Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)

Hallo Allemaal,

@ Tumble, Bedankt voor de snelle reactie vandaag mee een bevochtiger gehaald.
    @ John Volgende keer geen stekken meer.
    Ik heb de stekken omdat deze wiet een van de beste haze is die ik in 20 jaar gerookt heb.Heb ook al veel wiet gerookt van dezelfde stekken.
    Deze super silver haze heeft al een keer de cannabiscup gewonnen.vandaar deze stekken.moet wel zeggen dat je met stekken meer werk hebt dan met zaad.
    Ik kweekte vroeger altijd uit regulier zaad.Dit is de eerste keer met stekken (binnen).Mijn zaad planten beginnen nu goed aan te slaan en denk dat ik toch 8 planten kan over houden.Een heb ik al weggegooid,dat werd toch niks en heb de ruimte nodig.Straks luchtbevochtiger erin en knallen maar.Planten hebben het dadelijk nog beter als ik zelf.Weet wel dat een goed hokje knaken kost.Hoop ook dat ik niet in de problemen kom met de temperatuur.Anders naar eerste oogst de platen eraf schroeven en de isolatie er tussen uit.
    Ga even tuinieren.

Gr ed

Comment

aan de iso zal het niet liggen,je passieve inlaat gat moet 3 keer zo groot zijn als je uitlaatslang.500 of 700 cub afzuiging,of nog beter een 1000 cub gedimde afzuiger moet echt zat zijn.

Comment

Comment

buisafzuigers maken meer lawaai dan softboxen,ze zijn wel veel lichter,daarom gebruikt men die voor in een tent.softbox hoor je bijna niet.

Comment

Hallo Allemaal,

Heb de stekken goed bespoten en de lv is al aan het stijgen.ook de luchtbevochtiger geplaatst.De lv was nu al 50%.Planten worden al mooi donker groen van kleur.
            Denk nog 1 week voorgroei en dan in de bloei.Denk dat ik nu wat aan de bange kant ben met water en voeding geven.Omdat ik het met de led kweek verpest heb door teveel water en voeding te geven.Ik ben ook een beetje het natte vinger gevoel kwijt.Maar beetje bij beetje gaat het steeds beter.Morgen nog een gat bij maken voor meer lucht in stroom.Verder dik tevreden.

DE AANHOUDER WINT!!!!!!

GR Ed
            ps Tumble hartstikke bedankt man dat je me zoveel info geeft.(maak ik goed met je)
            Last edited by Goudeerlijk; 23 March 2012, 00:46.

Comment

Heee Allemaal,

Goed weekend iedereen.Bij mij begint ie goed hoor.Vanmorgen even hokje checken.WAUW wat een verschil nu dat de lv met 20% omhoog is gegaan.Ook heb ik de lamp iets hoger gehangen.De stekken en planten beginnen mij steeds liever te vinden.De zaad planten daar word ik zelfs opgewonden van.Zal straks weer paar foto's maken zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.Het gat wat ik bij moest maken dat ga ik nu doen.
              Later en de groeten.

---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 15:58 ----------

HIHAAAAAAAA VOLGENS MIJ GEEN SPINT MEER.

HEB IK ZE UITGEROEID ?
              Vanavond gaatje afmaken en nog een keertje spuiten tegen spint nu het nog kan.Denk wel dat ik het kwijt ben.De zaad planten gaan nog knallen dat weet ik zeker.
              Alle zaad planten die beginnen goed blad te ontwikkelen.Sta er verbaast van dat die planten het nog gered hebben.Heb wel het geluk dat door het overpotten de zaadplanten nog niet zo hoog zijn.Gisteren water met rhizotonic en enzymen gegeven.Voeding wacht ik nog mee.Ze kunnen nog zat vooruit met 500l aarde.

Comment

005.jpg006.jpg007.jpg008.jpg
                Last edited by Goudeerlijk; 24 March 2012, 02:06.

Comment

foto's stekken en zaadplanten
                  Attached Files

Comment

Comment

gaat lekker daarhoeveel liter gaat er in je bevochtiger,en waar heb je hem gekocht?

Comment

Hi Tumble,

Het is maar een flutding hoor.
                        Bij de bcc voor 30 euro.Er gaat 2 liter water in.
                        Verder zit er niks op dan alleen een hoog en laag stand.Dit is toch de laatste keer met stekken.Als ik de zaadplanten nu zie die ik eigenlijk bijna vermoord had.Dan weet ik het zeker dat de volgende kweek toch alles met zaden gekweekt word.Vind dit ook leuker om te doen.De zaden ontkiemen enz.
                        Ga even op discovery kijken is nu over weed.
                        Later Gr Ed

Comment

Hallo allemaal,

Hier alles goed.weet alleen niet wat ik met de zaadplanten aan moet.Planten staan nu in 10 liter pot en de wortels komen alweer onder uit de pot.(5cm lange wortel)
                          Ik kan ze nu nog in de bak met aarde zetten,maar dan staan ze wel vast.Ik moet dan wel 8 zaadplanten op 1m2 zetten.Ik denk dat ik er gewoon vuilniszakken om de potten doe zodat de wortels zich niet hechten aan de aarde in de bak.Weet alleen niet of dit slecht is voor de wortels die onder uit de pot komen?(verstikken)
                          Ik had de zaadplanten eigenlijk al afgeschreven.Daarom heb ik nu ruimte gebrek met de 20 stekken en 8 zaadplanten.Aan de ene kant vind ik het zonde om de aarde in de bak niet te benutten.Maar weet ook als zaadplanten de ruimte krijgen voor wortelgroei dan vul ik mn hok makkelijk met de 8 zaadplanten.Ga ook de stekken niet toppen anders word het een jungle.De stekken kweek dat is niks voor mij.ZIELIGE PLANTJES HOOR vergeleken bij de zaadplanten.
                          Nou weer zat geluld.

Gr ED

Comment

Hallo Allemaal,

Ik ben een tevreden man.Alles in de bloei getrokken omdat de stekken wel heel hard aan het groeien zijn.Ik neem expres geen foto's dat doe ik einde van de week.
                            Dan kunnen jullie ook zien hoe hard het groeit.Hoop dat alles nu goed gaat en dat ik een lekker voorraadje haze kan oogsten.
                            Hou jullie op de hoogte.

GR ED

---------- Post added at 23:02 ---------- Previous post was at 22:37 ----------

ZIT NU DEZELFDE WIET TE ROKEN ALS MN STEKKEN PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF WAT LEKKER

Die wiet dat is niet normaal meer.Lekker mix beetje stoned en knetter high.
                            Vreedkicken niet normaal meer.Het hele huis ruikt naar de haze.Maar ja beter naar de haze als naar de stront.

Comment

je kan water geef schotels onder je potten zetten.ruik liever citrus lucht dan stront

Comment

gaat wel goed komen ed rustig aan met water en voeding en plantjes laten staan komt het goed en geduld he.

Comment

Bezig...
                                X