Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Herijuana, 400w, 12liter

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Herijuana, 400w, 12liter

1Mrt/Dag 6:
    Als eerste maar even de fotos:
    S6002102.jpgS6002103.jpgS6002107.jpgS6002108.jpg
    S6002111.jpgS6002112.jpgS6002114.jpgS6002119.jpg
    S6002115.jpgS6002116.jpgS6002117.jpgS6002118.jpg
    S6002120.jpg

Sommige foto's zijn wat onduidelijk maar ik ben even alle standen van de camera aan het proberen want als de lamp aan is dan krijg je gele foto's en met de juiste instelling krijg je dat weer donker.

Verder zijn de plantjes goed gegroeid, het verbaast me hoe goed ze het doen, de steeltjes zijn zo dik dat als je ertegen blaast dat ze niet eens veel bewegen. De tent staat voor de helft open om de 30 graden naar onder te brengen naar 25graden.

Op de foto's kun je de voeding zien die ik gebruik, hoef ik dus niet extra te gaan vertellen.
    Over 10 dagen dacht ik te beginnen met de eerste groeivoeding. Ligt natuurlijk aan hoe ze zich nog verder zullen ontwikkelen.

Water krijgen ze elke 6 uur 10ml
    Luchtbevochtiger heb ik niet en wil ik niet, en er zit ook geen standenventilator in de tent om de plantjes te trainen.
    Mijn afzuiging zorgt voor zoveel wind in de tent dat ze meer dan genoeg worden getraint de eerste paar weken.

Ook heb ik de 5de pot uit de tent gehaalt en eens gecontroleerd wat er nu aan de hand was met mijn kiempje.
    Deze bleek geheel verrot te zijn. Dus blijven er 4 over waarvan het geslacht nog niet bekend is.
    In de 5de pot ben ik van plant dan toch maar een Jackberry X NYCD te kiemen lijkt me wel wat voor daartussen.

Ik begin morgen of overmorgen als de kopjes boven de pot uitkomen met het vullen van de 2liter aardebuffer.
    Water krijgen ze dan pas als de aarde aangevuld is, rondom de stam ca 100ml gedestilleerd kraanwater uit eigen destillaat.

Update will be continued
    Last edited by Sudoma; 1 March 2012, 20:31.

Comment

Denk dat je de PH Plus niet echt nodig zult hebben. voor de rest mooi voorbereid. succes met de 4 overgebleven plantjes.

Comment

Tnxs monty, eens zien hoeveel er mannelijk zijn hehe, hoop iig 1 dame over te houden maar goed dat is afwachten.
        Vandaag dag 7 ff geen update want veel is er toch niet verandert. De blaadjes die zich tussen de kiemblaadjes vormen zijn wat gegroeid maar om daar nu een foto van te maken...
        PH + en - gebruik ik eigenlijk nooit. ze zijn nog helemaal vol haha.

Ik heb alleen een flinke pc fan bij de opening van de tent gezet die wat koelere lucht naar binnen blaast.
        Nu is de temp met lamp aan: 30graden i.p.v 32graden

Morgen een foto update, waar de aarde meteen is aangevuld tot strekhoogte.
        Last edited by Sudoma; 3 March 2012, 17:20.

Comment

3 Mrt/Dag 8:
          Als eerst weer de foto's,
          up1.jpgup2.jpgup3.jpgup4.jpgup5.jpg

De temperatuur is 30/32 graden.
          Ik vond ze nog net niet groot genoeg om de aarde al bij te vullen. Dit doe ik dan denk ik morgen waar dan ook direct weer een foto van komt.

Foto 5 was de moeilijkste voor vandaag. Deze is gewoon in de tent gemaakt, maar koste me wel de halve dag om de juiste instelling te vinden voor de camera fijn dat we ons niet vervelen

Verder niet veel over te zeggen, het gaat tot nu toe goed en hoop dat het zo doorgaat.
          De temperatuur wil ik gaan oplossen door overdag van buiten verse lucht aan te zuigen en dus een actieve inlaat te maken.
          De ventilator die boven de lamp hangt komt uit een koelkast, maar zou ik deze onder de lamp hangen kost me dat veel licht.

Nog tips?
          Wordt vervolgt...

Comment

update
            Last edited by Sudoma; 13 March 2012, 20:55.

Comment

Comment

@Op de chat wordt er verwacht het niet meer over harddrug te hebben, terwijl op de chat bepaalde mensen denken er gewoon weer over te moeten beginnen terwijl dit uitdrukkelijk verboden is. Er wordt niks mee gedaan en vindt toch wel dat de chat wat beter beheerd zou moet zijn met name dat bepaalde woorden resulteren in een kick of ban.

Last edited by ceBep; 3 March 2012, 22:32.

Comment

Wat weet jij ervan wie een "kick" heeft gekregen naar aanleiding van harddrugs noemen op de chat?
                  Er wordt toch ook niet gekickt. Ze gaan er gewoon over verder als de nieuwe regel is opgelegd Zit al sinds vanmiddag mee te kijken en je hebt het vaak genoeg gezegt waarna ze gewoon doorgaan ermee. Niemand heeft een kick gekregen dus is het logisch dat men denkt dat de chat niet goed beheerd wordt.

in php bestaat er zoiets als replace en ect!!! daarvoor hoef je niet 24uur voor daar te zijn en ja idd, als er een chat is moet deze bewaakt worden, of de log files goed nagekeken worden zodat er direct ingegrepen kan worden de dag erna.

Voorbeeld om woorden te vervangen is:
                  <?php
                  $text = "Die gebruikt olie.";
                  $oudwoord = "olie";
                  $nieuwwoord = "water";
                  $text = str_replace($oudwoord , $nieuwwoord , $text);
                  echo $text; (de output wordt dus: "Die gebruikt water")
                  ?>
                  Zo moeilijk is het niet.....

Het hoeft niet 24/7 vale dus het prive leven van diegene blijft gewoon hetzelvde, maar kan wel anders en aangezien de chat toch wel al een tijdje bestaat had deze functie er bijvoorbeeld allang in moeten zitten. Zie ook NOOIT, gebruiker "naam" is kekickt, of u bent verbannen van de chat.

Als chat beheerder weet je dat toch? Of heb je nog nooit HTML PHP JAVA C of C++ geleerd? Dan kun je het niet weten, maar goed zoals gezegt. Bepaalde dingen kunnen niet, mogen niet, en zou je eventueel kunnen replacen. Wil er verder ook geen ruzie over maken want dat gaat dan toch een oneindige discussie worden voor ons allemaal, terwijl ik daar eigenlijk helemaal niet op uit was. Ik weet alleen dat dit probleem met scheldwoorden en dingen die niet mogen met filteren ook geregeld kunnen worden en dat dat binnen 1 dag te realiseren is.

Misschien moet ik me eens melden als programmeur, i.p.v een verslag te posten denk dat jullie daar meer aan hebben....

Comment

Ik ben een moderator, geen beheerder. Van de chat al helemaal niet.... dat ik geregeld reageer op de chat is mijn keus! Niet iedereen heeft een binding met slap geouwehoer.

Van programmeren e.d heb ik geen kaas gegeten, hoef ik ook niet, want ik beheer jointjedraaien.nl ook niet en heb de site ook niet opgezet.
                    Die dingen die jij voorstelt zijn jibberish voor mij, daar moet je een admin voor hebben.

Dat je bij een lid geen verwijzingen ziet naar een berisping is ook volgens mij ook de site geregeld (waar ik ook geen invloed op heb en me ook niet mee kan bemoeien want nogmaals dit is besteedt aan de pro's), welke het niet daarlaat dat enkele leden wel "speciale bonuspunten" achter hun naam hebben staan.

Zoals ook vermeld staat in het topic aangaande de nieuwe regels van het forum kun je altijd contact opnemen met de admin van de site om je gram te halen of uitleg over bepaalde zaken!

Meer als mijn best doen kan ik ook niet en de vreselijke boeman uithangen is al helemaal niet mijn bedoeling. Enige vorm van controleren, met als doel het forum in de juiste banen te lijden is het idee.
                    Ik wil hier ook met plezier vertoeven, als lid en als moderator....

Comment

Ik wacht eerst even de reactie van JD af, het is ook niet mijn bedoeling jullie als boeman te beschrijven of jullie slecht te maken, maar sommige mensen maken het wel heel erg oncomfortabel in de chat terwijl dat juist het gedeelte is waar ik meer zit als het forum.

Ik ben een moderator, geen beheerder. Van de chat al helemaal niet....
                      Bedoelde met beheer de modules om de chat te modereren, heb niet beaamt dat jij er beheerder van bent al komt dat misschien zo over.

Laten we nou maar gewoon erover ophouden we hebben gezegd wat we ervan vonden en daar moet het dan eigenlijk mee gedaan zijn. We willen geen offtopic discussies dus wacht ik rustig af wat JD'tje me gaat vertellen en hopen dat mijn in de chat zogenoemde "kutverslag" snel zal verdwijnen van de site of dat we de reacties eraf halen van vanavond en gewoon doorgaan met het verslag voor de mensen die het wel nog willen bekijken. Dit soort dingen geven het forum nou eenmaal geen goeie recensies mee.

jij iig nog een fijne avond, ik ga zo de lamp uitmaken, met de hondjes uit en spiek rustig mee op de chat zonder wat te zeggen. Het is en blijft mijn hobby zo een chat en hoop dat er snel verandering komt in de gang van zaken daar.

Laterz
                      Last edited by Sudoma; 3 March 2012, 23:55. Reden: quote

Comment

Goed, we zien wat ervan komt, jij ook een goed verloop van je avond verder

Comment

Onder elk bericht staat een icoontje .
                          Deze kun je gebruiken om een bericht te rapporteren aan de crew, waarna je klacht in behandeling wordt genomen.
                          Eigenhandig reacties op berichten plaatsen los je niks mee op, dus onthoud je daarvan ook.

Comment

Foto update:

March 13, 2012-1.jpgMarch 13, 2012.jpg

De 5 vingerige blaadjes zijn wat onduidelijk te zien maar ze zijn er op foto1.
                            Hoelang moet ik die herijuana nog laten voorgroeien voordat ik hem in de bloei zet? Ze hebben 13 dagen groei gehad nu.

Comment

Ik geloof dat die planten redelijk hoog kunnen worden na switch, dus ik zou niet al te lang wachten met op 12/12 zetten.

Ze zien er wel mooi uit, maar kijk uit dat je niet teveel water geeft.

Succes verder!

Comment

Je hebt wel een metertje+ ruimte toch, misschien iets langer voorgroeien kan geen kwaad denk ik.
                                Ze hebben wel wat stretch nadat je ze op 12/12 zet, maar groeien tot 30/40cm kan best.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X