Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)
Jaaaaaaaa hoor het is weer zo ver.Dacht mooie foto's te hebben en wat zag titatover monty SPINT.Ben blij dat hij mij er op heeft gewezen.
@ MONTY THX MAN.Ik ga straks de boel spuiten met bayer massai om te proberen om de spint in toom te houden zodat ik over een week of 5 toch kan oogsten.
Moet wel zeggen dat het nog minimaal is.Heb ook geen last van webben.Lichte teleurstelling maar ik laat mn eigen niet uit het veld slaan.Wel moeilijk want mn gevoel zegt alles eruit gooien en opnieuw.Maar ga het toch proberen.
Hallo allemaal,
Niet meer zo heel enthousiast merken jullie wel maar komt door de spint.Moet wel zeggen dat ik nog geen webben kan ontdekken.Heb wel al veel blad verwijderd waar ik veel spint op zag zitten.Hoop dat de toppen sneldr eigen wat op willen blazen.Ook is dit de laatste week dat ik voeding geef.Dan begin ik met alleen water.Zal morgen kijken voor wat foto's.
JUIST MONTY BEN BLIJ DAT JIJ HET VROEG ONTDEKTE OP DE FOTO.
Ben er denk ik op tijd bij.Zal proberen om de kweek toch af te maken en de toppen de tijd te geven om te rijpen.
In ieder geval BEDANKT WEER MONTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment