Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@Woin: ze zijn echt keihard die toppen ik hoop dat die van jou nog groter worden
@Sjakka: tof dat je ook belangstelling toont, ik heb niet zo goed alles precies bijgehouden de laatste afgelopen weken maar het merendeel klopt nog wel
ik moet wel zeggen dat ze lekker licht uit zijn gekomen door het paar dagen voor de oogst te strippen van de meeste bladeren, en door ze droog te laten staan.
ze zijn nog niet helemaal droog maar zijn wel kruimelbaar, en ze smaakt nu al heerlijk zoet, geen bitterheid of rare na-smaak ik vraag me af hoe ze zal smaken na een langere cure.
deze topjes wegen in totaal 22,12 gr. en ik heb de hoofdtak nog drogen die nog meer zal opleveren, moet zeggen dat ze voor de kleinste planten die ertussen zaten de SQ goede oogst geeft ik schat dat deze plant rond de 50 gr. volledig droog zal opleveren, niet slecht voor zaadjes van 4 euro per stuk.
@woin: de skunkies zijn bijna klaar woin.
ik heb ze vandaag onder de 40X loepje gehad en van 2 planten is bijna de helft van de tricho's amber, dus die heb ik gestript van de meeste blad en ze staat al 2 dagen droog dus dat komt mooi uit
greetz
mooi resultaatje dat je gehaald hebt, het ziet er zeer geslaagd uit.
Hoop dat je SQ's de maatstaf hebben gezet en dat je Skunks hier een goed voorbeeld aan nemen.
nice, let me know hoe ze smaken .
En de SQ ziet er ook wel smakelijk uit
Mijn trichomen beginnen precies amber te worden. Is dit goed is dit niet goed? Ik heb hier nog geen ervaring mee, dus verlos mij uit mijn lijden .
---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:23 ----------
beste woin veel mensen kijken naar de haartjes of hun wiet klaar is, ze zeggen als meer dan 80% van alle haren bruin zijn dat je kanoogsten, maar dat is niet de beste manier.
ik heb zelf een loepje aangeschaft (eigenlijk een microscoopje die 40x vergroot) en ik neem kleine monster van een niet te jong en niet te oud blaadje van mijn toppen.
die hou ik onder de loep dan zie je de kleine harsbolletjes genaamd trichomen,
het beste is om je trichomen te checken omdat deze de werkzame stoffen bevatten, en de afrijpen van haren en trichomen gaat bij de meeste planten niet tegelijk.
hier een voorbeeld van internet(ik krijg het niet voor elkaar foto te maken van die van mij trichrome_oogsten.jpg
Hey flamer, Thanx. Ik dacht dat men planten aan het afsterven waren. Maar ze gaan dus de laatste fase ingaan. dus moet ik me geen zorgen meer maken se .
Goedendag.
ik was nog vergeten te vermelden dat ik nu in week 9 zit van de ware bloei.
mijn skunkies staan allen nog en nog 1 special queen.
ik heb de laatste planten aan het begin van week 9 gestript van meeste van hun blad ze krijgen geen water meer en de dag uren zijn verkort naar 9 uur dit heb ik gedaan om de korte oktober dagen na te bootsen zodat ze hun afrijping misschien versnellen(ff kijken of dit verschil maakt) ik ben van plan ze aan het begin van week 10 te kappen dat is over 2 dagen de trichomen liegen er ook niet om bijna 50/50 amber cloudy op alle skunkies.sommige hebben wel wat meer cloudy dan andere maar ik zie op allen bijna geen doorzichtige meer.
greetz
Zag bij sommige foto's trouwens dat je bladrandjes een beetje omhoog krulde,
is dit bij jouw ook van de warmt? Had hier zelf namelijk last van, nu gelukkig niet meer!!
het zou kunnen komen door lage lv.
ik had het maar met 1 plant van de 20.. en al vanaf het begin af aan had ze er last van. maar desondanks is ze een van de dikste dame's geworden, ze staond bij mij voor aan de hoek waar de lucht in werd gezogen.
ik heb dat later verandert maar ze is een beetje gekruld gebleven
Comment