Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)

Hallo

Dat is al een nadeel van stekken kopen. WANNE KUT ZOOI ZEG.
    Nu weer morgen.pffffffffffffffffffffffff.Dit is echt de laatste keer dat ik stekken zet.
    Ik weet dat het wel om goede stekken gaat.Daarom blijf ik er op wachten.
    Nou meer heb ik niet te melden.O ja 9 plantjes leven nog allemaal!!!!!!!!!!

GR Ed

Comment

HALLO ALLEMAAL,

Het is feest !!!! Ze zijn er hoor.Er is nog een tweeling bijgekomen.
      22 baby's. mn kleine schatjes.Super stekken.Zit alleen een klein beetje spint in
      Alles al verpot,en in de canna terra prof gedaan.Aangegoten met mn zelf gemaakte wortelhormoon.Meteen een badje gegeven met canna cure..

Hoop dat ze allemaal aanslaan.Als er een paar niet aanslaan is het ook niet erg.Heb tenslotte ook mn andere 9 schatjes nog.Van de negen plantjes zijn er 2 die er weer een beetje bovenop aan het raken zijn.Denk wel dat dit altijd zwakke planten blijven omdat ze veel stress hebben opgelopen.
      Heb een paar foto's gemaakt.Maar weer niet scherp.Sorry maar in ieder geval.BETER IETS ALS NIETS.
      IMG_0125.jpgIMG_0124.jpgIMG_0130.jpgIMG_0132.jpgIMG_0134.jpgIMG_0139.jpg

De eerste 3 foto's zijn de zaad plantjes. foto 4 potjes vast opwarmen Foto 5 en 6 zijn van de stekken.

Morgen nieuwe tijdschakelaar halen want er is een klote pinnetje afgebroken.Voor de duidelijkheid,ik heb nu staan:
      22 net gezette super silver haze stekken(ben benieuwd hoeveel er over blijven)
      En 9 amnesia haze x super silver haze feminized zaad.
      Tot morgen iedereen.Ik ga mn schatjes nog een nachtkusje geven.

Gr Ed
      Last edited by Goudeerlijk; 13 March 2012, 23:30.

Comment

Succes ermee Ed!

Comment

rustig aan he ed niet te vaak spieken he bij de dames hahaha weet is moeilijk en verder ziet het er goed uit.en al gekeken voor sono slangen werkt bij mij ook goed..verder gaat zo verder ed.

grt vapo

Comment

Ik snap niet waar je aan begint om spint je hok in te halen. Weet je in ieder geval dat je volgende keer wel alle aarde eruit kan gooien.
            Hoop dat die Canna Cure goed werkt, zou echt zonde zijn mocht er een spintje overleven.
            Voorlopig sla je jezelf er goed doorheen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hee mede growers,

Leuk dat jullie meekijken.
              @ Vapo wat zijn sono slangen?(GA DIT EVEN OP ZOEKEN)
              @ QnQ weet het met die spint Het valt gelukkig mee.Heb ook nog spul van bayer staan kan ik dit beter gebruiken?
              Gaat het zover dat ALLE aarde eruit moet?Ga me nou niet ongelukkig zitten maken.
              Vandaag alle stekken staan nog overeind.Heb ook een luchtinblaas gemaakt omdat het hok toch steeds naar de 30 graden gaat.
              Nu heb ik nog wel wat capaciteit over maar bewaar dit liever voor als het echt warm wordt.
              In de nacht zal de luchtinblaas afslaan en laat ik de afzuiger het werk doen.

GR ED

---------- Post added at 19:57 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

Comment

Hi Ed,

klinkt goed maat, je verdient een paar grote gezonde meiden nu

Wat die spint betreft, is moeilijk eruit te krijgen maar als je tijdens de bloei voorzichtig de toppen vrij houd van de webben komt er echt geen rot in van de spint.

Succes amigo, nog 7wk en 6 dagen dan krijg je je proeverijtje hoop ik

Latersss Meamz

Comment

spint is echt hardnekkige zooi,na elke ronde je hok het liefs schoonstoomen met een stoomapperaat,en zorgen dat die krengen dood zijn,voordat je je eerste topjes ziet,want wat je daarna eroven spuit is in ieder geval niet goed voor je wiet.dus spuiten met gif en andere zooi in de groei,en niet in de bloei.koop een loep om ze beter te kunnen ontdekken,en als je niks meer ziet moet je preventief roofmijt uitzetten.

Comment

DOOD zien gaan.Hoop dat ik snel van die klote beestjes af kom.Heb al het halve topic gelezen over spint.Wat moet je er over zeggen. UITROEIEN DIE HANDEL.

GR Ed

Comment

Hallo kijkers,

Vandaag eerst genoten van de eerste lekkere zonnestralen.Lekker in de tuin gewerkt.Verdwaalde potten weer bij elkaar geraapt.
                      Alles goed schoon gemaakt in de dettol.Ik heb vandaag de zaad planten water gegeven met 10ml bio canna vega en 20ml bio rhizotonic op 5 liter water.
                      De ec waarde was 1.4.De ph heb ik niet gemeten want dit kan niet met bio voedingen van canna.Ben ook even met een paar potten in een donkere kamer gaan staan om de plantjes even snel uit de pot te halen om naar de wortelgroei te kijken.De wilgenhormoon heeft zn werk gedaan.Wortels zitten nu al onder in de potjes.
                      Ook bij sommige stekken,en die staan er vanaf dinsdag avond pas in!!!!!Ben wel al 2 stekken verloren want die hingen slap.Niet zo erg want ik moet dadelijk toch de mooiste uitzoeken omdat ik anders ruimte gebrek krijg.Heb er nu een goed gevoel over.planten beginnen goed aan te trekken.De stekken daar weet ik van dat ze van super kwaliteit zijn.Hoop dat ik jullie nu kan laten zien dat ik ook kan kweken en niet alleen kan lullen.

GR Ed
                      Last edited by Goudeerlijk; 18 March 2012, 22:55.

Comment

Hallo lezers?

Vandaag heb ik de 9 zaad planten in een 10 liter pot gezet.De wortels kwamen onder uit de pot en ik was bang dat de wortels zich gingen hechten aan de aarde die in de bak ligt.Ook alvast 9 mooie stekken naar een grotere pot gezet.Nog steeds aan het spuiten tegen spint.Ik zie op het nieuwe blad geen zuig sporen meer.Ik hoop dat ik ze uitgeroeid heb.Verder gaat alles naar wens,stekken slaan goed aan en de zaad planten beginnen mij te vergeven wat ik ze heb aangedaan!!!!!!
                        Ik ben vandaag weer wilgen wezen knippen.Deze zelf gemaakte wortelhormoon werkt als een gek en het is gratis.
                        Zal van de week weer even wat foto's nemen.

Gr ED

Comment

Hey man hoop dat je die kleine fockers hebt verslagen! Vindt je eigen gemaakte wortel extract best interessant puur natuur! Ga ik me even wat in verdiepen, zitten er ook nadelen aan?

groeten mafferd

Comment

Hallo Mafferd,
                            Ik heb dit wortelhormoon eerst altijd gebruikt bij buiten kweken.Ik heb hier nooit enige nadelen van ondervonden.Je moet er wel wat tijd in steken.
                            Maar een kind doet de was.Het stelt niks voor met een half uurtje ben je wel klaar.Ik heb een knipschaar voor rozen aangeschaft.Ik knip takken af dan maak ik stukjes van 5 cm en laat dit een dag of 2 in het water staan.Even de stukjes eruit en klaar is kees.Als ik het goed heb kan dit van alle wilgen soorten.Je moet voor de gein maar eens een wilgentak in een fles water zetten en een paar dagen laten staan.De tak komt razend snel onder de wortels.Dit werd vroeger gebruikt om bij de bloemen in een vaas te doen.Zo bleven de bloemen langer goed.

GR ED
                            LET OP BEN GEWAARSCHUWD DOOR TUMBLE DIT GAAT NIET MET ALLE WILGENSOORTEN
                            DAAR HOORT BIJ:KAN NIET MET TREURWILGEN !!!!!!!!!!!!
                            SORRY IK WIST DIT OOK NIET
                            Last edited by Goudeerlijk; 19 March 2012, 12:04.

Comment

Idd pas op met die spint Ed.Ik heb al twee oogsten ten onder zien gaan aan die K..beesten .
                              Hou ze groen !

grtz..
                              Led's grow !

Comment

Hallo allemaal,

Traaaallalaaaaaa ik ben vandaag zo vrolijk.Plantjes doen het goed.Op de foto 5 en 6 de wilgen loten in water.
                                Hou jullie op de hoogte.

Gr ED
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X