Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel
Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel
Ja Monty ik weet het ,ik heb al zo'n pistelkammetje besteld bij de growshop maar het duurt een paar dagen voor die binnen is .Lol
Ik heb bij een van m'n planten (de plant met de gebroken steel) een bladprobleem geconstateerd(te weinig voeding) ,de vraag is alleen of ik er wel iets aan moet doen want deze plant ga ik na deze week toch spoelen ze is namelijk over een dikke twee weken klaar.. SAM_2276.jpg Het lijkt er eigenlijk wel op alsof de herfst voor deze plant in aantocht is.
Verder gaat alles flex met de planten ze bloeien lekker door en worden maar dikker en dikker gehehe eindelijk eens een keer een meevaller met de binnenkweek en daar doen we het dan ook allemaal voor.
SAM_2288.jpgSAM_2289.jpgSAM_2290.jpg de volgende generatie plantjes heeft een beetje last van overvoeding de bladpuntjes en randjes zijn een beetje verkleurd.
Ik heb voor de jongsters deze keer nieuwe grond gebruikt en dat is waarschijnlijk de oorzaak van dit probleem ,komt allemaal wel weer goed ...
Het gaat nog steeds helemaal flex hier ..ohh yeah ,de toppen worden alsmaar dikker en de geur steeds heftiger .
Na het weekend ga ik alsvast twee dames oogsten deze zijn al bijna helemaal rijp ,de andere drie mogen nog effe wachten .
Die ben ik vanaf vandaag pas begonnen met afgezuurd water te geven en na het weekend worden deze planten gekliefd ,zoals ik met de rijpere twee dames ook al had gedaan.
Verder niks te melden dus maar weer over naar de plaatjes . SAM_2305.jpgSAM_2306.jpgSAM_2308.jpgSAM_2309.jpg
64 dagen na ontkieming en 43 dagen bloei 18/6.
Beste medegrowers/blowers en topicvolgers ,
Ik heb vandaag na iets meer als 9 weken na ontkiemen en na iets meer dan 6 weken bloei m'n eerste plant geoogst,deze plant heb ik samen met een andere die ook al vrij ver was nu dik anderhalve week gespoeld en ze was klaar voor de knip.022.jpg023.jpg
Het zijn zoals ze bij ons in het zuiden zeggen keiharde toppen ,zeer compact en vol met hars en lekker zoet van geur tijdens het knippen ..
De tweede plant gaat denk over twee dagen volgen deze mag nog heel effe een beetje rijpen en dan heeft ze zeer goed haar best gedaan .
De overige planten zijn nog steeds volop bezig met de ontwikkeling en zullen over een paar dagen klaar zijn om te klieven en verder af te rijpen ...deze planten kunnen nog wel een tijdje staan .025.jpg027.jpg
Thnx Freaker ,ik ben zelf ook niet ontevreden.
Vandaag hebben de dames elk weer wat water gekregen ongeveer 0,4 L per plant PH 6.5 EC 0.4 en daar zullen ze het weer anderhalve dag mee moeten doen.
Ik mag nu we het einde van deze kweek naderen toch wel veronderstellen dat de spectrabox pro II een goede aankoop was en dat in combinatie met m'n oude led het toch een zeer mooi resultaat gegeven heeft .
In vergelijk met kweek met de 4 Amnesia's van vorig jaar ,die ik allleen onder m'n oude led heb gedraait ,zal de opbrengst lijkt me ook wel stukken hoger zijn . Mooi dan kan ik weer een tijdje vooruit .
Comment