Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Bud, 250W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5x Super Bud, 250W HPS

Korting op 420shop
    Attached Files

Re: 5x Super Bud, 250W HPS

Kleine update van afgelopen dagen.

Zoals je kan zien staan ze in de bloei
    Attached Files

Comment

oh ohhhhh....
      Hermafraudiet?

kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
      Attached Files

Comment

denk dat het gewoon een vrouwtje is,effe afwachten wat de kenners ervan zeggen,wel een mooie bos groen voor maar 250 watt

Comment

Zeker een mooie bos, heb ze dan ook even lekker de tijd gegeven om voor te groeie..

Heb even wat foto's met een fatsoenlijke camera gemaakt dus zeker wat duidelijker.
          Attached Files

Comment

Ik denk toch echt hermafrodiet..
            Attached Files

Comment

Die ene is open. Komt er stuifmeel uit als je 'm plukt en boven een zwart papiertje schud ?
              Kan ook een calyx zijn, maar er zitten er nogal wat zo te zien op oudere foto's dus kan ook een herma zijn.
              Groeien ze zo uit de hoofdstam, of zitten ze op een heel klein steeltje ?
              Steeltje = bal.

Lees even wat topics hoe je het goed kunt herkennen, want jij kunt het daar natuurlijk veel beter zien dan wij van een fotootje.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ze zitten op een soort steeltje, ofja, ze komen eigelijk uit een langwerpig hoesje zoals stipules..

ow en het is alleen bij die internode, de rest is allemaal vrouwelijk voor zover ik zie

Comment

zo het ff afwachten heb dat ook gehad dacht herma was het toch een vrouwtje.zijn vaak aanmaak nieuwe scheuten.maar?kan er natuurlijk naast zitten.maar succes verder deze kweek loop wel eens binnen.

Comment

Mocht iemand denken; ho stop ho dit is geen mannelijke bloei dan roep snel, hij staat al uit mn hok in de woonkamer.
                    Toch vind ik het moeilijk om te zien, en om m te doden...
                    Last edited by TJ404; 6 March 2012, 18:20.

Comment

zijn volgens mij wel venten hoor, maar je kan dat gerust nog even laten staan als je dat leuk vind om te zien
                      als het als een parapluutje openklapt (duurt nog een week of twe) dan pas komt het stuifmeel vrij,,

Comment

Heb besloten om hem te laten gaan, laat m in de woonkamer staan tot hij weg is.

Maar laten staan zou idd kunnen, maar t is niet dat ik veel ruimte over heb in mn hok, denk dat de andere 4 het wel prettig vinden met wat meer ruimte

Comment

Aangezien het maar bij 1 vertakking voor is gekomen, kan het ook zijn dat de mannelijke bloei is voortgekomen door stres en dat er ook kans is dat ze hierna geen mannelijke bloei meer vertoont?
                          De plant staat nog steeds in mn woonkamer op de tafel...

Comment

Wat nou fem of regular seeds ? als dit bij regular gebeurd (ondanks een beetje stress) zou ik uhhm wegflikkeren , is in mijn ogen zeer onstabiel zaad..heb het zelf nu ook al twee keer meegemaakt met regulier zaad , en heb dr eerlijk gezegd een btje genoeg van..als het fem is kan gebeuren dan die ballen gwn verwijderen en in de toekomst zoveel mogelijk stress vermijden ! voor de rest mooiie plantjes man maarjahh mag ook voor bijna 2 maanden voorgroei ? gr mitdemoelindemushhhhhh

Comment

fem zaad, ik ga m er vanavond toch maar weer bij zetten en kijk t even aan wat ie doet, hou m nou in de gaten! zodra dr nieuwe ballen komen gaat zal hij/zij/het sterven

Comment

Bezig...
                              X