Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)
Q FLUIT IK MAG TOCH 5 PLANTEN HEBBEN?
Ik ben gewoon heel vruchtbaar daar kan ik toch niks aan doen.
@Monty ben blij dat ik ook een beetje groene vingers heb lol.
Ziet er goed uit!
Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....
hallo allemaal,
Bedankt voor de leuke reactie's.ik ben vandaag overgestapt op de flores voeding,ook enzymen,booster en klein beetje wortelhormoon.Ben benieuwd hoe de planten hier op gaan reageren.Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik echt een hele lijn voeding heb gekocht.Booster ik weet niet of het verschil maakt maarja voor die 30 euro toch maar gepakt.De zaadplanten die beginnen als een gek de hoogte in te gaan.Wel mooi om te zien hoe een bijna vermoorde plant zich toch weer zo kan herstellen.Ik zal het echt wel gaan merken aan de op brengst.Maar ik heb vanaf het begin gezegd wat er ook gebeurt die zaadplanten maak ik af.Verder gaat het goed.
Hallo Allemaal,
Gaat hier goed al moet ik zeggen dat de stekken wel heel erg door groeien.Misschien ook eigen schuld want planten zijn niet getopt.
Mooi om te zien hoe de eerste topjes zich beginnen te ontwikkelen.Zal donderdag weer wat foto's maken dan kunnen we weer zien hoeveel het is veranderd in het hokje.
Nou de groeten op handen en voeten.
Comment