Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

flamers nieuw binnentuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

flamers nieuw binnentuintje

Korting op 420shop
    Goedendag medekwekers.
    ik ben net een paar weken verhuist en ben net klaar met de nieuwe setup.
    deze keer ga ik skunk #1 proberen en special queen #1 van royal queen seeds.
    potten van 11 liter Grootste buisafzuiger die ik kon krijgen lichtdichte slang Geluidisolatie warmteisolatie voor de aarde en 2x 400 wat hps.
    de canna-lijn: terra- vega, flores, boost, pk13-14, rootstim(hy-pro), cannazym en PH-.

02-03-2012: ontkiemt
    04-03-2012: geplant
    06-03-2012: alles boven de grond
    12-03-2012: 12/12 (start bloei)
    17-03-2012: gestart met voeding (vega, cannazym,wortelstim)
    26-03-2012: ware bloei van alle planten.(de kleinere waren bijna een week eerder)
    28-03-2012: geef ze vanaf nu ook kleine dosis boost mee aan de voeding, ik zit nog wel op de vega ze mogen nog wel strekken.(ik geef ze om de 2 dagen aangezuurd water, en om de 2 voeding aan het water mee)
    Last edited by flamer; 13 May 2012, 21:45.

Re: flamers nieuw binnentuintje

Succes met je kweek .
    Vlammen met die handel .

grtz..
    Led's grow !

Comment

hier een paar foto's en ik gebruik deze keer weer de hele canna lijn hopelijk gaan ze weer flink worden
      Attached Files

Comment

en hier nog een foto als het af is en de zaadjes erin zitten het lijkt dat 2 of 3 niet echt zijn ontkiemt maar ze zitten in de aarde we zullen zien
        Attached Files

Comment

succes met je nieuwe huis,ik zet ze pas in de grond als ze een pikkie hebben van 4mm,behaal hier goede resultaaten mee

Comment

ach ja ik kon weer niet wachten moest ze tegelijk planten sommige waren wel al zo lang en anderen niet, als het goed is komen ze wel uit als ze net opengekiemd zijn(hoop ik)

Comment

de kleintjes zijn gisteren alle 20 boven de grond uitgekomen. Alleen 1tje is nog steeds niet recht getrokken, en het steeltje is heel donker van kleur. De lopbblaatjes en de eerste kartelbaadjes zijn al wel zichtbaar alleen hij hangt als te ware op zijn kop. ik zal proberen een fototje ervan te maken maar is een beetje moeilijk met deze camera, ik heb nog steeds last van de lamellen effect

Comment

ik heb een paar foto's proberen te maken.
                maar ik kreeg de lamellen niet open op deze camera
                ze zijn nu allemaal rechtgetrokken gelukkig
                Attached Files

Comment

ik heb vanaf gisteren de lamp er iets dichter op gezet want ze leken nog een beetje te strekken, en ik heb de ventilator ook onder de lampen door scheren,
                  en je raadt het al... de internodes beginnen los te komen
                  ik ben alleen een sukkel geweest, ik heb de special queen in de achterste 2 rijen en de skunk op eerste 2, maar ik heb de planten zitten verplaatsen zonder daarbij stil te staan dus ze liggen nu beetje door elkaar en ik heb ze niet gelabled, ik hoop dat ik ze later kan herkennen

Comment

hello
                    ik heb vanochtend even bij de kleintjes gekeken, en ze gaan best snel het is nu een kleine week geleden dat ze boven de grond zijn gekomen, nu zit ik met een vraag.
                    bij RQS gaan ze uit van 5 tot 7 dagen voor groeien en dan in bloei en dan zouden de planten volgens hun 1,00m tot 1,20m moeten worden.
                    heeft iemand hier ervaring mee bij RQS kloppen die hoogtes wel een beetje met die voorgroei tijd?
                    als iemand mij kan helpen graag alstublieft.

de planten groeien naar mijn idee wel heel snel ze lopen nu al 3 dagen voor op mijn vorige ronde dat was white widow
                    greetz en peace out

Comment

is er echt niemand die hier ervaring mee heeft?
                      mvg

Comment

hallo,

ik denk dat je je ook moet afvraagen of je ze wil gaan toppen,
                        Dit heeft ook invleod op de hoogte
                        One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Nee ik ga ze niet toppen deze keer. ik wil ze gewon snel klaar hebben. ik heb ze nu zoals volgens RQS staat besschreven na een week groeien op 12/12 gezet ik ga kijken of ze een meter worden zoals ze zeggen. het zijn wel sativa dominante soorjes

Comment

sigpic

Comment

Ik gebruik de canna terra voor de groeifase ik zal zo kijken hoeveel N erin zit thanks voor de info btw

---------- Post added at 09:20 ---------- Previous post was at 08:54 ----------

Heb ff gekeken deze is NPK 3-1-4
                              Last edited by flamer; 13 March 2012, 13:05.

Comment

Bezig...
                              X