Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Royal Queen Seeds : Royal AK Automatic onder de paarse hemel

Mooi topic Bodos! Met veel plezier gevolgd! Geniet van je stash en succes met de volgende
    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Ikdus,Cplifj en Bubba # thanks jongens ik heb dit topic met plezier gemaakt en geniet nu lekker van het resultaat.
      Led's grow !

Comment

Hier mag een slotje op moderators ..
        Led's grow !

Comment

Hey Bodos,

Wat een mooi resultaat! Net ffe bijgelezen want ben een tweetal maand offline geweest. Ben echt blij voor je dat het allemaal goed gaat met de spectrabox

Grtz,

John

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bodos View Post
            Rookverslag Royal AK Automatic

GEUR : de geur van de gedroogde toppen is zacht kruidig met een zoetige weedflavour maar niet overdreven sterk. De geur tijdens het roken is ook niet overdreven sterk maar wel lekker zoetig ..

SMAAK : De smaak van de weed tijdens het roken is lekker zacht en ook een beetje kruidig ,wat voor kruidensmaak kan ik niet thuisbrengen maar tis wel lekker . De weed is niet scherp in de keel maar ook weer aangenaam ,alle voedingsresten zijn goed weggespoeld .

EFFECT : lekkere high in je hoofd en een beetje lichaamstoned , je blijft lekker vrolijk en ondernemend van deze weed maar je voelt 'em absoluut ....voor de verstokte blower is het een zeer lekker weedje voor overdag en voor de beginnnende blower die zal er apestoned van worden .

ALGEMENE INDRUK : een zeer lekker weedje met een prima effect ,en ook nog eens makkelijk te kweken .

heb gisteren de mijne ook omgedaan en natuurlijk al eens een vlugge smaaktest gedaan (zonder te drogen dus).

Viel me een beetje tegen, weinig smaak, lichte high, zeker geen stoner en na een uurtje was ik alweer helemaal de oude. Kan ook eens leuk zijn natuurlijk, geen probleem maar ik miste wat smaak

Comment

miss te vroeg geoogst ?
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

ook al aan gedacht maar was toch voldoende amber te zien leek me. Nu, ik heb er nog eentje staan die ik nog wat langer ga laten staan. Eens zien of dat verschil geeft -)

wat denk jij als kenner ervan: te vroeg? http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...432#post297432

Comment

pfff ik als kenner haha nou nog niet hoor doe me best zoveel mogelijk info te vergaren en mijn eerste kweekjes tot een goed eind te brengen
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

als ik mijn Royal AK auto vergelijk op uitzicht met de deze uit deze topic dan valt het me vooral op dat de mijne veel minder 'witte' toppen heeft. Precies alsof mijn plant minder THC heeft aangemaakt. Nochtans stond ze onder een 250W HPS lamp.

Mogelijk zit die zware bladluizen infectie er voor iets tussen, hebben die sapzuigende beestjes teveel van mijn plant gevraagd misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
                      als ik mijn Royal AK auto vergelijk op uitzicht met de deze uit deze topic dan valt het me vooral op dat de mijne veel minder 'witte' toppen heeft. Precies alsof mijn plant minder THC heeft aangemaakt. Nochtans stond ze onder een 250W HPS lamp.

Mogelijk zit die zware bladluizen infectie er voor iets tussen, hebben die sapzuigende beestjes teveel van mijn plant gevraagd misschien?
                      Misschien dat het idd aan de bladluis gelegen heeft General dat je plant iets minder wit geworden is en waarschijnlijk is dat ook het antwoord op het mindere effect dat je had na het roken van je weed ...

grtz..
                      Led's grow !

Comment

Hoe zou het zijn met deze contest ,heb verders niets meer gehoord van RQS ??
                        Led's grow !

Comment

Bezig...
                        X