Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Bodos: dank je wel ik doe mijn best met het afrijpen misschien volgende weel pk 13/14 beginnen maar weet ik nog niet zeker.
@ Michel990: ik vond ze ook heel snel gaan, veel sneller dan mijn vorige kweek.
maar ik heb deze plantjes wel 1 week 18/6 gegeven hoor.
@Woin: ja haha dat dacht ik ook maar die van jou worden dan denk ik wel grote knapen gehehe.
ik zal eens langs jouw verslagje wippe straks om je nieuwe foto's te checken.
@ Weedjewel: dit is mijn indoor jungle weedje haha, het ruikt er wel heerlijk.. de skunk heeft een hele sterke lemon geur :s of is dit de sativa wat ik er doorheen ruik??
over een paar dagen zal ik weer een paar nieuwe foto's plaatsen, tot die tijd kom ik af en toe bij jullie om de hoek kijken
ik ben er vandaag niet aangeraakt. Tzal voor morgen zijn. Dan spring je nog maar eens binnen. en ik hoop dat ze niet meer te fel groeien. Anders heb ik geen plaats meer in men kast :s
ik heb een paar roestplekjes in de bladeren van mijn toppen ontdekt, ik denk persoonlijk dat het kalium te kort is maar ik zal zo ff en foto'tje ervan maken
ik heb gisteren al een vat met voeding gemaakt met flores pk 13/14 boost en op ph gebracht.
vanaf morgen begin ik met de pk en die geef ik 2 of 3 keer mee.
Dat is een best oerwoud!!!!! Ik zou monty ff vragen om het zeker te weten
Succes met de eindfase!!
Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....
Hmmm slecht te zien op die foto's kan er weinig uit opmaken.
Een K (kalium) tekort kenmerkt zich doordat het blad vanuit de randen gaat vergelen (gele randjes ziekte noemt men het ook wel) Dit kan ik niet echt terugzien op de foto's.
Een Ca (calcium) tekort kenmerkt zich doordat en necrotische bruine ronde vlekjes op je blad komen, vooral langs de bladranden en de nerven.
Dit laatste ziet er meer naar uit maar zoals al gezegd erg onduidelijke foto's.
@ monty: ik heb deze gekocht 2012-04-27 19.56.42.jpg.
ik kon nergens zeewierkalk vinden ze konden mij nergens doorverwijzen
ik heb een kleine hoeveelheid over de bovenkant van de aarde gestrooid2012-04-27 19.56.57.jpg, ik hoop in ieder geval dat het probleem zich nu niet uitbreidt.
@ Dikkegek: dank je voor de reactie haha ja het ruikt ook naar een oerwoud daar binnen
Haha ik heb precies dezelfde kalk gebruikt. Ik heb het alleen op een andere manier toegevoegd. Ik heb ze kalk melk gegeven. Had Ca gebrek maar ze trekken nu heel mooi bij. Succes!
Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....
goedenavond
ik heb maar even een paar foto's van de afrijpende toppen gemaakt, anders raak ik nog op de derde pagina
je ziet het niet zo goed op de foto's maar de haren zijn voor de helft bruin en de tricho's zijn milky en hier en daar een ambertje, dus deze stel ga ik nu spoelen met aangezuurd water voor een week of anderhalf dan 3 nachtjes donker en dan omhakken. z1.jpgz5.jpgz6.jpgz2.jpgz3.jpgz4.jpg
mening en reactie altijd welkom
greetzz and peace out
@ West2010: ja dat zijn de ietswat grotere die mogen nog zeker een week of 3.
maar ik heb nu 5 kleinste planten onder de microscoop gehad en bijna alle trichomen zijn cloudy milky en heel af en toe een amber.en de haren zijn 70% bruin. die geef ik nu alleen water en ze gaan binnen een week om (ik blijf de tricho's checken)
en bij de groten is helft doorzichtig helft milky/cloudy. en ongeveer 30% van de haren bruin. hier wachten we dus nog ff mee...
jo flamer, had het ff druk dus kon niet antwoorden op je vraag.
Ik heb de kalk gewoon in een emmer met 10L water gegooid. Daarna goed roeren. Wat niet opgelost word blijft op de bodem liggen.
Gewoon een flinke gift geven. Ik ga de planten zoveel tot het er aan de onderkant uit kwam.
Succes
Comment