Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

SAM_2477.jpg SAM_2478.jpg SAM_2479.jpg SAM_2480.jpg
    En morgen of zondagavond komt de volgende ofwel plant 4 aan de beurt .De dame rook behoorlijk tijdens het knippen en heeft me flinke volle toppen gegeven .
    Nu effe een paar dagen drogen en dan kan ze gecured worden .

Verders niets te melden dus maar weer een aantal pic's SAM_2481.jpg SAM_2482.jpg SAM_2483.jpg

later...
    Led's grow !

Comment

Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Oeehhh mooie hoofdtop zeg, ziet er eg goed uit!!
      16x Amnesia onder 600W
      Mooi in volle bloei!!

Comment

laat het u smaken straks,
        en veel dikte voor de andere dames toegewenst

sigpic

Comment

Thnx Bubba ,dat moet wel gaan lukken lijkt me.

78 dagen na ontkiemen en 57 dagen bloei 18/6.

Hello topicvolgers,medegrowers en toevallige passanten .

Vanmiddag heb ik weer effe een plantje geknipt plant nr. 4 ,of ja ik....m'n vrouwtje heeft de plant geknipt kan ze veel beter en sneller als ik ...zeg ik dan maar ghehe.
          SAM_2484.jpg SAM_2488.jpg SAM_2490.jpg SAM_2489.jpgSAM_2485.jpg SAM_2487.jpg

SAM_2486.jpg
          Led's grow !

Comment

Vinger vlug die vrouw van je ^^ lekkere roker zie ik daar !!
            Mooi kweekje Bodos
            sigpic

Comment

Thnx Bubba ,ik ben ook wel te spreken over dit kweekje .

Hello folks , gister heb ik per ongeluk de top van m'n laatste plant afgebroken ,jammer maar ze is toch bijna aan een knipbeurt toe .

SAM_2491.jpg SAM_2492.jpg SAM_2493.jpg

Verder niets te melden dan dat het wel verdomd warm in m'n kast is overdag op dit moment .Hier in het altijd zonnige zuiden is het kwik gister en vandaag opgelopen naar 27 graden buiten temp. en bij mij op zolder waar de kast staat is het nog een paar graadjes warmer 29 graden !!! rampzalig voor de temp in m'n kast eigenlijk 31 graden bij een RV van 40 % .
              Ik moet binnenkort toch maar eens gaan shoppen voor een grotere afzuiger.

Met de kleintjes die in de kast staan gaat het eigenlijk wel lekker ondanks de hitte in m'n kast ,iki hoop alllen dat het geen herma's gaan worden door die hoge temp in m'n kast .....de tijd zal het leren zullen we zeggen .
              Ze hebben gister alle drie wat bloei voeding gehad ,kunne ze lekkere toppen aan gaan maken .

SAM_2494.jpg SAM_2495.jpg SAM_2496.jpg

later....p.s binnekort een rookverslagje .
              Led's grow !

Comment

Zien er goed uit bobos, jammer van de warmte maar dat heb ik ook!
                16x Amnesia onder 600W
                Mooi in volle bloei!!

Comment

jaja perongeluk ^^ das je onderbewuste die zei van hmm die wil ik :p
                  sigpic

Comment

Ja ,dat zou best eens kunnen Bubba de top zag er ook goed uit .
                    Morgen gaat de rest van de plant geknipt worden en dan is dit kweekje weer ten einde ...

morgen weer wat pic's
                    Led's grow !

Comment

Hallo beste topic volgers ,vandaag heb ik de laatste plant uit de serie van vijf Royal AK Automatic geknipt .
                      Deze laatste plant heeft er 84 dagen over gedaan van ontkieming tot nu dus ongeveer een 12 weken als ik het goed heb .

SAM_2497.jpg SAM_2498.jpg Zo gelukkig alles weer geknipt .

Ik wil ook nog graag effe iedereen bedanken die me geholpen heeft met goede raad ,steun en commentaar . thanks beste topicvolgers !!
                      Ik zie jullie graag weer terug bij m'n volgende al lopende ronde ,hier wordt binnenkort een topic voor aangemaakt.

later..
                      Led's grow !

Comment

hey,
                        suc 6 ik ben ook 1 begonnen
                        royal queen autoflower mix
                        en creamatic en bluematic
                        buiten nu een week ik wil je veel suc6 wensen met die moeie lampen maar heb geen zin om binne te kweken
                        dus heb ik maar een kas gebouwd en voor de uren dat er geen zon op staat ga ik ze verplaatsen
                        ik zal je volgen en kijk ook een bij mijhttp://www.jointjedraaien.nl/wietfor...906#post281906

en mooi kweek verslag
                        grtz

Comment

mmm mmm mmm bodos dat ziet er lekker uit, mooi led kweekje heb neergepoot
                          effen drogen en roken maar enjoy eh !!
                          sigpic

Comment

Rookverslag Royal AK Automatic

GEUR : de geur van de gedroogde toppen is zacht kruidig met een zoetige weedflavour maar niet overdreven sterk. De geur tijdens het roken is ook niet overdreven sterk maar wel lekker zoetig ..

SMAAK : De smaak van de weed tijdens het roken is lekker zacht en ook een beetje kruidig ,wat voor kruidensmaak kan ik niet thuisbrengen maar tis wel lekker . De weed is niet scherp in de keel maar ook weer aangenaam ,alle voedingsresten zijn goed weggespoeld .

EFFECT : lekkere high in je hoofd en een beetje lichaamstoned , je blijft lekker vrolijk en ondernemend van deze weed maar je voelt 'em absoluut ....voor de verstokte blower is het een zeer lekker weedje voor overdag en voor de beginnnende blower die zal er apestoned van worden .

ALGEMENE INDRUK : een zeer lekker weedje met een prima effect ,en ook nog eens makkelijk te kweken .
                            Led's grow !

Comment

mooi verslag en nog een mooi rokertje ook , top bodos.

grtn

Comment

Lekker bodos klinkt heerlijk die beschrijving
                                enjoy the smoke
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X