Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Bud, 250W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Super Bud, 250W HPS

Even een klein updateje van de 4 dames;

Ze doen t goed en zijn mooie kleine stevige topjes vol glinsterende trichnoompjes aan het maken!

Volgende keer komen betere foto's maar nu is er toch nog niet bizar veel detail te zien
    Attached Files

Comment

Vond het weer tijd voor een updateje, dus bij deze.
      Ik heb de herma gewoon terug gezet en de bolletjes weg gehaald, ze staat nu ook mooi in de bloei en heb verder geen nieuw bolletje meer gezien, dus hopen dat dat zo blijft!
      Ze staan dus weer gezellig met zn 5e onder de lampen, waar het toch een beetje krap is, dus volgende keer laat ik ze denk ik iets minder lang voor groeien, zet ik er minder in of neem ik een ander soortje, als bijv top44.
      Attached Files

Comment

Attached Files

Comment

Die rare top, is dat toevallig de herma ?

Spoelen is = Gewoon water geven zoals je al deed, alleen de voeding weglaten. Wel afzuren dus. Meestal doe je dat een dag of 10 (of meer).
          Spoelen betekent niet dat je een modderbad moet maken en de wortels verstikken, zodat ze een week stil staan.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Die staan er ook netjes bij. Ze zijn wel breed in vergelijking met mijn dames.
            En die ene heeft wel een rare top. Hopelijk brengt ie wel een beetje op he

Succes nog
            Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

Even een kleine update:
              100 gram droog van de 4 plantjes.

De ene met de fluffy top had misschien 10 gram bruikbare wiet, die niet heel erg sterk is maar wel te roken.

Comment

Bezig...
              X