Re: eerste kweek 2x blueberry onder 400wtt hpi-t en hps in zelfbouwkast
kleine update voor ik waarschijnlijk opnieuw ga beginnen
heb de plantjes 7dagen geleden overgepot in 11liter potten de plantjes hadden het goed verteerd kammen mooi terug recht.
maar sinds 3 dagen zijn ze weer begonnen.
even wat specs
de grond heeft een ph van 5,7
geef nu om de 2 dagen 1dl spa water met plagron voeding (pure enzyme en terra grow) met een ph van 5,9 en evian water (omdat hier meer mineralen inzitten zoals magnesium en calcium) afgezuurd met canna ph- saltpeterzuur tot een ph waarde van 6,2 uit de verstuiver 5 keer sproeien dus das circa 5 tot 6 cl.
heb ook een beetje kieseriet bij de grond gedaan.
de temp met de lamp aan is 25graden en uit is het 20 mede mogelijk door de mooie zon.
de lamp hangt op 40cm van de top.
dit zijn de plantjes hebben nu al 2 dagen geen water gehad grond voelt eerder droog als vochtig aan.
ik weet echt niet meer wat ik fout doe.
dit zijn de plantjes
_MG_9879.jpg_MG_9880.jpg
groetjes
kleine update voor ik waarschijnlijk opnieuw ga beginnen
heb de plantjes 7dagen geleden overgepot in 11liter potten de plantjes hadden het goed verteerd kammen mooi terug recht.
maar sinds 3 dagen zijn ze weer begonnen.
even wat specs
de grond heeft een ph van 5,7
geef nu om de 2 dagen 1dl spa water met plagron voeding (pure enzyme en terra grow) met een ph van 5,9 en evian water (omdat hier meer mineralen inzitten zoals magnesium en calcium) afgezuurd met canna ph- saltpeterzuur tot een ph waarde van 6,2 uit de verstuiver 5 keer sproeien dus das circa 5 tot 6 cl.
heb ook een beetje kieseriet bij de grond gedaan.
de temp met de lamp aan is 25graden en uit is het 20 mede mogelijk door de mooie zon.
de lamp hangt op 40cm van de top.
dit zijn de plantjes hebben nu al 2 dagen geen water gehad grond voelt eerder droog als vochtig aan.
ik weet echt niet meer wat ik fout doe.
dit zijn de plantjes
_MG_9879.jpg_MG_9880.jpg
groetjes
Comment