Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza Seeds Kweekverslag
Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza Seeds Kweekverslag
Foto0772.jpgVoila we zijn ermee begonnen vandaag de zaden te kiemen gelegd, op een bordje tussen Wc Papier goed nat gemaakt en gewoon in de woonkamer gezet .
Foto0773.jpgDit zijn zo wa de produkten die ik ga gebruiken voor mijn kweekje
Nog even melden dat ik eerst een heel klein beetje laat voorgroeien in de woonkamer voor het venster tot 2 de node dan verpot ik ze en gaan ze allemaal de tent in op 12/12 Ik denk normaal tegen volgende week zouden ze in de tent moeten staan.
Dus nu zal het afwachten zijn tot ik alles in pottekes kan verplanten. Khoop echt dat het deze keer goed zal lukken.
Succes ully met je methode van kweken, hou er wel rekening mee dat je planten aardig gaan rekken op deze manier. Hoop voor je dat ze niet teveel gaan stressen dan.
Ik schuif ook een stoel erbij, ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
@sudoma idd zo als ik ook al zij in de tent maar om stroom koste te besparen Tneon of 2 TL met licht code 6500k erboven. gaat idd snel check mijn topic ma
Hier een kleine update er zijn nu 2 zaden volledig uitgekomen jammergenoeg blijven de amnesias nog wat achter
Maar die zullen alvast ook uitkomen de reden dat ze zo laat zijn is omdat het ietsje te koud is tijdens de nacht 15 a 16 graden in de dag heb ik 25 graden ze zullen wel uitkomen ik denk morgen of overmorgen dat die hun kopje zullen tonen
Ik geef jullie zeker nog een update morgen hoe het met de amneesjes staat .
hier alvast al 2 fotokes van de andere soortjes maar weet niet welke soort het is
Ook heb ik de luchtbevochtiger aangesloten bij de lamp in de davin kast omdat ik zowiezo een lv heb van rond de 65 a 70 snachts tijdens de dag had ik maar 40 lv daarom dat ik maar snel de luchtbevochtiger aangesloten heb
Last edited by ullys; 4 March 2012, 19:07.
Reden: update
Comment