Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)

Korting op 420shop
    IMAG0328.jpgIMAG0329.jpgIMAG0327.jpgIMAG0325.jpgIMAG0326.jpgIMAG0324.jpg

Plantjes die je ziet zijn mn verwaarloosde amnesia x super silver haze 9 stuks.Mensen die mijn led kweek hebben gevolgd weten wat de plantjes al hebben meegemaakt.Ik weet wel dat een wietplant veel kan hebben.Hoop dat mn stekken snel komen en dat ik aan de slag kan gaan.
    Eerst eens proberen om een eigen wietje te verbouwen zodat ik niet meer naar de shop moet.Daar voel ik me steeds vaker opgelicht.
    Voor 15 euro doosje wiet. wat krijg je 1.5 gram Jack herer!!!!!! Ik vind het niet erg om voor goede wiet te betalen maar wat ze soms verkopen.Het lijkt wel gras wat ze langs de weg hebben geplukt.Daarom ook mn eigen kasje gemaakt en vind het leuk om naar een dag hard werken in de tuin te rommelen.Ook de soorten kweken die je zelf lekker vind om te roken.Ik ben zelf een liefhebber van sativa soorten.
    Indica ook lekker maar als ik echt niks meer hoef te doen.En die is immers in elke shop te kopen.
    Ik brei er een end aan.Ik zorg voor een fototoestel als jullie je reacties plaatsen DEAL

Groeten ED
    Last edited by Goudeerlijk; 9 March 2012, 14:42.

Re: PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)

veel succes met je nieuwe lampen. hoop dat dit een geslaagde poging mag worden!

groeten mafferd

Comment

Hallo alweer,

@ Mafferd bedankt.

Moet nog even iets kwijt.Vandaag nog even wortelhormoon wezen knippen!!!!!!!
      KNIPPEN HOOR IK U DENKEN.
      Gaat ie voor de mensen die dit nog niet weten(Is wel erg old school)
      Als je takken van wilgen bomen knipt of snijd bv knotwilg en daar stukken van 10 cm van maakt.
      Die in een emmer met water doen en een dag laten weken dan de gesneden loten er uit halen en het water gebruiken.
      Wortels houden hier erg van.Waarom dat is weet ik niet meer maar het werkt wel.Ik weet wel als je een gesneden tak van een wilg in de grond naast een sloot steekt.
      DE tak begint te wortelen en te groeien als een gek.Ik ga het proberen hou jullie op de hoogte.
      Gr Ed

Comment

ed veel succes en als iedereen zoals jij was ,dan waren de shops allang gesloten.veel bewondering voor je doorzettings vermogen,want ik weet hoeveel tijd en pegels het kost voordat je iets oogst

Comment

Tumble bedankt man.Inderdaad even goede morgen zeggen in de growshop en bent al 50 euro kwijt.

Ben vandaag zoooooo blij.Begin van weekend alles klopt nu.Temperatuur in de eerste nacht 18 graden en lv 35%.
          Luchtvochtigheid is zo laag omdat aarde vrij droog is.Vanavond beetje inwateren en aarde nog een keer goed omgooien.
          WAAR BLIJVEN MN NIEUWE BABY's
          GR ED

---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 11:03 ----------

Hallo allemaal

Het is zover stekken besteld vanmorgen.Het worden of 20x super silver haze of 20 northern light.hoop zelf de ssh stekken.Deze toppen worden snoeihard.
          Van beide heb ik al kweken gezien en die planten zagen er super uit.Alle 2 de planten vol met thc kristallen.Moet wel zeggen dat bij de northernlight de cola's wel veel groter waren (zo groot als cola flessen!!!!!!.Was wel bij hun nu ik nog.Denk dat ik een dag of 3 moet wachten op de stekken.Geeft niks want ik heb nog een zieke boeg om voor te zorgen 9x amnesia x supersilver haze.Plantjes weer terug in de groei getrokken zodat ik dadelijk niet in de knoei kom met mn stekken.
          Die moeten ook nog min 2 weken voorgroeien.Als ik de stekken in de bloei trek dan ook meteen de 9x amnesia.Deze moeten echter wel veel langer dan de super silver haze.Super silverhaze ongeveer 8 weken.De amnesia bijna 12 weken bloei !!!!!!.Maar dan heb je ook wat.Dit is een bijna PURE SATIVA.
          De stekken van de super silver haze komen van een wietplant die al menige keren cannabis prijzen heeft gewonnen.Die wiet smaakt en ruikt ook echt naar wiet.
          Shop waarde meer als 10 euro per gram.
          Voor de liefhebbers hier de info van de amnesia x super silver haze:

Type:extreme sativa soort
          Bloeitijd: 10 tot 12 weken.
          Opbrengst: 750 gr per m2
          Smaak:sterk kruidige haze.
          Effect: even de boel de boel laten.
          THC: ruim 20%
          Zaad afkomst: As-g feminized.(sjop breeders)
          Kosten:70 euro voor 10

Daarom heb ik de plantjes nog staan.Kijk dadelijk welke nog de moeite zijn om mee door te gaan.Denk zelf dat er nog 2 te redden zijn.
          Nou zat geluld weer hou jullie op de hoogte.

Groeten Ed

Comment

hopelijk deze ronde meer succes.stoeltje gezet.

grt vapo

Comment

Succes met de nieuwe apparatuur Ed ,ik hoop dat het dit keer gaat lukken.
              Ik zet m'n stoeltje langs dat van Vapoman.

grtz.
              Led's grow !

Comment

Ed,

succes maat, ik hoop echt dat het dit keer beter gaat lukken!

Mijn opstelling is ondertussen gereed en de voorgegroeide meiden zijn er gisteren onder gegaan, nog wat moeite met de warmte-regulering maar hoop dat t goed gaat komen.
                Check mijn topic even dan kan je de opstelling zien en misschien heb je nog tips!

Nogmaals succes en je weet het; als mijn meiden volgroeid zijn kom ik wat droppen bij je!

ciao Meamz

Comment

Hallo allemaal,

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR

STEKKEN KOMEN VANAVOND ALS HET GOED IS

Ben benieuwd welke stekken het worden NLX OF HAZE
                  Laat jullie het straks nog weten.
                  GR ED

Comment

MAANDAG KOMEN ZE

Comment

humm das balen nou ja ff geduld hopenlijk komen ze.

Comment

Hallo Allemaal,

Ik moet denk ik toch een actieve lucht inlaat maken.De temperatuur ligt in de laatste paar uren op 28 graden.Ik kan mn afzuiger echt niet harder zetten.
                        Ik denk dat ik mn eigen ga verraden dan.Als ik bij de voordeur sta hoor ik van boven de afzuiger.Ga even kijken of er iets is om het geluid te dempen.
                        De 2 amnesia plantjes beginnen mooi bij te trekken.Andere 7 weet ik niet of dat nog iets word.

Gr Ed

Comment

vraag in de growshop naar een demper,geen grapzien eruit als een coolstoffilter alleen zit er dan iets anders in,was het geluid dempt.

Comment

Hallo,

@ Tumble heb vannacht zitten zoeken en inderdaad demper voor luchtuitlaat.(moet niet gekker worden!!!!!)
                            Ik heb alleen weer het geluk dat dat niet gaat passen
                            Het gat komt uit tussen muur en badmeubel.En om nou een stuk uit mn badmeubel te halen gaat zelfs mij te ver.(MIJ NIET MAAR VROUWTJE LOL)
                            Heb het al opgelost HOOP IK.Overdag lampen aan en met temperatuur regelaar bij sturen naar 25 graden.Als lampen uitgaan zakt de temperatuur toch en zal de afzuiger niet meer vol aangaan.(ook geen geluid over last meer).Overdag valt minder op als in de nacht.
                            IK LOOP AL EEN PAAR DAGEN PANISCH DOOR HET HUIS HOREN ZE ME NIET DE BUREN
                            Nou hoop dat morgen mn kleine schatjes komen.DE beste man zou een paar mooie uitzoeken.
                            Hoop zonder spint want dat blijft wel altijd de gok met die stekken.Kweek liever uit zaad maar nu even snel omdat ik zonder rookwaar zit.
                            En niet onbelangrijk:heb toch al aardig wat euro's in het hok gestoken en kan zo misschien een beetje van mn geld terug verdienen.
                            Na deze kweek ga ik weer kweken met zaad.Zal dan ook eens proberen om echt super grote planten te kweken.Als ik nu kijk op sommige kweekverslagen dan
                            vind ik,DIT IS MIJN MENING.Dat veel mensen de planten erg snel in de bloei trekken.Ik snap goed dat het met hoogte heeft te maken en niet iedereen de hoogte van 2.30m in kan gaan.Ik kan dit dus wel en denk als je de planten groter laat groeien dan ook de opbrengst per plant meer is.OK ik stop er weer mee met mn wilde verhalen.NIET LULLEN ED DOEN.DE zon schijnt hier en er begint bij mij van alles te kriebelen lol(MN HANDEN ).Zit al weer aan mn buitenkweek te denken.Niet dat ik hier elke keer lekkere wiet van af haalde maar meer voor mn moederplanten.Hier ga ik dadelijk mn eigen stekken van snijden en mn hokje vullen.
                            Gisteren plantjes eerste keer water met wilgenhormoon gegeven.kijken of het helpt.
                            Nou tot ziens maar weer
                            GR ED

Comment

BEETJE ZENUWACHTIG

Hoop dat ik morgen niet teleurgesteld word.Laat maar komen die 20 super silver haze stekken.zal ze met respect behandelen.
                              Vandaag alle 9 plantjes in grotere pot gezet.Staan nu in de canna prof plus.Aangegoten met eigen gemaakte wortelhormoon.
                              Bij de stekken gebruik ik gewoon de wortelhormoon van canna.De zaad planten die hebben al van alles meegemaakt.Led verlichting,te nat gestaan en ondertussen 4x verpot.Onvoorstelbaar wat een plantje kan hebben.Ik heb zelfs de plantjes uit de pot gehad en alle stekaarde van de wortels geschud toen in de emmer met water met wortelhomoon en toen in de grotere pot gezet.Als ze morgen nog allemaal leven dan verdienen ze om de bloei te halen.Ongeacht hoe ze eruit zien.
                              Ik zal eens kijken of ik wat foto's naast elkaar kan leggen,hoe de planten onder led stonden en hoe ze nu zijn geworden.
                              Laat die stekken komen want iedereen word gek van mn gelul lol.
                              Ga nu even kijken of ik 20 meiden namen kan verzinnen en wat voor geboorte kaartjes ik moet versturen.
                              Groeten Ed
                              DON"T WALK ON THE GRASS SMOKE IT

Comment

Bezig...
                              X