes ermee!

Grtz,

John007

Edit: Brom bij dimmen afzuiger is normaal, je kan wel een en ander stiller maken door de afzuiger 'vrij' te hangen in bvb. snelbinders in rubber, zodat er geen of minder resonantie (trilling) is. Als je bvb je afzuiger monteert tegen de wand van je hok of op een metalen stok van je tent gaat dit als het ware als een klankkast werken en de geluiden nog versterken.
      Last edited by DJ Felix; 8 March 2012, 19:34.

Comment

HALLO ALLEMAAL

MIJN NIEUWE TOPIC PRET ZONDER LED

HOOP DAT JULLIE MEE GAAN KIJKEN

GROETEN ED

---------- Post added at 00:55 ---------- Previous post was at 00:54 ----------

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ps-greenpower)

---------- Post added at 01:48 ---------- Previous post was at 00:55 ----------

Comment

Om even op die brom terug te komen, dat ligt niet aan je afzuiger, maar aan de regelaar.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hallo Q

Goeie afzuigers zijn het dan!!!!!! Die regelaar zit op de afzuiger.Misschien hoort het wel zo.
            Hoor nu alleen kleine brom als afzuiger op half vermogen staat.
            Gr Ed

Comment

Tja, voor een dubbeltje zit je nu eenmaal niet op de eerste rang.
              Een gegarandeerd bromvrije frequentieregelaar die alles voor je doet (Cli-mate) kost je zo'n 350 eurootjes.
              Een variac is een goedkopere variant, maar die zijn vrij groot en lomp en doen wat ouderwets aan en je kunt er alleen mee regelen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hi Q

Dan maar brommen hoor 350 euro!!!!!!!.Ben nu al platzak van al die spullen die ik heb moeten aanschaffen.
                Misschien in de toekomst.
                Toch bedankt voor reactie.
                Gr Ed

Comment

Ook hier leest niemand meer slotje erop aub.

Comment

Bij deze.

Comment

Bezig...
                    X