Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste keer autoflower binnenkweek 10x big-bang en 10x green-o-matic van greenhouse
Re: eerste keer autoflower binnenkweek 10x big-bang en 10x green-o-matic van greenhouse
heb er nog van de bloeiIMG_1982.jpgIMG_1984.jpgIMG_1985.jpgIMG_1986.jpgIMG_1988.jpgIMG_1989.jpgIMG_1990.jpgIMG_1991.jpgIMG_1992.jpgIMG_1995.jpgIMG_1996.jpgIMG_1998.jpgheb er een paar waar dat de blaadjes op gekrult zijn maar komt door de rap en te droog te staan ik geef in de het midden van de week nog wat water en de blaadjes komen zo goed als terug in hun vorm alleen de buiten kantjes zijn afgestorven wat moet ik doen moet ik de blaadjes verwijderen of alleen de gedroogde stukjes afdoen beter zeker zo doen zodat de blaadjes nog wat werk kunne op leveren zoals de lumen opnemen heb je een weetje laat het achter altijd welkom yeeps
Re: eerste keer autoflower binnenkweek 10x big-bang en 10x green-o-matic van greenhouse
terug een update van week 4 en nu op weg naar week 5 is nu goed aan het bloeien heb al een stuk of 2 dat al goed aan het toppen zijn
maar de sour dieselkes van mine moat zijn zeer goed begin ze stinken zoals geen ander ze hebben zo een geurtje zeer aangenaam
anders moet je eens gaan piepen en een kijkje nemen je vindt je onder eerste kweek lol IMG_2039.jpgIMG_2040.jpgIMG_2041.jpgIMG_2042.jpgIMG_2043.jpgIMG_2044.jpgIMG_2045.jpgIMG_2046.jpgIMG_2047.jpgIMG_2048.jpgIMG_2051.jpgIMG_2052.jpgIMG_2053.jpg zondag is de laaste dag dat ze groeien dan volledig op naar de bloei we zullen zien wat dat de big bang en de green o matic me zal geven normaal zoals ze bezig zijn moet het lukken e
ik heb mijn lampen wat moeten zaken want ze gingen wa gaan streken maar de big bang kon dat wel goed gebruiken
ze zijn er mooier door gekomen denk wel dat er heel wat zal van af komen ze zijn allemaal bijna 1meter en die van de foto s die van de toppen zijn bijna klaar zo zal ik de big bang meer plaats geven en zal de oost zeer aangenaam zijn
zijn mooi groot aan het worden maar ik denk dat de green o matic er gaan mee stoppen
slitbit
---------- Post added at 08:50 ---------- Previous post was at 08:43 ----------
yow beze cva
ja mijn opstelling een kamer van 2.10m hoogte 1.30m breedte en 2.30m lengte en is geisoleerde kamer heb 3ventilator 's 2 die staan op de grond en eene die gangt op om het gebruikte lucht er uit te blazen en 2 hps lampen van 400w en plagron terra voeding en de zaadtje zijn van green house kweet niet wat er nog meer zou zijn alleen dat ik die derde ventilator er eerder moest in gangen want heb nog de green o matic verprutst ik denk dat ze aan het stoppen zij ze doe zoals ik het zie niet meer verder
weer nu echt niet meer wat er nog bij zou moeten beze maar heb je vragen dan vraag je het me maar e yeeps
Comment