Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Ben benieuwd naar het verschil tussen de twee soorten voeding...

Ziet er goed uit Bodos!

Comment

De dames hebben vandaag een beetje vo0eding bij hun water gehad ..
      De planten met de gele bordjes hebben de ledvoeding van DGGL gehad 6ml voeding op 2L water met een PH 6.4 en Ec 2.1.
      De planten met de witte bordjes hebben Canna terra Flores 10 ml ,Canna Accelerator (boost) 8ml en ATA PK13-14 4ml op 2L water gehad met een PH 6.2 en EC 2.2 .
      Beide voedingen heb ik met BioNova citroenzuur afgezuurd tot de juiste PH en EC

en weer een paar pica's ....

SAM_1995.jpg SAM_1997.jpg SAM_1999.jpg

SAM_2000.jpg SAM_2003.jpg SAM_2005.jpg

later...
      Last edited by Bodos; 7 April 2012, 21:57.
      Led's grow !

Comment

Oeh ze zien er goed uit!!
        We lopen bijna gelijk kwa bloei denk ik
        Laters
        16x Amnesia onder 600W
        Mooi in volle bloei!!

Comment

Update 39 dagen na ontkiemen en 17 dagen bloei 18/6SAM_2007.jpg SAM_2008.jpg SAM_2009.jpg SAM_2010.jpg

SAM_2011.jpg SAM_2012.jpg SAM_2013.jpg SAM_2014.jpg

SAM_2015.jpg SAM_2016.jpg

later..
          Led's grow !

Comment

Gaat goed ook best snel! go zo door
            16x Amnesia onder 600W
            Mooi in volle bloei!!

Comment

Ze zien er mooi uit je planten

daar komen wel vette toppen aan

Goe bezig
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

SAM_2025.jpg SAM_2026.jpg een beetje lomp...

IK heb zo goed als ik kon de stengel maar gespalkt met wat ijzerdraad en wat reepjes hard plastic ,hopen dat de top nog een beetje voeding e.d krijgt want het zou jammer zijn als ik deze plant zou moeten onthoofden ..

SAM_2027.jpg SAM_2032.jpg

Na een uurtje nog eens effe gecheckt in m'n kast en toen hing de plant met d'r hoofdje naar beneden ,ze lijkt wel wat treurig zo ...ben benieuwd hoe de plant er morgen bij staat misschien heeft ze dan haar hoofd weer opgeheven .
                SAM_2033.jpg let's hope so !!

later...

edit : na 3 uur heeft ze haar hoofd weer een beetje naar de paarse hemel gericht..SAM_2035.jpg misschien komt het dan toch wel weer goed .
                Ik heb nog even bemoedigend op haar ingepraat ,kleine peptalk gegeven dat ze het bijltje er niet bij neer moet gooien nu ze al zo ver is enz..
                Heeft misschien toch wel geholpen .
                Last edited by Bodos; 10 April 2012, 22:26.
                Led's grow !

Comment

Ziet er goed uit bobos, jammer van je hoofdtop, maar ze geneest goed en snel zie je, dus komt allemaal goed!!
                  16x Amnesia onder 600W
                  Mooi in volle bloei!!

Comment

Die heeft het ind goed gedaan in korte tijd, zou zonde zijn als deze was kapot gegaan

grtz
                    sigpic

Comment

ziet er gelikt uit bodos gaat zo verder mooi verslag hoor grt vapo

Comment

Zo beste medegrowers we zijn weer een dagje verder en de stengel die ik gister gebroken heb doet het weer !! Deze dame heeft haar hoofd weer trots naar de lampen geheven ..SAM_2037.jpg

De andere plantjes gaan ook lekkere ze zijn alle vier lekker bezig met toppen aanmaken alleen deze ene plant met de gebroken stengel was eigenlijk nog volop in de groei,is nu ook meteen een beetje geremd (heb Johan C toch gelijk "elk nadeel heb z'n voordeel ").
                        De temp. in m'n kast is lekker 26,2 graden en een RV van 41% gaat lekker zo !

verder heb ik niets te melden dus snel door naar de pic's.

SAM_2038.jpg SAM_2039.jpg SAM_2040.jpg

SAM_2041.jpg SAM_2042.jpg SAM_2043.jpg SAM_2044.jpg

SAM_2045.jpg SAM_2046.jpg SAM_2047.jpg ik vind het toch nog steeds een apart kleurtje .

grtz.
                        Led's grow !

Comment

Gaat goed zo, en gelukkig is de top weer genezen!
                          16x Amnesia onder 600W
                          Mooi in volle bloei!!

Comment

Mooi zo de top kan weer verder bloeien met de rest ; )
                            sigpic

Comment

Erg mooi bodos! Rammen!!!
                              Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

gaat lekker daar bij jou bodos houen zo m8.nice dat de top weer heel is.keep on going.

grt vapo

Comment

Bezig...
                                X