Hallo Allemaal..!!!
Ik zal mezelf als eerst even voorstellen......Ben BiGGidy85, Jongen van 26 jaar die houdt van een lekkere blow roken.
Ik heb besloten om zelf wiet te gaan kweken ( met als belangrijkste doel, het zelf oproken ervan.)
Ik heb een Growtent van 90x90x180, Hps lamp van Phillips 600 watt, Afzuiger met koolstoffilter.
Ik heb nu 8 haze-plantjes, en gebruik de APTUS voedinglijn.
APTUS REGULATOR
APTUS STARTBOOST
APTUS P-BOOST
APTUS K-BOOST
APTUS TOPBOOSTER
APTUS ENZYMEN+
Als basisvoeding gebruik ik Canna Flores
Ik heb 2 nieuwe zakken grond bij de grow-shop gehaald en dat verdeeld over 8, 11-literpotten.
Ik heb de stekken een week laten voorgroeien en ze vervolgens eergister 14-02-2012 In de bloei gezet(klok 12/12).
Ik ga morgenvroeg voordat de lamp aangaat even een aantal foto's maken om ze op dit forum te plaatsen.
En hopelijk zijn er dan genoeg mensen die mij willen begeleiden/helpen.
Want ik zit nog wel met een aantal vragen, vooral wat de voeding betreft en het opbouwen daarvan!!!!
Ik heb nu in ong anderhalve week 1 x voeding gegeven met een EC van 0,8.
De rest van de tijd heb ik alleen water gegeven afgezuurd naar PH 5,8.
Kan iemand mij vertellen of ik goed bezig ben???
Alle hulp en advies wordt zeer gewaardeerd!!!
Op naar een mooie groene tent
Ik zal mezelf als eerst even voorstellen......Ben BiGGidy85, Jongen van 26 jaar die houdt van een lekkere blow roken.
Ik heb besloten om zelf wiet te gaan kweken ( met als belangrijkste doel, het zelf oproken ervan.)
Ik heb een Growtent van 90x90x180, Hps lamp van Phillips 600 watt, Afzuiger met koolstoffilter.
Ik heb nu 8 haze-plantjes, en gebruik de APTUS voedinglijn.
APTUS REGULATOR
APTUS STARTBOOST
APTUS P-BOOST
APTUS K-BOOST
APTUS TOPBOOSTER
APTUS ENZYMEN+
Als basisvoeding gebruik ik Canna Flores
Ik heb 2 nieuwe zakken grond bij de grow-shop gehaald en dat verdeeld over 8, 11-literpotten.
Ik heb de stekken een week laten voorgroeien en ze vervolgens eergister 14-02-2012 In de bloei gezet(klok 12/12).
Ik ga morgenvroeg voordat de lamp aangaat even een aantal foto's maken om ze op dit forum te plaatsen.
En hopelijk zijn er dan genoeg mensen die mij willen begeleiden/helpen.
Want ik zit nog wel met een aantal vragen, vooral wat de voeding betreft en het opbouwen daarvan!!!!
Ik heb nu in ong anderhalve week 1 x voeding gegeven met een EC van 0,8.
De rest van de tijd heb ik alleen water gegeven afgezuurd naar PH 5,8.
Kan iemand mij vertellen of ik goed bezig ben???
Alle hulp en advies wordt zeer gewaardeerd!!!
Op naar een mooie groene tent
Comment