Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)
die moeten nog minstens 4 weken en 2 dagen,zou de voeding iets verlagen en super roofmijt bestellen.verschil in bloeitijd tussen zaad en stek zal je ook wel hebben.kleine luchtbevochtiger met je lampen mee laten draaien ,dat vind de spint ook niet fijn.
PRET ZONDER LED
Ja maar wie en op wie zijn advies word led gekocht, de meeste growshops weten zelf niet wat ze verkopen , maar omdat wiet het nou eenmaal het altijd wel redelijk tot goed doet zijn de klanten doorgaans wel tevreden.. Want die weten immers niet beter, vaak is de wietplant het eerste plantje wat ze gaan kweken.. Led bevind zich nu in een stadium dat de eerste resultaten [de harde cijfers]vast liggen maar deze zijn nog niet optimaal en ik verwacht dan ook dat het nog een kleine 3 jaar duurt voordat je met led top kunt kweken.. het enigste voordeel nu is minder warmte, maar om gelijke resultaten te behalen heb bijna geen energie winst tegenover een hele dure lamp.
Klopt Maar wat de growshops op de markt brengen zijn veelal niet de goed. Philps is op dit moment als beste getest.. en natuurlijk zullen er al wel wat kwekers [wiet] zijn die goede resultaten behalen.. maar dit zijn resultaten die we maar moeten aannemen ..ik volg de ontwikkeling van led ook goed.. maar niet met gegevens die ik niet kan controleren
N Hallo allemaal,
Planten gaan nog goed moet wel zeggen dat spint goed tegen de bayer kan.Morgen begin ik met afgezuurd water te geven.Zodat ik kan gaan oogsten wanneer naar mijn zin de spinten de overhand krijgen.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet goed tegen kan.Word niet meer zo vrolijk van mn planten als dat ik voorheen was merk ik.Ben er beetje heel erg veel klaar mee.Maar ja weer wat geleerd.
Rustig aan iedereen en donderdag weer foto's.
Hallo allemaal,
Net begonnen om de stekken alleen afgezuurd water met ph 6.2 te geven.Ook zat hier de boost en enzymen nog bij.Verder nog tevreden.Spint is minder maar hou het goed onder controle tot nu.Ben benieuwd hoe het zal gaan smaken mn eerste bio binnen wietje.Hij ziet er wel spierwit uit van de thc.(of van de bayer lol)
Hou jullie op de hoogte.
Comment