Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel
Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel
Idd bijna allemaal de laatste neemt behoorlijk de tijd om naar boven te komen . SAM_1614.jpgZoals je kunt zien in het midden van de plug zit al wel een worteltje ,nog effe en dan steekt deze d,r kopje ook boven de steenwol uit.
Twee van de reeds omtkiemde plantjes heb ik al moeten overpotten ,de penwortel kwam al onder de plug uit.SAM_1613.jpg
Gaat helemaal goed komen hier.
Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel
Hallo beste mede growers/blowers,
Vandaag heb ik toch voor wat extra koele lucht er nog een tweede actieve luchtinblaas gemonteerd aan m'n kast,deze keer heb ik er eentje van 185m3/p.u gemonteerd .SAM_1617.jpgSAM_1618.jpg
Dit maakt dat ik voortaan de beschikking heb over 285m3/p.u actieve lucht inblaas .
Ik heb de afgelopen dagen meerdere keren een testrun van een tiental uren gedraaid(zonder planten natuurlijk)en ik kon maar tevreden worden over de temp. in m'n kast wanneer ik de 490 watt aan ledverlichting aan had staan .Dus daarom voor de zekerheid maar voor wat extra verse lucht gezorgd.
Met de zaadplantjes gaat het vrij goed tot nu toe ,ik heb inmiddels 5 plantjes in kleine bekertjes gezet om verder te wortelen . SAM_1619.jpgSAM_1620.jpg
Dat laatste zaadje doet er maar lang over voordat die d'r kopje boven de plug uitsteekt ,toch lijkt er wel leven in te zitten maar ze wel maar niet omhoog komen .SAM_1621.jpgals je goed kijkt zie je een steeltje of worteltje zitten .
Daarom heb ik vandaag nog maar een nieuw zaadje in een plugje gestopt zodat ik straks wellicht toch 6 plantjes in m'n kast heb staan .
Ik heb ze gister onder de leds gezet ,de LFG spectrabox staat op een veelal blauw spectrum ,nog geen bloeibooster aangezet ,en de andere led lamp maakt nu een spectrum met blauw,rood en oranje kleur dit spectrum is ook bedoeld voor de groei als het goed is .
Ben zeer benieuwd wat dit gaat brengen ,en o ja ik heb toch maar niet gewacht met het aanzetten van de ander led zoals ik van plan was ,lamp hangt toch in m'n kast ,kan ik em net zo goed aanzetten .SAM_1624.jpg
later....
Last edited by Bodos; 3 March 2012, 00:34.
Reden: stoned van de Amnesia
How to pick a lock and make homemade lock picks, pin tumbler lock pick techniques, wafer locks, tubular locks and cars. Provides legality of burglary tools in US, pick templates, bump keys
Met de jonge plantjes gaat het goed , ze groeien een beetje en beginnen wat blaadjes aan te maken dus dat gaat wel goed komen denk ik .
IK heb de jongsters gister een heel klein beetje groeivoeding met het water meegegeven 3 ml BioCanna Vega op 1 liter water..en over een paar dagen ga ik beginnen met de wortelstimulator van Bcuzz. SAM_1633.jpgSAM_1634.jpgSAM_1636.jpg
Ik heb de 11 literpotten die al klaar staan ook alvast wat voeding gegeven ....
10 ml BioCanna Vega en 3ml Bcuzz wortelstimulator op 1.5 liter water en dit verdeeld over de zes potten zodat het bodemleven alvast wat op gang kan komen ...
Comment