Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

lekkere dikke toppen aan het kweken

grtzzzz
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

Ziet er crunchy uit, mooi wit laagje op de buds, ziet er deftig uit te worden die roken van je
      sigpic

Comment

Blijft apart dat ledlicht. Je had ze ook wel eens de haren gekamt zeg. Wat een pistelwirwar, hihihihihi. SUcces met de laatste weken.

Comment

Ja Monty ik weet het ,ik heb al zo'n pistelkammetje besteld bij de growshop maar het duurt een paar dagen voor die binnen is .Lol

Ik heb bij een van m'n planten (de plant met de gebroken steel) een bladprobleem geconstateerd(te weinig voeding) ,de vraag is alleen of ik er wel iets aan moet doen want deze plant ga ik na deze week toch spoelen ze is namelijk over een dikke twee weken klaar.. SAM_2276.jpg Het lijkt er eigenlijk wel op alsof de herfst voor deze plant in aantocht is.
          Verder gaat alles flex met de planten ze bloeien lekker door en worden maar dikker en dikker gehehe eindelijk eens een keer een meevaller met de binnenkweek en daar doen we het dan ook allemaal voor.

picturetime...

SAM_2277.jpg SAM_2278.jpg SAM_2279.jpg

SAM_2280.jpg SAM_2281.jpg

later...
          Last edited by Bodos; 1 May 2012, 17:26.
          Led's grow !

Comment

61 dagen na ontkieming en 39 dagen bloei 18/6.

Niets te melden alles gaat lekker dus maar over naar de pic's ....

SAM_2291.jpg SAM_2292.jpg SAM_2293.jpg

SAM_2294.jpg SAM_2295.jpg SAM_2297.jpg

SAM_2298.jpg SAM_2300.jpg SAM_2301.jpg

SAM_2302.jpg SAM_2303.jpg SAM_2304.jpg

SAM_2288.jpg SAM_2289.jpg SAM_2290.jpg de volgende generatie plantjes heeft een beetje last van overvoeding de bladpuntjes en randjes zijn een beetje verkleurd.
            Ik heb voor de jongsters deze keer nieuwe grond gebruikt en dat is waarschijnlijk de oorzaak van dit probleem ,komt allemaal wel weer goed ...

later...
            Led's grow !

Comment

Gaat goed, ze zijn ook aardig aan het dikke!
              16x Amnesia onder 600W
              Mooi in volle bloei!!

Comment

Het gaat nog steeds helemaal flex hier ..ohh yeah ,de toppen worden alsmaar dikker en de geur steeds heftiger .
                Na het weekend ga ik alsvast twee dames oogsten deze zijn al bijna helemaal rijp ,de andere drie mogen nog effe wachten .
                Die ben ik vanaf vandaag pas begonnen met afgezuurd water te geven en na het weekend worden deze planten gekliefd ,zoals ik met de rijpere twee dames ook al had gedaan.
                Verder niks te melden dus maar weer over naar de plaatjes .
                SAM_2305.jpg SAM_2306.jpg SAM_2308.jpg SAM_2309.jpg

SAM_2310.jpg SAM_2311.jpg SAM_2312.jpg SAM_2313.jpg

SAM_2314.jpg SAM_2315.jpg SAM_2316.jpg

SAM_2317.jpg SAM_2318.jpg SAM_2319.jpg

later.....
                Led's grow !

Comment

64 dagen na ontkieming en 43 dagen bloei 18/6.

Beste medegrowers/blowers en topicvolgers ,

Ik heb vandaag na iets meer als 9 weken na ontkiemen en na iets meer dan 6 weken bloei m'n eerste plant geoogst,deze plant heb ik samen met een andere die ook al vrij ver was nu dik anderhalve week gespoeld en ze was klaar voor de knip.022.jpg 023.jpg
                  Het zijn zoals ze bij ons in het zuiden zeggen keiharde toppen ,zeer compact en vol met hars en lekker zoet van geur tijdens het knippen ..
                  De tweede plant gaat denk over twee dagen volgen deze mag nog heel effe een beetje rijpen en dan heeft ze zeer goed haar best gedaan .
                  De overige planten zijn nog steeds volop bezig met de ontwikkeling en zullen over een paar dagen klaar zijn om te klieven en verder af te rijpen ...deze planten kunnen nog wel een tijdje staan .025.jpg 027.jpg

028.jpg 029.jpg 030.jpg 031.jpg

032.jpg 033.jpg 034.jpg 035.jpg
                  036.jpg 037.jpg026.jpg

later...
                  Last edited by Bodos; 5 May 2012, 20:23.
                  Led's grow !

Comment

Zit er goed uit, en mooie toppe!
                    16x Amnesia onder 600W
                    Mooi in volle bloei!!

Comment

Thnx Freaker ,ik ben zelf ook niet ontevreden.

Vandaag hebben de dames elk weer wat water gekregen ongeveer 0,4 L per plant PH 6.5 EC 0.4 en daar zullen ze het weer anderhalve dag mee moeten doen.
                      Ik mag nu we het einde van deze kweek naderen toch wel veronderstellen dat de spectrabox pro II een goede aankoop was en dat in combinatie met m'n oude led het toch een zeer mooi resultaat gegeven heeft .
                      In vergelijk met kweek met de 4 Amnesia's van vorig jaar ,die ik allleen onder m'n oude led heb gedraait ,zal de opbrengst lijkt me ook wel stukken hoger zijn . Mooi dan kan ik weer een tijdje vooruit .

Nu een paar foto's .SAM_2347.jpg SAM_2349.jpg

SAM_2350.jpg SAM_2351.jpg SAM_2352.jpg SAM_2353.jpg

SAM_2355.jpg SAM_2356.jpg SAM_2359.jpg SAM_2360.jpg

later...
                      Last edited by Bodos; 6 May 2012, 20:16.
                      Led's grow !

Comment

Mm bodos die geoogste ziet er goed uit, en de rest nog meer ^^
                        die wiet ziet er levensgevaarlijk uit
                        sigpic

Comment

Bubba # thnx man ,die geoogste weed ruikt ook nog eens heel lekker ..

67 dagen na ontkiemen en 46 dagen bloei 18/6.

Morgen ga ik hoogstwaarschijnlijk het tweede plantje knippen ,ze is nagenoeg rijp..de rest mag nog wel een aantal dagen .

picture time...SAM_2376.jpg SAM_2377.jpg SAM_2378.jpg

SAM_2379.jpg SAM_2380.jpg SAM_2381.jpg SAM_2382.jpg

SAM_2383.jpg SAM_2384.jpg SAM_2385.jpg

later...
                          Led's grow !

Comment

Oehhh heeeerlijke toppe, zien er geweldig uit!
                            gaat beter als bij mij zo te zien!
                            Ben benieuwd na de resultaten!!
                            16x Amnesia onder 600W
                            Mooi in volle bloei!!

Comment

hello medegrowers ,

Vandaag is er weer een plantje uit de collectie geknipt ,de toppen zijn lekker vol en hard en super rijp (trichoompjes veelal milky en amber).
                              SAM_2386.jpg SAM_2396.jpg SAM_2397.jpgSAM_2389.jpg SAM_2390.jpg

SAM_2391.jpg SAM_2392.jpg SAM_2393.jpg SAM_2394.jpg SAM_2395.jpg

later....
                              Attached Files
                              Led's grow !

Comment

jezus mooie toppen man! gaat goed!
                                Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Bezig...
                                X