Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
DAt ziet er netjes uit paffer, mooie planten om te zien.
Alleen erg jammer dat je ballen heb gevonden, ik heb nog niets gevonden(gelijk ff afkloppen) gelukkig. Ik zou ze wel eruit halen anders heb je straks je hele hok....euhhh..... tent vol met zaad. Maar zo te zien is de rek begonnen en laat ze nu wel haar sativa kanten zien...hoop voor je dat je niets hoeft te knakken.
@ Krasi en ze maken gretig gebruik van de ruimte ghehehe lets hope so
@ Dude idd ballen zijn klote, deze zal ik eraf plukken wanneer ze wat groter zijn zodat ik niet mis grijp met de pincet en de sativa kanten komen extreem naar voren
Probeer temp zo min mogelijk te laten schommelen voordat het licht uit gaat maar dat lukt niet altijd
Met de planten gaat het nog steeds mooi en de eerste bloei haren zijn er doorheen wat enkel kan inhouden dat de toppen eraan komen!!
Eergisteren wegens omstandigheden niet kunnen wateren en hebt het wel direct gemerkt dat ze het niet prettig vonden dus gisteren weer goed gemaakt met wat
bloeivoeding voor ze en vandaag gewoon weer water met Ph6.0.
Zou zeggen laat de fotos maar spreken toch is weer tijd voor wat close ups erbij
Worden nu wel erg snel lichter van kleur , niet ?? er is iets niet helemaal goed.. jammer ze hadden van tevoren net zon prachtige kleur behalve die een !
Zit je wel lekker met de voeding ? Te veel water lijkt het niet daar je zowiezo al schreef dat je te laat was met wateren gr
Yup bert lichter worden ze omdat ze honger hebben staan nu 5 weken op light mix met minimale voeding.
En 1 dag overslaan met wateren is niet goed voor ze nu me voeding weer op peil en ze moeten gewoon doorgaan ghehehe
Comment