Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

flamers nieuw binnentuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: flamers nieuw binnentuintje

@krizz: ja man ze hangen sinds gisternacht al op de kop wheeeeee

@mg5: ik denk het wel maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, ik dacht dat als de lv te laag is de bladmondjes sluiten en het blad krom trekt

Comment

de buit is binnen, van de overgebleven 11 planten heb ik 368 gram droog afgehaald,
      alles in totaal was het 713 gram zonder hier en daar een rokertje tussendoor mee te rekenen.
      ik heb van de knipafval een goede 8 gram pollem kunnen kloppen.
      en van de overgebleven afval heb ik boter gemaakt gezeeft en een cake van gemaakt, hij ruikt heeerlijk. hij is net een uurtje aan het afkoelen.

en uiteraard nog een aantal foto's
      2012-05-27 12.51.35.jpg2012-05-27 12.52.01.jpg2012-05-27 12.52.35.jpg2012-05-27 12.54.11.jpg2012-05-27 12.54.44.jpg2012-05-27 12.55.08.jpg2012-05-27 12.55.25.jpg2012-05-27 12.56.50.jpg2012-05-29 11.37.56.jpg2012-05-29 11.39.25.jpg2012-05-29 11.37.07.jpg2012-05-29 12.27.33.jpg2012-05-29 12.27.51.jpg

ik heb geen foto's kunnen maken van mijn proces van het maken van boter en pollem, ik had mijn handen vol, en ik wou mijn telefoon niet vies maken gehehe

ik heb de pollem gewoon geklopt doormiddel van een oud t-shirt te spannen over een plastic schaal, daar fijn gemalen knipafval op de t-shirt leggen, dan een plastic zak daarover spannen en dan erop trommelen met een bamboestokje en het proces gewoon herhalen tot je alle afval hebt gehad. het werkt echt heel goed en alleen het aller fijnste poeder valt erdoor.

de boter heb ik gemaakt door mijn knipafval wat na het kloppen nog altijd thc bevat, nog fijner te malen in een molen, en dit samen te smelten op een heel laag pitje met een pak boter, dit een paar uur laten staan, en dan door een theedoek wringen overnacht afkoelen en cake maken

greetz

Comment

ziet er geweldig uit en niks verloren laten gaan
        knap werk !

grtz

Comment

Jeetje flamer,,

Wat een klapper!!

Zelf tevreden??

Comment

ja ik ben zeker tevreden mg5, was een lekker oogst deze keer.
            ik zit zo rond de 35 gram droog per plant, aangezien ik ze maar een week heb laten groeien, en de 10 sq zaadjes 4 euro de stuk kosten de 10 skunks waren 8 euro volgens mij, mag ik heel tevreden zijn.
            en nee sjakka ik heb echt bijna niks verloren laten gaan, ik heb zelfs de voorbloei zakjes die vlak onder de toppen aan de stam zitten allemaal na hat droogwerk in een bakje geschraapt die zijn echt een heerlijk rokertje
            greetzz

Comment

Mooi gedaan!
              leuke grow-room de dames komen daar volop tot hun recht!!

grtz
              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
              A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

heel erg bedank voor de positieve reacties.
                bij deze is deze kweek afgesloten heerlijke rokers en leuke opbrengst.
                ik ben al aan het inrichten voor de volgende ronde er komen 4 extra plantjes bij we gaan back to the roots met de white widow, en we gaan stekken gebruiken ditmaal, die zaterdag a.s. aankomen, de inrichting wordt ook anders om makkelijker water te kunnen geven.
                foto's volgen snel in het nieuwe verslag.
                Last edited by flamer; 1 June 2012, 12:11.

Comment

wacht er vol ongeduld op !

grtz
                  sjakka

Comment

Effe niet meer komen kijken door omstandigheden, maar het ziet er allemaal lekker uit .
                    Zondag gaan mijn dames om vermits ze niet meer op de onderduiklocatie kunnen blijven. Ik hoop dat de oogst even vruchtbaar als die van jou is.
                    Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

ik hoop ook dat je van je skunkies mag genieten, het komt vast wel goed

Comment

Bezig...
                      X