Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x silver haze, eerste keer.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 4 x silver haze, eerste keer.

    Succes met je eerste kweek.
    Ziet er al goed uit, als je die haze direct op 12/12 mee laat gaan kan je ook eens vergelijken: met en zonder voorgroei.
    Lijkt me interessant om ze naast elkaar te zien staan.

    Grt

    Comment


      #17
      Re: 4 x silver haze, eerste keer.

      @ chillsmoker

      Ja dat was inderdaad precies mijn idee haha, om nou 400 watt voor 1 plant te gebruiken? wordt wel een duur jointje he
      Wil ook 5 planten buiten gaan zetten het liefst autoflowers omdat ik ze in de volle grond ga zetten en geen mogelijkheid heb om ze te verduisteren.

      Van de week foto's van de overgebleven 2 plantjes.
      peace

      Comment


        #18
        Re: 4 x silver haze, eerste keer.

        mooie plantjes verder , je kan beter zaadjes bestelle op een site en dan kiezen voor feminished dan weet je zeker dat je geen mannetjes hebt.

        Comment


          #19
          Re: 4 x silver haze, eerste keer.

          Oorspronkelijk geplaatst door Daltonrichard View Post
          mooie plantjes verder , je kan beter zaadjes bestelle op een site en dan kiezen voor feminished dan weet je zeker dat je geen mannetjes hebt.

          is niet altijd zeker kunnen net zo goed hermas worden.

          Comment


            #20
            Re: 4 x silver haze, eerste keer.

            ik heb hier ook nog ( wat een maatje zegt en heeft gegeven ) purple haze zaadjes maar die zijn echt al 3 jaar oud ofzo, weet ook niet of het feminized zijn lijkt me niet..
            toch zit ik na te denken om er gewoon 3 te ontkiemen en die gelijk mee te laten gaan op 12/12, maar straks hou ik er weer 3 mannen aan over denk toch dat ik morgen feminized amnesia zaden ga bestellen dan heb ik meer zekerheid als de "purple haze" hoewel dat ook hele goede wiet is

            zoals ik al zei foto's volgen
            danku voor alle positieve reacties op mijn eerste kweekje, zonder JD hadden ze wss na 3 dage plat gelegen haha. smookse

            Comment


              #21
              Re: 4 x silver haze, eerste keer.

              mooie plantjes

              Comment


                #22
                Re: 4 x silver haze, eerste keer.

                Goedemiddag,
                Week 1 dag 5 12/12.
                Afbeelding 036.jpgAfbeelding 040.jpgAfbeelding 037.jpgAfbeelding 038.jpg
                Heb ze lekker buiten in het zonnetje gezet, dat doe ik al een paar dagen achter elkaar en dat lijken ze heerlijk te vinden.
                dit alles zonder voeding, betwijfel of ik het nog ga geven.

                greetz

                Comment


                  #23
                  Re: 4 x silver haze, eerste keer.

                  Mooi man! Goed dat je ze ook in de buitenlucht zet, en er gaat niets boven de zon.
                  Mogen je dames maar mooie bloemen maken!

                  Comment


                    #24
                    Re: 4 x silver haze, eerste keer.

                    Inderdaad ik laat de natuurlijke zon niet aan mn dames voorbij glippen, bij een plant zie ik duidelijk een topje bovenop komen waar de witte haartjes uitsteken is dit niet erg snel voor silver haze? de getopte plant begint erg langzaam.
                    Er staat nu ook een top 44 zaadje bij al onkiemt en in de pot gedaan, wederom weer hopen op een vrouwtje maarja het kan lekker meegroeien met die hazejes en dan zien we het vanzelf wel.

                    As Dinsdag maak ik weer nieuwe foto's

                    Comment


                      #25
                      Re: 4 x silver haze, eerste keer.

                      Misschien ietwat laat Drennis: Maar echt kool van die ouwe van je dat 'ie je hiervoor toestemming geeft, en zo de dingen eens van de andere kant bekijkt ipv vanuit perspectief van onze Haagse NSB-ers. Respect!
                      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                      Comment


                        #26
                        Re: 4 x silver haze, eerste keer.

                        Je plantjes zien er mooi gezond uit Voeding zou ik ook voorlopig achterwege laten...

                        Leuk kweekje om te volgen.
                        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                        Comment


                          #27
                          Re: 4 x silver haze, eerste keer.

                          @ Weedoholic Het is gewoon in een woord geweldig dat hij het toe laat maar ik weet zeker als hij de dikke knoppe ziet dat ie dat toch wel heel mooi gaat vinden. ik bedoel van zaadje tot oogst is toch altijd mooi om te zien.

                          @ Rollupdankje plantjes staan nu weer lekker buiten in het zonnetje, ze doen hier erg goed aan inderdaad lekker zonder voeding en alles.
                          niet vergeten dat de klok een uur vooruit is gegaan dus dan gaan ze ipv half acht om half negen de duisternis in voor de komende twaalf uur.

                          Peace!

                          Comment


                            #28
                            Re: 4 x silver haze, eerste keer.

                            je plantjes zien er goed uit, als tip zou ik ze lekker op 1 plek laten staan. of binnen of buiten. De plantjes kunnen gestrest raken wanneer je ze te veel van plek verwisseld.

                            succes met je eerste kweek verder!,

                            klots!

                            Comment


                              #29
                              Re: 4 x silver haze, eerste keer.

                              hee ik heb indica mix drennis heb je ze uit het zaadje of het stekje ik mog ook van me ouders zaden bestellen geniaal heb white widow en elnimo bigbang cheese Himalaya Gold dat 5 stuks alle 5 vrouwtjes dins dag laten ontkiemen en weet iemand hoe je zelf een forum bericht plaats gr

                              michael blows ze
                              Last edited by mikey113; 25 March 2012, 18:35. Reden: typ fouten

                              Comment


                                #30
                                Re: 4 x silver haze, eerste keer.

                                @ borklots: ja ik heb het jou al uitgelegt via de chat ghehe

                                @mikey113: ik heb ze uit zaad, uit mn top die ik bij de shop had gekocht ze zeiden silver haze maar nu begin ik toch te twijfelen.
                                een silverhaze hoort pas later bloeiverschijnselen te vertonen kijk naar de volgende foto's 2 weken 1 dag in bloei. Indica?

                                Afbeelding 041.jpgAfbeelding 042.jpgAfbeelding 043.jpgAfbeelding 044.jpg
                                gaan echt super op t moment overal zitten er al kleine topjes die met de dag aanzienlijk groter worden.

                                Alle hulp welkom

                                Comment

                                Bezig...
                                X