Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Korting op 420shop
    Beste Mensen ,

Vandaag is weer een heugelijke dag ,ik ben begonnen de Royal Queen contest.SAM_1569.jpg

De materialen waarmee ik deze kweek ga opzetten zijn een ontkiembox met hierin 2x Philips coolwhite tl's voor de ontkieming van m'n zaadjes ,verder zitten er vier gaten voor de toevoeging en afvoer van verselucht dit dmv.2 stuks computersfans.
    SAM_1603.jpgSAM_1601.jpgSAM_1604.jpgIn deze box verblijven de jongsters tot ongeveer een week na ontkieming en dan ga ik ze onder de led's plaatsen .

De verdere groei en bloei gaat plaatsvinden in m'n kast .SAM_1597.jpgSAM_1598.jpgSAM_1595.jpgSAM_1596.jpg
    De kast heeft een binnenoppervlakte van ongeveer 1m2 en een hoogte van ongeveer 1.9m .
    Ik gebruik een afzuiger van 250m3/p.u en een filter met dezelfde capaciteit.
    Tevens heb ik ook nog eens een 100m3 actieve luchtinlaat en 2 grote roosters als pasieve luchtingang.
    Als verlichting heb ik de beschikking over 250 Watt LFG ledspectrabox pro II en een 240Watt led met bloeibooster .
    De LFG spectrabox gaat dienst doen als hoofdverlichting en de andere als bijverlichting ,deze lamp ga ik pas na de 2e week zichtbare bloei aanschakelen .

De voeding die ik ga gebruiken voor het opgroeien en bloeien van m'n dames is Biocanna Vega en Flores en de Bioboost van Canna ,de wortelstimulator van Bcuzz ,een beetje PK13/14 van Atami en Citroenzuur van Bionova.

Nog wat info over de soort die ik ga kweken :
    AK47 is van oorsprong een Colombiaanse, Mexicaanse, Thaise en Afghaanse hybride en is een klassiek cannabisras. Dit grotendeels Sativa-ras is bij velen bekend en geliefd vanwege haar zwaar inslaande effecten en goede oogsten. Een bewijs hiervan zijn de vele awards die het ras door de jaren heen heeft gewonnen.

Nu is dit krachtige ras opgewaardeerd tot een full automatic, de Royal AK Automatic. We hebben de klassieke AK47 met onze beste autoflowering genetica gekruist. Net als het origineel produceert deze autoflowering hybride krachtige, met hars bedekte buds, met een ietwat kruidige, maar toch zoete smaak. Het aroma is bijna als zoete muskuswierook.

De high van Royal AK Automatic is vrolijk en actief en geeft een prettige up high in combinatie met een lichte lichaamsstone. Sterk en zacht, net als het origineel. Het enige verschil is dat de Royal AK Automatic eenvoudiger te kweken is en geoogst kan worden in slechts 9 tot 10 weken nadat het zaad geplant is.

De Royal AK Automatic wordt maximaal 80 tot 100 cm hoog, waardoor ze bijna overal gekweekt kan worden. Dit krachtige autoflowering ras levert onder de juiste omstandigheden geweldige oogsten op en produceert dan tot maximaal 100 gram per plant! Net als al onze rassen zijn de Royal AK Automatic zaden gefeminiseerd, waardoor ze nog makkelijker te kweken zijn.

Opbrengst 100 gram
    Oogstmaand 9-10 weken na ontkiemen
    Hoogte van de plant 80-100 cm
    Genetische achtergrond Northern AK47 x autoflowering strains
    Effect Vrolijk en actief
    Cannabinoid gehalte Gemiddeld-hoog
    Bloeitijd Autoflowering

Er zitten inmiddels 6 zaadjes in steenwolpluggen dus :Let the game begin !!SAM_1593.jpg

later

Last edited by Bodos; 23 February 2012, 19:38.
    Led's grow !

Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Succes bodos!! ik zal zsm volgen met de contest!! ben wel benieuwd wat deze autotjes zullen doen

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Leuke kast heb je gemaakt. Veel succes.
      Grtz

Comment

Ziet er netjes uit allemaal je opstelling bodos, dat komt wel goed.

Succes met de RQ contest!!!

Comment

Zo dat zijn nog eens snelle reacties !
          thanks guys...

grtz.
          Led's grow !

Comment

zo netjes hoor succes deze contest .grt vapo

Comment

joooo bodos
              nice man goed begonnen is half gewonnen zeggen ze
              veel sterkte en maak er een knaller van
              ik volg je !!
              LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

das een knappe box en kast,

succes bodos

Comment

ggoodd luck

Comment

Ik ga kijken bodos
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Mooie kast man, lekker met slotje erop
                      Succes met RQS!
                      Stoeltje bij gezet
                      sigpic

Comment

Thanks allemaal voor de leuke reacties ik ga m'n stinkende best doen om dit kweekje tot een goed einde te brengen .

Bubba J
                        # slotje is tegen m'n vrouw zodat ze niet stiekem topjes gaat dieven .ghehehe
                        en de kast is gewoon dezelfde waar ik al de tijd al in kweek,er is alleen een extra lamp en actieve inblaas toegevoegd .

Vandaag hebben twee jongsters zicht al gemeld en zijn bijna met hun kopjes boven de steenwol pluggen uit .Nu de rest nog ..
                        SAM_1605.jpg SAM_1606.jpg de bedoeling is dat ik van deze 6 te ontkiemende zaden zeker 5 planten ga over houden voor in m'n kast ,alle 6 mag ook natuurlijk ,maar ik ga ervan uit dat er 1 zaadje niet gaat uitkomen .
                        Het zou mooi zijn een score van 6 zaadjes planten en 6 plantjes krijgen ,maar ik weet ook dat dit niet echt realistisch is .

Vanmiddag nog effe een testrun gehouden met m'n kast ivm de temp en luchtvochtig heid in m'n kast,zodat ik niet dezelfde problemen ga krijgen als bij de vorige run en
                        ik denk dat ik binnenkort voor de zekerheid toch maar een mistmaker ga aanschaffen zodat ik de luchtvochtigheid wat beter onder controle kan houden .

SAM_1607.jpg de testrun

More news later

grtz..
                        Led's grow !

Comment

gefeliciteerd met je spruiten en succes. Ik ben benieuwd wat deze ronde je gaat brengen. En al helemaal met 490W aan led.

Good Luck!!!

Comment

Ghehee lol Bodos, een slotje voor de vrouw ^^
                            sigpic

Comment

Het is weer reden voor een feestje in Bodo's kassie .
                              Vanmorgen zijn er weer twee zaden uitgekomen in m'n kiemkassie en zo te zien duurt het met de andere ook niet meer lang .

SAM_1608.jpg SAM_1609.jpg SAM_1610.jpg
                              Niet slecht tot nu toe 4 uit 6 ,een stuk beter dan het me men vorige kweek lukte toen heb ik volgens mij 11 zaadjes geplant en er maar 4 plantjes aan over gehouden .

grtz.
                              Led's grow !

Comment

Bezig...
                              X