Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Crystal Silver VS Dutch Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Crystal Silver VS Dutch Amnesia

Een goude regel als je wiet kweekt: TRUST NOBODY!
    Behalve je echte vrienden/familie dan, maar zelfs dan moet je op passen..

Comment

Dat is gedverdemme mooi zuur man ! Sterkte en hoop dat je de vieze vuile ****dief ken achterhalen . Me hond normaal altijd in ze hok maar met de dames in de bloei loopt ie lekker los en de achterdeur op een kier dat ie precies erdoor heen kan mocht het nodig zijn .

Comment

dit forum geeft je alleen de mogelijkheid te posten en praten over wiet, je beveiliging is je eigen zaak zou ik menen.

wel een ontzettende rotstreek trouwens, en ook wel billenkoek dat het zomaar kon gebeuren Nu is die plek heet dus je kan het daar schudden
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Das flink klote JFF.

Succes met alles kerel!!!

Comment

Das balen jfj !!

hopenlijk vind je die eikels snel
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ik zit voor mijn bedrijf veel in het buitenland de laatste tijd. Dit keer had ik mijn partner en hond meegenomen, dus was het huis even leeg. Daardoor hadden ze eigelijk vrij spel en tijd genoeg. Normaal komen ze echt niet binnen, want mijn hond schikt ze wel af.

Over het geheim houden. Ik heb het alleen aan een paar mensen verteld, die ik echt vertrouw. Ik steek voor hun mijn hand in het vuur! Daarbij wisten deze niet eens de status van de dames, dat wist alleen ik en mijn partner (en de mensen op dit forum). Het is gewoon erg zuur en volgens mij maar een kleine buit en zeker niet de moeite waard om gepakt voor te worden.

Ik ben er even helemaal klaar mee. Het ergste vind ik dat ik weer naar de shop moet, terwijl ik echt lekkere wiet had liggen. Jammer dat ze mijn hobby zo verkrachten.

Gr. JFF
              Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Ik heb er geen goed woord voor over JFF, iemand's hobby verkrachten zoals jij het noemt is laag, zeer laag!

(En tevens wil ik je bedanken voor je begrip, begrijp je reactie volkomen!)

Comment

Kut streek! Sterkte jongen!

Comment

Last edited by moreweed; 6 August 2012, 13:44.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Thanks voor de reacties. Ik was even klaar met alles, jullie veranderen dat een beetje.

@moreweed
                      je slaat de spijker op de kop. Ik had hetzelfde ook al bedacht. Ik heb het vermoeden dat het via de growshop komt, maar dat ze bij mij een grotere kweek hadden verwacht. Want zo goed te werk gaan voor relatief zo weinig opbrengst is eigenlijk niet normaal lijkt mij. Ik moet het even laten bezinken en bepaalde personen goed in de gaten houden. Wellicht kom ik er ooit nog achter.

Gr. JFF

Ps. Zambeza nog bedankt voor de zaden. Helaas heb ik het niet goed kunnen afronden. Wel heb ik nog het genoegen gehad een klein beetje Amnesia te mogen proeven, welke zeer lekker was (alhoewel deze veel zoeter was dan de Amnesia die ik ken). De toppen waren vol en compact en zagen er erg goed uit. Ik ga deze wellicht nogmaals proberen als ik weerr in de gelegenheid ben.
                      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

balen man !
                        ik zou zeggen voorzichtig terug in het zadel klimmen en misschien wel een beetje parranoia beveiligingen aanbrengen ook als iedereen van het nest af is
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

hier zijn geen woorden voor, maar ik weet wat je voelt!! heb dat ook eens meegemaakt!! das idd balen, die gast heeft toppen afgetrokken die nog geen 3 weken in bloei stonden pfffff den dommerik
                          maar dit is echt schandalig,gaan mensen dan echt zover voor wa weed, maar laat je niet afschrikken he want het gaan kopen das echt lullig he

Comment

Bezig...
                          X