Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Hey Guys ,

Ik heb vandaag van de LFG Spectrabox pro IIn ook maar knop 2 aangezet ofwel de bloeibooster mee ingeschakeld .Scheelt echt enorm nu ik deze knop heb aangedaan ,het licht is meteen een stukje intenser.
    SAM_1731.jpg SAM_1736.jpg
    De temp. schoot ook meteen omhoog naar +/- 28 graden en de Rv zakte meteen een stuk naar 35% !! Ik heb dan ook meteen de luchtbevochtiger maar wat harder laten werken zodat de RV weer wat omhoog gaat ...

De plantjes hebben vandaag weer wat groei voeding bij het water meegekregen dan kunnen ze er weer een paar dagen tegenaan.SAM_1739.jpg
    Ik zit er aan te denken om de twee plantjes met de gele bordjes Ledvoeding van Dutch Green Growlights SAM_1738.jpg te gaan geven ik heb namelijk een fles hiervan bij de Spectrabox gekregen (nog bedankt John007) waarvan ik positieve dingen heb gelezen ,dus misschien maar eens testen wanneer de plantjes in bloei schieten denk ik..

SAM_1732.jpg SAM_1733.jpg

later....
    Led's grow !

Comment

Ziet er goed uit bobos!
      16x Amnesia onder 600W
      Mooi in volle bloei!!

Comment

Nice growing dude

Comment

Thanks guys !

De vijfvingerige bladeren zijn nu bij alle plantjes aanwezig ,de plantjes groeien lekker.
          Ze lijken zich totaal niet te willen strekken,ondanks dat de lamp toch vrij hoog hangt op dit moment zo'n 50 cm boven de planten ,da's prima dus .
          Volgens mij komt dit vooral door het lichtspectrum van de Spectrabox bij voorafgaande kweken met alleen de oude led was dit toch zeker wel het geval.

Een paar pic's ...
          SAM_1743.jpg SAM_1744.jpg SAM_1745.jpg SAM_1746.jpg SAM_1747.jpgDe vijf meisjes op een rij .

SAM_1748.jpg SAM_1741.jpgen met een mooie paarse gloed.

later...
          Led's grow !

Comment

gaat lekker
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

update : 19 dagen na ontkieming.

De plantjes doen het wel lekker alleen zijn ze een beetje overvoed ,gister ondekte ik wat verbrande bladpuntjes aan de uiteinde van de bladeren .
              Is m'n theorie over de grond voorbemesten met de Biocanna toch niet zo goed gebleken .
              Ik geef ze nu dus alleen nog maar kraan water tot ze in de bloei schieten ,geen afgezuurd water dit keer ,heb pas ergens gelezen dat dit niet mag met biovoeding zelfs niet met citroenzuur blijkbaar ..heb ik dus al twee kweekjes verkeerd gedaan ..

Tevens heb toch ook nog moeite om het klimaat in m'n kast goed geregeld te krijgen met de 490 watt aan leds en ik heb het idee dat die 490 watt ook een beetje teveel is op de 2 m3 inhoud en het grondoppervlak 1m2 .
              De warmte die deze lampen samen produceren is met m'n 250m3 buisventilator afzuiging en actieve inlaat nauwelijks onder controle te houden ,al heb ik de thermostaat van m'n kastje op 26 oc ingesteld ..
              Misschien toch maar eens een keer gaan kijken naar een 400m3 softbox als afzuiging ..

Maar ik heb jullie weer genoeg verveeld met m'n twijfels het is weer tijd voor wat pic's.

SAM_1754.jpg
              SAM_1755.jpg
              SAM_1756.jpg
              SAM_1758.jpg
              SAM_1758.jpg
              SAM_1753.jpg
              SAM_1759.jpg SAM_1760.jpg

later....
              Attached Files
              Led's grow !

Comment

Gaat goed daar, ga zo door!
                16x Amnesia onder 600W
                Mooi in volle bloei!!

Comment

Mooi Bodos, het gaat goed! Als ik overvoeding had met de Ledbeurt adviseerde Monty me juist om wel aan te zuren tot Ph 6,4 - 6,2 zonder voeding voor een tijdje dacht ik, dat was toen wel met de Ledvoeding die natuurlijk geen bio is en bij mij was het al in de bloei doordat ik maar na zes weken beginnen voeden ben op de Batmix...
                  Hoeveel graden haal je max in je tent ?

Grtz,

John007

Comment

Hey John,

Ik kom zojuist thuis van het werk en zie dat de temp. naar 29 graden is gelopen .... normaal zit de temp. op 27 + graden eigenlijk iets te warm vind ik .
                    Dit krijg ik dadelijk in de zomer nooit onder controle vrees ik hier op m'n zolderkamertje .

Over die Biovoeding en aanzuren ,dan krijg ik blijkbaar een omgekeerde werking door het zuur ,ik geloof dat het zo zit maar ik zal het voor de zekerheid nog eens checken bij Canna .

grzt..
                    Led's grow !

Comment

hoi bodos
                      gaat lekker hier zien er mooi gezond uit voeding gewoon 10%terugschroevn
                      stond ergens op een forum ook ivm ledvoeding
                      zo moest je je voeding blijven opvoeren tot je bladpuntjes verbranden
                      en dan moest je 10%verlagen en dat was dan de gewenste hoeveelheid
                      vind het heel raar dat je zoveel probs hebt met de temp
                      ik draai nu ook al paar dagen met 2leds in 1 tent en de temp gaat max2graden omhoog
                      blijfd lekker stabiel op 27heb de afzuiging op 26 gezet
                      als ie dan 28,5geeft begint ie te zuigen tot 26 maar is nog niet aangesprongen
                      ga er beetje op letten en khou je op de hoogte maar kheb wel men afzuiging naast men led gehangen
                      mss daarmee ga foto tonen
                      grtz psyko
                      Attached Files
                      LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

Led's grow !

Comment

mijn ook is een dr van secrte jardin dus redelijk geisoleerd
                          en in en uitvoer liggen ook in dezelfde kamer bij mij
                          raar kzeget mss beetje geluk voor mij datk me daar geen zorgen over hoef te maken
                          LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

update:21 dagen na ontkieming.

Hallo beste medegrowers,

Gisteravond heb ik van m'n oude led nog de laatste knop van de bloeibooster aangezet (nog meer rood) .
                            De plantjes krijgen nu van de beide leds het volle lichtspectrum aangeboden nu alleen effe goed de temp in de gaten houden ,zorgen dat het niet te warm wordt in m'n kastje.
                            van beide lampen alle ledjes aan ..

De plantjes doen het nog steeds lekker ,ze groeien lekker door en nog een paar dagen dan ga ik de plantjes een keer toppen .
                            De overvoeding heeft geen verdere schade meer aangericht nu ik de planten al een paar dagen alleen maar kraanwater geef dus ook dat gaat wel goed komen ,ik geef ze nu totdat ze in de bloei schieten geen voeding meer ,dit moet er nog genoeg in de aarde zitten .

tijd voor wat pic's..
                            SAM_1764.jpg SAM_1765.jpg

SAM_1766.jpg SAM_1767.jpg SAM_1768.jpg

SAM_1769.jpg SAM_1771.jpg

later....
                            Led's grow !

Comment

Mini update :22 dagen na ontkieming 1e dag zichtbare bloei ?

Alle zes de plantjes zijn vandaag zichtbaar bloeiverschijnselen gaan vertonen,zie pic's .

SAM_1774.jpg SAM_1776.jpg SAM_1778.jpg

SAM_1779.jpg SAM_1780.jpg SAM_1782.jpg SAM_1790.jpg
                              Sommige foto's zijn iets minder scherp maar de bloei is goed te zien.

en nog een groepsfoto

SAM_1786.jpg

later...
                              Led's grow !

Comment

Ghehehe, verkeerde opname stand? Focus ligt de hele tijd erges anders, maar wel paar mooie kiekjes, en ziet er goed uit! Succes met verder verloop!
                                Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Bezig...
                                X