Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

ziet goed uit, mooi groen ook
    16x Amnesia onder 600W
    Mooi in volle bloei!!

Comment

Foto vier is lekker scherp dat wel, en je plantjes gaan goed bodos
      sigpic

Comment

Beste medegrowers ,

Ik denk erachter te zijn wat nu de grote veroorzaker is van de temperatuur problemen in m'n kastje ,waarschijnlijk een verstopt filter !!
        Eigenlijk is het heel logisch ,ik heb van alles geprobeerd om de temp. onder controle te houden zoals het plaatsen van twee actieve inblaas en nog steeds had ik de temp. niet onder controle en bleef hij maar telkens tussen de 28 en 30 graden hangen .
        Nu heb ik net de slang van het filter afgehaald en toen was er opeens veel meer luchtstroming aan de aan de uitlaat kant van m'n afzuiging en de temp. begon te dalen in m'n kast ....
        Maar helaas ging tien minuten daarna de lamp uit dus dit moet ik morgen nog wel effe verder testen en daarna maar snel naar de growshop om een nieuwe filter te halen .
        Beetje dom van mezelf dat ik dat niet eerder gecheckt heb ,eigenlijk had ik hier als eerste naar moeten kijken maar ja weer wat geleerd zullen we maar zeggen ..

morgen horen jullie hoe dit verder afloopt...
        Led's grow !

Comment

lekker bezig bodos ja shit happens he kan beuren he beter laat dan nooit he succes verder he stoeltje blijft staan haha.

grt vapo

Comment

Begint al een heel mooi verslag te worden! Vooral die paarse lampen blijft geweldig om te zien!!

Succes verder!!!
            https://www.facebook.com/RQSeeds

Comment

Vapoman # blijf er maar lekker bijzitten ja het mooiste moet nog komen .( als het goed is )

Royal Queens Seeds 25 dagen na ontkieming en 3 dagen bloei nog steeds 18/6

De plantjes doen het nog steeds lekker ze hebben in navolging van het vijf vingerige blad nu ook allemaal zeven vingerig blad ontwikkeld .
              De plantjes zijn ook weer een stukje gegroeid en ik heb besloten om ze niet te toppen ,de bloei zit er al in dan vind ik het zonde om nog te gaan toppen ,er komen steeds meer witte haren aan de plantjes .

Ik heb ze nog geen bloei voeding met hun water meegegeven want de grond is nog goed bemest ,laat ze eerst die voeding maar een beetje opmaken anders krijg ik dadelijk weer last van overvoeding dus de komende dagen staan ze nog op een kraanwater dieet .
              Wel hebben ze gister een lekkere douche Canna Cure gehad tegen de beestjes en plagen en natuurlijk is dat spul wel een heel klein beetje blad voeding ,maar dat zal de plantjes niet overbemesten lijkt me ...

De problemen met de temperatuur kwamen toch grotendeels door een verzadigd filter, vanmorgen heb ik eerst nog effe zonder filter gedraaid om te testen of het hier idd aan lag en daarna ben ik maar eens effe naar de growshop gegaan om een lekker bakkie koffie te drinken en een nieuwe filter te halen .SAM_1832.jpg
              De filter heb ik bij thuiskomst meteen gemonteerd en nu is de temp. een stuk beter beheersbaar ,al ben ik wel bang dat ik in de toekomst als het echt warm gaat worden buiten er een 400 m3SAM_1835.jpg SAM_1836.jpg SAM_1837.jpg

SAM_1838.jpg SAM_1839.jpg

SAM_1840.jpg SAM_1834.jpg

later...
              Last edited by Bodos; 28 March 2012, 00:02.
              Led's grow !

Comment

Mooie plantjes bodos
                Doe zo verder
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

Beste medetuiders ,

Het lijkt nu echt dat ik de temp. onder controle heb. SAM_1841.jpg Als ik dit zie wanneer ik m'n kastje opendoe dan word ik toch echt een beetje gelukkig .
                  Het werd ook wel eens tijd dat die temp. onder controle kwam .

En nog een paar foto's van m'n meisjes

SAM_1842.jpg SAM_1843.jpg

SAM_1849.jpg SAM_1848.jpg

SAM_1847.jpg

SAM_1844.jpg SAM_1845.jpg

SAM_1853.jpg SAM_1854.jpg

later...
                  Led's grow !

Comment

Gaat hard man, mooi!
                    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

update : 28 dagen na ontkieming en 6 daqen bloei

De planten groeien nog steeds lekker ze zijn nog lekker groen en hebben vandaag weer wat kraanwater gehad .
                      Het lijkt erop dat de overvoeding van de plnt nu een beetje voorbij is .
                      Vanaf maandag ga ik de planten bloei voeding geven ,ik hoop dat ze dan de meeste voeding in de grond opgemaakt hebben want ondanks dat er meer dan genoeg voeding in de grond zat is het toch goed om de plantjes de nodige ondersteunende voeding voor de bloei aan te bieden .
                      De planten met de gele bordjes ga ik ledvoeding geven en de overige drie geef ik gewoon de Biocanna.

Ik ben toch maar met m'n planten aan het rouleren gegaan want naar mijn mening blijven de plantjes onder de oude led een beetje achter,dus vanaf vandaag schuif ik de planten telkens een plaats op .
                      Volgens mijn logica krijgen alle planten zo een gelijk lichtaanbod en dus beter voor de de opbrengst en gelijkmatigheid van de toppen ...of zoiets.

De temp.is op dit moment ook nog onder controle en daar ben ik nog steeds heel blij om ,het lijkt ook wel of de plantjes weer een stukje beter groeien nu alles weer onder controle is . SAM_1887.jpg

tijd voor de pic's ..

SAM_1886.jpg SAM_1885.jpg SAM_1883.jpg SAM_1882.jpg SAM_1881.jpg de vijf dames op een rij.

SAM_1878.jpg SAM_1879.jpg SAM_1888.jpg en nog een paar voor het overzicht.

later...
                      Led's grow !

Comment

Gogogo bor ze gaan lekker daar

Ze hebben het zeker naar hun zin
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

Mooie plantjes en idd nog mooi groen
                          16x Amnesia onder 600W
                          Mooi in volle bloei!!

Comment

Weer een dagje later tijd voor wat pic's .

SAM_1890.jpg SAM_1891.jpg

SAM_1892.jpg SAM_1893.jpg SAM_1894.jpg

SAM_1889.jpg SAM_1896.jpg SAM_1897.jpg

SAM_1898.jpg SAM_1899.jpg SAM_1900.jpg

later...
                            Led's grow !

Comment

Gaat snel, zien er goeed uit!
                              16x Amnesia onder 600W
                              Mooi in volle bloei!!

Comment

Mooie gezonde planten !! led kan een mooie vervanger zijn ga zo voort Bodos!!
                                Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Bezig...
                                X