Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
---------- Post added at 11:13 ---------- Previous post was at 11:12 ----------
flierefluiter ik zie weinig tot geen skunk verslagen alleen hier en daar een plantje..
het leek mij een leuk soortje om eens te proberen
er staat dat het een sativa dominante is maar ik zie dikke ronde bladeren, we zullen zien hoe ze smaken.
de SQ groeit wel sneller en heeft slankere bladeren.. we zullen zien
hallo smokers
de klaintjes hebben hun portie voeding gehad vanochtend.
ze groeien nog steeds goed door ik heb de lampen weer hoger moeten hangen.
ik zit te denken om de volgende voedingbeurt over te gaan naar de flores.
de special queen krijgt van die smalle bladeren de skunk heeft toch nog meer iets indica in zich dan de SQ denk ik.
hier paar foto's van beide.
1 SQ heeft een internode van 4 vertakkingen aangemaakt
Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....
Hier de meisjes een paar dagen later weer.
Het is nu 4 weken geleden dat de dame's boven de grond kwamen.
Ze leken iets overvoed te raken, gele bladpuntjes bovenin.
Dus heb ik ze paar dagen achter elkaar aangezuurd water zonder enige voeding gegeven in de halfe dosis die ik normaal om de 2 dagen doe.
En vandaag lijken de nieuwe bladeren ok, dus overmorgen gaan we over op de bloeivoeding.
hier een paar foto's.
de planten zijn afgelopen week echt een stuk gegroeid de hoogste zit nu op 72 cm en de kleinste rond de 60, ik hoop dat ze nu een beetje stoppen met groeien.(ze hebben maar 1 week voorgroei gehad)
maar daar lijkt het wel op... want de toppen zijn hier en daar al aan het aandikken.
ik zal morgen of overmorgen weer foto's maken, het is echt een oerwoudje aan het worden inmiddels
hier de beloofde foto's ze hebben 2 dagen zonder water moeten doen, ik had ze half liter per plant gegeven 2 dagen geleden, en vanochtend weer aangevuld.
en de foto's (ze zien eruit hoe ik hoopte lekker slank niet te hoog) en nu wachten tot ze aandikken
@woin: thanks voor de reactie, ik ben ook ff bij die van jou weze kijken, maar die geen niet zo snel of wel?
maar hier is weer een update na een weekje doorploeteren met mijn dame's.
ik heb hier en daar wat groot blad weggehaald zodat de onderste toppen ook licht zien
hier nog een aantal foto's van een paar grote en paar kleinere plantjes
die van jou gaan idd wat sneller. Maar ik denk dat dat is omdat jij al direct met 12/12 begonnen ben. Die van mij hebben eerst nog 3 weken voorgroei gehad. Ma het is ook mijn eerste kweekje nog maak he . Dus het blijft afwachten . Die van jou beginnen al mooie knoppen te krijgen. Ik ben benieuwd naar jouw oogst .
nog een kleine update met de hps uit... slechte kwaliteit foto's want het licht is niet sterk genoeg.
@woin : ik denk dat je idd gelijk hebt en het komt omdat ik maar 1 weekje voorgroei heb gegeven, ik moet eerlijk zijn desondanks, staan er wel een paar dame's ven net over een meter tussen
greetzz peace out
Hehe , daar zit het verschil dus. Mijn beginnen nu ook knoppen te zetten. Vanavond nog eens fototjes posten.
Die van jou zien er wel leuk uit. En mooie knopjes al
Comment