Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: PRET ZONDER LED(nu 2x 400 watt hps greenpower)
Hallo allemaal,
Planten gaan goed heb alleen wel wat spikkels op het blad gezien (SPINT WEER TERUG?).Moet wel heel goed zoeken om puntjes te zien.Heb meteen weer even gespoten met bayer.Ben hier niet zo blij mee maar er zit nog geen topgroei in de plant.Toch gaat dat niet lang meer duren want planten gaan nu 2e week bloei in.Ze beginnen ook al goed te stinken.Ben ook al een beetje aan het voeden op gevoel.hou wel het schema van canna in de gaten.Ik ben benieuwd als dadelijk de bloeivoeding plus boost word gegeven wat de planten dan doen.Maar ja geduld is een schone zaak.Morgen weer wat foto's.
@ Rollup stekken zijn nu 40 cm hoog ongeveer.
@Bella planten staan niet droog hoor.Ik ben alleen niet zo'n water gever.Dat gele komt misschien door 800 watt greenpower lampen.
Tip Spint: hou je lv hoog (30% is te laag en ideaal voor de voortplanting) liefst rond 60-70% en koop Pokon Bio Insectenspray (1 x per week behandelen)
Je beestjes zullen verdwijnen!
Ook voor het blad is in dit stadium een hoge LV beter.
Ik zou voor 40 euries een luchtbevochtiger aanschaffen, scheelt je een hoop shit voor nu en later!
Hallo allemaal,
Alles nog steeds goed planten schieten wel goed de hoogte in.
@ cruzie ik heb geen last van een te lage lv!!!!!! als je goed kijkt zie je een luchtbevochtiger.
Volgende week weer foto's
Comment