Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Herijuana, 400w, 12liter

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Herijuana, 400w, 12liter

Hey QnQ,
    Het hoeven natuurlijk geen lowriders te worden, ik heb 2meter ruimte, maar omdat ik niet weet hoeveel er vrouwtje of mannetje zijn wou ik ze eigenlijk wat langer laten groeien zodat ze dalijk toch bijna de hele ruimte bedekken. Niet telang anders krijgen ze onderaan weer te weinig licht ik weet.

THC Dude: Ik geloof dat die planten redelijk hoog kunnen worden na switch, dus ik zou niet al te lang wachten met op 12/12 zetten.

Ze zien er wel mooi uit, maar kijk uit dat je niet teveel water geeft.
    Hoe lang groeien ze nog door op 12/12 dan? 2 weekjes ofzo lijkt me geen probleem. Hoeveel CM komt er dan nog bij? Ze zijn nu 10 cm of weiniger, zal de maat er eens bijhouden en een foto maken, maar wel breed aan het worden met flink windgetrainde stammen.

Water krijgen ze pas als de aarde wat droger is. Ik steek altijd mijn vinger in de aarde om te voelen of het nog vochtig is. Ook zie je het direct aan de bladeren als ze water nodig hebben, ze hangen dan iets lager dan normaal. Valt meteen op.
    Verder krijgen ze wortelcomplex, 10ml op 10liter. 50ml zoals aangegeven leek me wat veel.

Lamp hangt nog steeds op 40cm / 25graden / 50%LV / Afzuiging en toebehoren s'nachts uit en de rest is hetzelvde gebleven.

Foto's misschien zometeen al. Ik ga eens kijken.

Comment

Foto tijd:

Nice Shots:
      nice shot2.JPGnice.JPG

S6002165.jpg

Het 5 Vingerblad.
      S6002171.jpg

Comment

Daar zijn we dan met een update.

Op foto 1 de krullende bladeren, wat is volgens jullie het probleem? Voeding heb ik nog niet gegeven. (ziet toch uit als overvoeding)
        Op foto 2 kun je de 9 vingers tellen
        En op foto 3 zien we dat we de 6de internode ingaan.

Verder vindt ik nog steeds dat ze vrijlangzaam groeien maar vanaf morgen gaan ze 12/12 eens zien hoe groot dat ze nog gaan worden.
        Ik heb voor buiten 4 stekjes genomen. Nu maar hopen dat de stekjes vrouwelijk zijn

krommepuntjes.jpg9vingers.jpginternode6.jpg

Comment

Meet de pH van die grond eens, waarschijnlijk is die een beetje ontspoord.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ: ik heb geen ph/ec meetapperatuur dus kan ik die niet meten. Wel gaat het al wat beter en staan de blaadjes alweer wat meer omhoog.

Alle 4 mijn planten vertonen rare bolletjes die mij mannelijk lijken. Wel is er op foto 6 te zien dat er toch een blaadje uit is gegroeid maar ik vertrouw het niet.
            Als ze alle 4 mannelijk blijken te zijn zal dat een enorme tegenvaller zijn.

Foto's

S6002231.jpgS6002236.jpgS6002237.jpg
            S6002246.jpgS6002248.jpgS6002250.jpg
            S6002263.jpg

Comment

Rareballenmanmetschaamblad.P1050291.jpgP1050252.jpg

Comment

Helaas is de kweek afgebroken omdat alle planten zowel mannelijk als vrouwelijke bloemen vertoonde.
                Hopend dat de volgende ronde beter gaat.......

Comment

Da's mooi k#t dan.
                  Enig idee of ze stress hebben gehad ofzo ?
                  Ik verbaas me er wel over, de batch uit 2007 had dit probleem niet volgens mij.
                  Weet je of het met deze nieuwe zaden vaker voorkomt ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zou het echt niet weten hoe het komt. Ze groeide wel langzaam maar hadden geen rode stengels of dergelijke. Wortelcomplex gehad met opstarten en de rest zuiver water. Zo doe ik het normaal altijd en nooit dit effect gehad.
                    Jammer van de maand stroom die het me gekost heeft
                    Kostenplaatje van de stroom is ongeveer:

Watt Uren Watt p/dag Kw p/dag Dagen Prijs per KW/h Kosten in euro

Groei 400w HPS 450 18 8100 8.1 25 € 0.25 € 50.63
                    Bloei 450 12 5400 5.4 00 € 0.25 00.00
                    Afzuiging 100 24 2400 2.4 25 € 0.25 € 15.00
                    Fan 100 24 2400 2.4 25 € 0.25 € 15.00
                    Totaal 1100 78 18300 18.3 75 --- 80.63
                    Water ga ik niet rekenen

Ik ben in ieder geval wel blij dat sannie er zo goed op gereageerd heeft, al was deze ook een beetje overrompeld natuurlijk.
                    Ze had deze klacht nog niet eerder gehad en was de best verkochte soort dus we weten het allemaal even niet.
                    Ikzelf denk dan toch dat het probleem bij mij lag, (aarde misschien of de temp in de nacht 15graden in het begin) maar das in de natuur heel normaal(lente nachten van 10graden en overdag 25graden) en de vorige kweek geen last van gehad, terwijl anderen zeggen dat het een genetische fout is.
                    Wat het nou was zullen we nooit weten en of het vaker voorkomt bij dit soort zaden.

De volgende ronde gaan we in ieder geval een ander soortje draaien (Shuger Punch) en dan maar hopen dat het deze keer wel weer goed gaat. Ik wil die herijuana ooit nog wel eens gaan proberen, de soorten liggen voor het oprapen dus het heeft geen haast.

Laterz

Comment

Mooi berekend! Wel jammer natuurlijk, zo zie je hoeveel geld je kwijt bent voor niets

Comment

Al met al nog weefsel afgenomen van vrouwelijk stuk en toch een kweekje ermee gedaan.
                        Totale opbrengst was ongeveer 100gram.

Verder mag van mij hier wel een slotje op.

Comment

weefsel afgenomen? van een vrouw? raaaaaarrrrrrrrrrrrr

Comment

niet van vrouw maar van een stukje dat veel vrouwelijke hormonen en haartjes had. onderaan had de herijuana ballen, en bovenin waren veel haren, dus daar is de weefselkweek mee gedaan en is goed gekomen.

Comment

ah oke dan

Comment

Bij deze.

Comment

Bezig...
                                X