Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx peeps!! ziet er naar uit dat de strek er mooi inzit dus of het bosjes gaan blijven zullen we wel zien
@ Dude ik hoop het zo dat er niets verkeerd kan gaan ghehehehe
Ik sta er toch wel versteld van dat met 3 plantjes en 4 weken groei toch zo'n mooi opp vol kan komen, kan nog wat voller
maar vind dit wel errug mooi.
Met de plantjes gaat het ook mooi ze hebben nu bijna 1 week 12/12 achter de rug en hebben alle 3 al voorbloei getoond, de 2 verdachte pakketjes
zijn nog steeds het zelfde niet veel in veranderd ghehehe dus dat is nog zowiezo afwachten geblazen.
Rechts achter is ietsjes lichter als de rest maar gaat ook mooi op en drinken doen ze ook mooi na 12 uurtjes voelen de potten al weer lichtjes aan.
Water geef ik ze nu ook in 2 delen, eerst 500ml pp 45 min nadat licht is aangegaan en 4 uurtjes daarna krijgen ze weer 200 tot 300ml pp.
Voor dat het licht uit gaat staat de tensio rond de 200 en als licht weer aangaat rond de 400, ik heb altijd begrepen dat ze in het donker niet verdampen
maar dit lijkt erop dat er wel wat gebeurt
Thnx monty, idd errug handig die lekbakken
Zitten ook sneetjes in de slang idd maar zit momenteel nog niet rondom, en tijdens licht aan
moet ik 1 flap open zetten van de tent anders zuigt ie alsnog vacuum dus is nog te weinig als inlaat.
@Dude, idd handig die dingen voor verschillende doeleindes
@ Gonzo, thnx man Ze hebben een lichte lst treatment gekregen IMG_7352.jpg en de plant rechts achter is getopt door het niet zorgvuldig buigen zoals je kan zien komen de
zijtakken ook mooi mee omhoog en blijven ze laag
Heb dit gedaan omdat ik beslist de hoofdtoppen van de anmees niet kwijt wil maar wel het maximale eruit halen met de 3 die ik over heb
Zie dit als een alternatief voor het toppen ^^
Hier weer een updatje van de plantjes
Ben er tevreden over maar kon nog beter de voorste plant drinkt in eene niet zo veel meer waardoor ik weer juiste balans moet zien te vinden
want die staat steeds verzopen lijkt wel en die heeft ook 1 bal welke niet groter lijkt te worden .
Plant links achter in de tent lijkt meer ballen te schieten, als ik het goed heb gezien heeft die momenteel al 5 ballen ghehehe
PLantje rechts achter geeft geen balletjes of iets dergelijks gelukkig en voor die hoop ik ook dat het zo blijft.
Het groeien van de balletjes gaat gelukkig niet snel want het lijkt wel of ze stil staan en heeeeeel langzaam groeien.
Gezien dat ze zo langzaam groeien wil ik het wel wagen ze te laten staan, als ze nou sneller groter werden en meer zouden zijn dan waren ze allang omgehakt.
Doordat ze al ballen aanmaken ben ik van mening dat er nog te veel herma genen er in zitten, heb nog 3 zaden van zambeza liggen en hoop voor ze dat die het
tegendeel zullen bewijzen in de toekomst
Temp ligt rond de 27 graden en de lv rond de 40% en voeding om de 2 dagen, zal nu stilaan beginnen met de bloeivoeding.
Verders niets geks meer te melden.
Laat de fotos maar spreken
Comment