Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 Keer Jack Herrer 600 watt 2e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 Keer Jack Herrer 600 watt 2e kweek

(dag 2/groei)

Vandaag weer een update, eerste van de 10 jack herrer's heeft zich laten zien. De rest nog niet.
    De top44 gaan wel lekker de andere jack herrers hebben verbrande lobblaadjes, maar het 2de blad is er wel.
    Hier de foto's:

IMAG0208.jpgHet nieuwe plantje, laat in een dag zijn kop al zien, deze was ook het verst ontkiemd, deze heet voortaan nummer: 1.
    IMAG0216.jpgIMAG0217.jpgIMAG0218.jpgDe top 44 en de overige jack herrers, als je goed kijkt zie het je het verbrande lobblad.

IMAG0219.jpgDe eerste wortels van een van de top 44 laten zich zien.

Dit was um weer voor vandaag, Bodos bedankt voor de reactie, dat waren zeker dikke toppen groter als een 2L cola fles.

Laterzzzzz
    Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

Comment

Gaat goed dikke, en je eerste ronde was ook al helemaal top.......

Comment

(dag3/groei)

Weer ff een update op deze mooie dag
        Vandaag zijn er heel wat plantjes naar boven gekomen! Nummer 1 t/m8 hebben allemaal hun kop laten zien!
        Nu maar hopen dat de andere 2 morgen ook besluiten om naar boven te komen. Heb ze 2 waterbeurten een beetje wortelstimulator gegeven.
        Maar geef ze nu alleen maar afgezuurd water. Heb bij de overige plantjes een paar bladproblemen, de top44 gaan lekker, maar de overige jack herrer's
        hebben verbrande lobbladeren. Komt vast door het coco's gebeuren Hier weer een paar foto's een paar plantjes hadden hun zaadhoes nog om,
        maar die heb ik heel voorzichtig met een pincet verwijderd, hoop dat dit niet al te veel stress oplevert.

Nummer's 1t/m7 jack herrer (nummer 8 is even ver al nummer 7)
        IMAG0240.jpgIMAG0241.jpgIMAG0244.jpgIMAG0245.jpgIMAG0246.jpgIMAG0247.jpgIMAG0248.jpg
        1 2 3 4 5 6 7

top 44's
        IMAG0224.jpgIMAG0249.jpgIMAG0250.jpgIMAG0251.jpg

overige Jack herrer's met verbrand lobblad
        IMAG0253.jpgIMAG0255.jpgIMAG0254.jpg

totaal plaatje

Dat was um weer voor vandaag!!
        Laterzzzzz
        Attached Files
        Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

Comment

Ze lijken me erg nat te staan ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat lijkt zo op foto, vond ik zelf ook al maar is niet zo. Geef ze paar ml water per dag, als de grond erg droog is zeg maar.
            Bedankt voor reactie!

Comment

Succes dikkegek, hopelijk voor je net zulke resultaten als de vorige ronde. Maar hoe ga je die planten straks uit die polystyreen bakken krijgen zonder ''al teveel stress''? Breek je ze kapot?
              Tip: Ga ff langs een tuincentrum. Bij de kassa liggen altijd/meestal plastic trays voor mensen die hun gekochte plantjes makkelijk willen inpakken of vervoeren. Vraag of je een paar trays mag hebben, omdat je daar je fruitplantjes in wilt laten ontkiemen o.i.d. Met een beetje geluk zitten er nog kleine potjes in ook..........en anders gewoon je hollandsche mond gebruiken.
              DSCF5510.jpgDSCF5659.jpg

Greetz Kitefreak
              Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
              Blow it and you'll know it!!

Comment

(dag 5/groei)

Vandaag de 5de vanaf dat ze in de grond zitten, en er staan 10 plantjes waarvan er 9 goed uitzien
                Hoop dat de andere het ook overleefd, die had zijn zaadhoes er nog op zitten toen ie een dag boven de grond stond en heb ik eraf moeten halen.
                Maarja, Hier de foto's:

IMAG0278.jpgIMAG0279.jpg
                1 en 2 3 en 4

IMAG0280.jpgIMAG0281.jpg
                (5 gaat niet zo goed

5 en 6 7,8,9,10

IMAG0276.jpgIMAG0277.jpg

de wortels van de kleine jack herrer's

IMAG0282.jpg

de overige plantjes,

Dit was um weer, Kitefreak bedankt voor de reactie en tip, dat overpotten is niet zo moeilijk.
                Ik kan ze van onderen er zo uitdrukken.

Laterzzzz

Comment

succes mooie plantjes

Comment

(Dag 8/groei)

Na een druk weekend gehad te hebben (moest hele weekend werken) heb ik weer een flinke tegenslag gehad, Ik was dus een hele dag weg
                    en ik kwam donderdag avond thuis, zijn er 7 plantjes overleden, 5 van de nieuwe 2 van de oude jack herrer's, omdat ze te droog stonden.
                    Had ze die ochtend nog water gegeven. Nu nog 7 jack herrer's over en gelukkig nog de 5 top 44's dus ga nu 7 keer jack herrer en 3 keer top 44 neerzetten.
                    Hier de foto's die ik net gemaakt heb.

IMAG0295.jpgDe 7 jack herrer's

IMAG0298.jpg2 van de 5 top 44's

Dit was het weer voor vandaag.

Laterr

Comment

Ik denk dat de bak waar je in gezaaid hebt te ondiep is en daardoor erg snel uitdroogt.

Comment

klopt, er zit nu een vochtige mat onder waardoor ze het veel langer uithouden, en ik had die keer de deksel er niet goed opgezet waardoor
                        alle vochtige lucht ontsnapte, ik denk dat ik ze binnen een paar dagen in de 12L potten zet.
                        Bedankt voor de reactie!

Comment

(dag10/groei)

Vandaag de plantjes verpot, Heb 6 jack herrers en 4 top 44's in de potten staan, denk dat ik de andere top 44 er ook nog bij zet.
                          Dan kom ik uit op 11 planten. Vandaag de foto's met licht aangemaakt, omdat ik geen tijd heb om foto's met licht uit te maken vanavond.
                          Hier de foto's:

IMAG0299.jpgIMAG0302.jpg

Dit was hem weer, Laterzz

Comment

(dag 11/groei)

Vandaag een update zonder foto's helaas (internet ligt eruit).
                            Plantjes zijn goed aan het bijkomen van het overpotten.
                            De top 44 gaan heerlijk, de jack herrer's zullen strax wel inhalen.
                            Heb wel weer een mongooltje ertussen zitten, maar dat had ik vorige keer ook.
                            En dat plantje bracht toen 140g op:p dus we zullen zien. Verwacht niet zulke hoeveelheden per plant
                            Deze keer, aangezien het er 10 of mischien 11 zijn en ik ze geen 5weken voorgroei ga geven, dan zou ik een
                            Zwaar ruimte probleem hebben;p
                            Denk dat ik ze 3 a 3,5 week groei geef.

Morgen weer een update, met foto's hopelijk!

Laterr

Comment

(dag12/groei)

De plantjes zijn lekker aan het groeien, vooral de top 44 gaat idioot. De jack herrers gaan ook wel, op een na die ziet er gehandicapt uit.
                              temperatuur 's nachts 22.5 graden en overdag 28/30 graden, luchtvochtigheid 's nachts 80% en overdag 60%.
                              Heb de waaiers wat lager gehangen, zodat er mooi wat wind op de plantjes staat. Voor de rest geef ik ze 200ml afgezuurd water and thats it.
                              Hier de foto's:

IMAG0347.jpgIMAG0323.jpg Top44

IMAG0349.jpgIMAG0325.jpg JH
                              IMAG0372.jpg Top44 (in t potje)
                              IMAG0358.jpg Top44
                              IMAG0359.jpg Top44

IMAG0357.jpg Top44
                              IMAG0367.jpg Het mongooltje (JH)
                              IMAG0362.jpgIMAG0360.jpg JH's

IMAG0344.jpg Overzicht

Dit was hem weer voor vandaag!

Laterr!
                              Attached Files
                              Last edited by dikkegek; 30 March 2012, 01:24.

Comment

(dag13/groei)

De plantjes zijn goed bijgekomen van het overpotten want ze groeien als ... als ... WIET!
                                De temperatuur en luchtvochtigheid is bijna perfect, dus verwacht dat ze heel snel gaan groeien!
                                IMAG0405.jpgIMAG0373.jpg
                                lamp uit lamp aan

Ik geef de plantjes 100 ml water per dag met een ph van 6.2.
                                En ik spuit de grond lekker vochtig een paar keer per dag, dit verdampt weer en zorgt voor hoge luchtvochtigheid.

Hier de foto's:

overzicht
                                IMAG0391.jpgIMAG0374.jpg de rechtse 6 potten zijn jack herrer, de andere top44.
                                lamp uit lamp aan

IMAG0402.jpgIMAG0398.jpgIMAG0393.jpg paar jack herrer's

IMAG0399.jpgIMAG0383.jpg top44
                                IMAG0401.jpgIMAG0387.jpg top44
                                IMAG0400.jpgIMAG0404.jpg top44
                                IMAG0395.jpgIMAG0388.jpg top44

Dit was hem weer voor vandaag, Oant moan!

Comment

Bezig...
                                X