Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Staan er keurig bij. Dit is week 2 van de zichtbare bloei! dat is wat ze in de schema's vermelden. Je telt dus de bloeiweken vanaf er zichtbare bloei in de toppen is (voorbloei in de oksels telt niet mee). Je telt dus niet vanaf moment dat je 12/12 gaat de weken.
Ziet er goed uit hoor. Eventueel zou je hier en daar van onderaf een blaadje weg kunnen halen om de luchtstroom een beetje op gang te houden zodat de lv niet te hoog wordt.
Als je zorgt dat er een ander blad boven zit kan dat best.
En hoever ze horen te zijn doet er niet toe, zolang ze goed gaan.
Over een maandje of twee lig jij in je hangmat met 'n joint van je eigengekweektewiet
gaan toch lekkerwil je het de volgende keer wat sneller allemaal,dan moet je een voorgroei kastje makenof met stekken en een goede luchtbevochtiger werken.
Het leek mij dat de top vorming wat meer mocht zijn
Wat voller of denk ik nu tesnel voor de rest gaat goed Jha zijn
Mooi groen ben nu bezig met week 6 bloei
zo ff een update ze gaan wel lekker toppen worden ook al dikker alleen denk ik dat ik er een week er bij plak voor het afbloeien want
ze staan nu nog super groen er bij zal zo snel mogelijk ff een paar pic's sturen
Comment