Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)

Het voordeel van een net is dat je ze langs het net kan begeleiden. Toppen groeien dan vanzelf omhoog.

Nu heeft het net niet zo heel veel zin, lijkt me..
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Staan dr mooi bij!
      Zou ze buigen als je ze korter wil. Gewoon 1mm staaldraad, soort grote haken maken en dan onder potrand klemmen.

Buig hier de hele klerezooi in elkaar want heb gronisch hoogtegebrek.
      Enige nadeel is al dat draad met oogsten, ff puzzelen en knippen.

Ajooooeee

Comment

Rollup het is een net zodat de planten niet omvallen!!!!Geen net om mn planten op vast te binden.
        Ik heb dit bij de stekken gedaan omdat ik het maar zielige takjes vind.Om omvallen te voorkomen,daarom het net.
        @fluit ik kan nog 0.50 meter omhoog als dat niet zat is dan ga ik ze buigen en vast maken maar hoop dat dit niet hoeft.

Gr ED

Comment

Dat word vast een hoop pret zonder die led, Ed.

Comment

De crusiaalste weekjes gaan beginnen

Ze zien er al lekker uit ed , goed bezig onder hps
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

Dikke pret hier, vol hokje
              sigpic

Comment

Snap dat je het gebruikt zodat ze niet omvallen. Je kan het ook als scrognet gebruiken, als optie.
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Is het daar al niet te laat voor?

Comment

beetje knakken en buigen,en dan aan het scrog net vastmaken,noemen ze verlaat sgrogge

Comment

Waarom toch dat sgroggen?Wat is hier het voordeel van behalve dat je planten laag houd?Ik ben meer van laat maar groeien dat gaat wel goed.
                      Als de stekken echt te groot worden dan zal ik wel moeten buigen of knakken.maar nu nog even niet en hoop ook dat de groei er toch een keer uit gaat.
                      En mij hoor je niet klagen voor mij gaat het nog steeds goed genoeg.
                      Ik heb geduld en alles komt goed.

GR ED

Comment

Hey ed,

ziet er netjes uit, ben jaloers maat, maar gun het je wel hoor .

Bij mij is het een tamme bedoeling, helaas ook last van spint, al is het niet enorm erg... zal dus ook aan de slag moeten om het hok schoon te krijgen...

Volgende ronde begin ik met HPS tot het moment dat de toppen beginnen te komen, dan doe ik de LED erbij en ben benieuwd wat het dan gaat doen!

Vraagje, ze moeten nog 2 weken, zal ik de planten nu natter houden dan normaal of juist niet?? Heb het idee dat ze nu te droog zijn en wil dat de toppen genoeg vocht ''binnenkrijgen'' ...

Hoor graag je mening/advies!

grts Meamz

Comment

Hallo Meamz,

Jaa het water geven.Ik doe dat op gevoel.Vingeren noemen ze dat.Even voelen met de vingers of aan het gewicht van de potten voelen hoeveel water ze nodig hebben.
                          Ik durf jou niet goed advies te geven omdat ik mijn led kweek ook verpest heb met water geven.Het blijft moeilijk om onder led wiet te kweken.Anders led verkopen en een hps lamp kopen.Maar je zult dan wel weer inleveren op de koste van de led lampen.Kijk maar bij mij lol.Kweken is kijken en voelen wat je planten nodig hebben.
                          IK doe bijna niks anders als bio voeding van canna en water.Hierbij hoef je ook geen ph te meten.Wel ec voor de zekerheid.Thats it klaar.
                          Meer niet echt niet.Water geven moet je leren ik kan dat niet uitleggen.Elke plant is weer anders.
                          Zou gewoon hps pakken lekker wietje kweken en je potten vullen.Led lampen houden en weer proberen wanneer je lekker te blowen hebt en alle info bezit die je nodig hebt voor led kweek.(verkoop ze niet je hebt de lampen echt voor een prikkie en anders zelfde prijs vragen niet lager gaan).

GR ED

Comment

Hallo allemaal,

Planten gaan nog steeds goed.Ben ze lekker aan het verwennen met alle voeding en enzymen en bio boost.Planten staan er mooi donkergroen bij.Nu nog geduld een paar weken en dan kan ik mn eerste toppen van de stekken oogsten.De toppen beginnen al goed onder de thc te raken.Zelfs op de stammen en bladeren.Zal over een paar dagen weer wat foto's maken.

GR ED

Comment

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg

Zoals belooft de foto's.Wat later als normaal maar ben 2 dagen niet lekker geweest.
                              Ik ben nog stteeds happy hoe dat het gaat.Wel planten omlaag aan het binden omdat deze te hoog worden.

Gr ED

Comment

planten zien er zeer goed uit en ik sluit me aan Planten water geven doe je op gevoel.

Gr bella
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X