Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

update :31 dagen na onkiemen en 9 dagen bloei 18/6

Het gaat iets minder goed met m'n plantjes sinds gister ,de nieuwe bladeren die de planten aanmaken zijn erg smal en staan een beetje bol ,.
    Ik heb gister Monty's bladprobleem oplosser effe geraadpleegd en hij (Monty thx man..))denkt dat het aan een te hoge bodem PH ligt,maar ik heb nog geen tijd gehad om dat te checken ,moet ik zo direct zeker nog eens effe doen voordat ik de dames voeding ga geven ...alleen nog eens opzoeken hoe dat ook al weer moet.

Mocht het dadelijk aan m'n bodem PH liggen ,iets wat ik wel denk ,dan moet ik nog wel eens kijken hoe ik die bodem PH naar beneden ga krijgen want met PH- of citroenzuur kan dit namelijk niet ivm de biovoeding die ik geef .
    Als er iemand een suggestie heeft hou je vooral niet in een schrijf het hier eens effe op.

De temperatuur is nog steeds onder controle 26 graden en een RV van 34 % en de plantjes zijn gewoon lekker groen en groeien en bloeien op dit moment zo'n best ghehehehe ...

tijd voor de pic's

SAM_1938.jpg SAM_1939.jpg SAM_1940.jpg
    SAM_1941.jpg SAM_1943.jpg SAM_1944.jpg

SAM_1945.jpg SAM_1946.jpg

SAM_1947.jpg SAM_1948.jpg SAM_1950.jpg

SAM_1951.jpg SAM_1952.jpg SAM_1954.jpg

later...
    Last edited by Bodos; 2 April 2012, 23:04.
    Led's grow !

Comment

Ziet er goed uit ouwe!

Groene thee??

Smookse

Comment

Ondanks je eventueel pH probleem ziet het er goed uit Bodos, heb enkel ervaring met pH- dus kan ook geen oplossing aanbieden in deze problematiek...

Comment

Mooi bodos, even niet gekeken en fijn hoe je bezig bent

sigpic

Comment

Zien er mooikes uit, gaan mooie toppe worden
            16x Amnesia onder 600W
            Mooi in volle bloei!!

Comment

Gaat lekker bodos.
              Voor je PH kun je hier op het forum terecht, weet vrijwel zeker dat er ergens een lijst is opgesteld met de PH waardes van diverse huis-tuin-keuken artikelen (Zoals ook al benoemd werd, bijvoorbeeld groene thee), je kunt hier dan kiezen wat je voorkeur heeft. Deze lijst is vast ook via google te vinden.

oh, ff voor je gegoogled, hier: http://www.ntvt.nl/userfiles/image/a.../ntvt04-80.pdf Pagina 2 is een schemaatje.
              Succes!
              Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Fl13r3flu1t3r ,John, Freaker,en Bubba # thanks voor de reacties
                Ikdus SAM_1956.jpg SAM_1958.jpg

SAM_1960.jpg SAM_1961.jpg

SAM_1963.jpg SAM_1964.jpg SAM_1965.jpg

SAM_1966.jpg

laterzzz....
                Led's grow !

Comment

Weer tijd voor wat plaatjes .

SAM_1967.jpg SAM_1968.jpg SAM_1969.jpg

SAM_1970.jpg SAM_1971.jpg SAM_1972.jpg

SAM_1973.jpg SAM_1974.jpg SAM_1975.jpg SAM_1976.jpg

En nog wat jong grut voor straks op het dakterras 3x Northern light autoflowers en 1x Royal Ak Autoflower beide van Royal Queen Seeds .
                  Misschien dat ik hiervoor maar eens apart topic ga aanmaken op de buitenkweek sectie .

later...
                  Led's grow !

Comment

So bobos, dat is snel haha
                    Maar ze blijven er goed uit zien!

En is er verschil te merken met led voeding of gewone voeding ?
                    Want zelf zat ik er ook is over na te denken led voeding te halen, maar tot nu toe doen de mijne het goed met Growstar gold A+B+C

Grtzz
                    16x Amnesia onder 600W
                    Mooi in volle bloei!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freaker View Post
                      So bobos, dat is snel haha
                      Maar ze blijven er goed uit zien!

En is er verschil te merken met led voeding of gewone voeding ?
                      Want zelf zat ik er ook is over na te denken led voeding te halen, maar tot nu toe doen de mijne het goed met Growstar gold A+B+C

Grtzz
                      Geen idee Freaker of het daadwerkelijk verschil maakt ,als je Dutch Green Growlights moet geloven wel ....maar blijf het topic volgen dan zullen we zien wat het verschil is .

grtz..
                      Led's grow !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bodos View Post
                        Geen idee Freaker of het daadwerkelijk verschil maakt ,als je Dutch Green Growlights moet geloven wel ....maar blijf het topic volgen dan zullen we zien wat het verschil is .

grtz..
                        Jaa mijn stoel staat vast aan de grond, dus ik blijf wel volgen
                        16x Amnesia onder 600W
                        Mooi in volle bloei!!

Comment

ferm bodos ze gaan als een speer !
                          sigpic

Comment

freaker # goed zo lekker blijven zitten en maak het je gemakkelijk.

Bubba J # de plantjes gaan lekker jazeker thnx.

Update : 36 dagen na ontkiemen en 14 dagen bloei 18/6

De planten groeien nog steeds een beetje en ik had eigenlijk wel verwacht dat de groei er toch zo ongeveer uit moet zijn na 5 weken ,maar goed dit is verder niks negatiefs zolang als de toppen ook maar mee groeien .
                            De topjes zijn op dit moment volop bezig met de ontwikkeling ze groeien lekker rustig aan en dat gaat denk ik ook wel goed komen ,al vind ik het wel lastig om te zeggen of deze toppen zich ook gaan ontwikkelen tot lekkere vette buds ,die ervaring heb ik helaas nog niet ,maar al doende zal ook dat inzicht misschien wel eens een keer komen .

De bodem PH heb ik nog steeds niet gemeten maar ik heb de planten tot nu toe wel telkens water gegeven met een PH van ongeveer 5 zodat de bodemph lekkere kan dalen ..
                            Morgen ga ik ze lekker wat bloeivoeding geven zodat de toppen ook wat grondstoffen hebben zodat ze kunnen bouwen .

nu weer wat foto's ...

SAM_1979.jpg SAM_1980.jpg SAM_1981.jpg

SAM_1982.jpg SAM_1983.jpg SAM_1985.jpg SAM_1986.jpg

SAM_1987.jpg SAM_1988.jpg SAM_1989.jpg
                            SAM_1990.jpg SAM_1991.jpg SAM_1992.jpg

later...
                            Last edited by Bodos; 7 April 2012, 11:00.
                            Led's grow !

Comment

Ziet er goed uit, groeien ook goed
                              16x Amnesia onder 600W
                              Mooi in volle bloei!!

Comment

Hopenlijk word het veel onder de led.....de dikke buds inderdaad!!

Comment

Bezig...
                                X