Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
maar een kleine update vandaag heb terug een ventje gespot in de tent heb die maar meteen buiten gezwierd was een plant van die hr zaden . dus heb 2 van de 3 vrouwtjes
De criticals heb ik zeker al 2 vrouwtjes het mongooltje en nog 2 andere plantjes moeten nog hun geslacht bekend maken
dus ik ben nu al zeker van 4 vrouwtjes
Nog 3 die dus nog wat achterblijven
Geen water dus vandaag voor allen morgen krijgen ze terug
Wil es zien of die hangende bladeren recupereren van die grootste plant in mijn tent
absoluut wachten met die hanger water te geven morgen, je vinger al in de pot gestoken ?
die vinger mag dus gerust echt kurkdroog zijn alvorens je terug water geeft (een langzaam aan actie op dat moment zodat je niet overload opnieuw.)
op vingerdiepte droog dan zit er onderaan nog steeds water waar ie aankan.
Als het vochtgehalte echt goed is volgens jouw mening, dan kan er daar een probleem zijn aan de wortels waardoor de plant geen water en voeding opneemt.
dit kan gebeuren bij een teveel aan zouten ( hierbij hoeft de plant er niet direct slecht uit te beginnen zien ).
oplossing hiervoor is dan echt de pot goed doorspoelen. laten indrogen terug en weer verder met voeding.
Ja twas idd een hele mooi dat ik er moeten uitgooien heb die staat nu buiten daar mag hij verdergroeien de smerige vent.
Die mag blij zijn dat ik hem niet vermoord heb
De Planten heb ik toch water gegeven omdat de potten heel licht aanvoelden . Die ene met hangende bladen is er ook goed aan het doorkomen gelukkig heb ik die 3 dagen droog laten staan anders was het mss allemaal voor niks geweest .Thx aan de mannen die me een goeie tip gegeven hebben .Door jullie zal die plant het zeker halen
die plant is geen zaad van rqs maar mijn lamp had ik direct op 12/12 gezet , ze is er wel aan het doorkomen die plant alles komt wel goed behalve het mongooltje dat ik heb weet ik niet zo zeker of die goed zal groeien het is afwachten grtzzz
Vandaag dus weer nen vent ontdekt onmiddelijk eruit twas er wel gene van de rqs zaden dus ik ben nog altijd in volle hoop dat het vrouwtjes zijn behalve het mongooltje dat ik niet weet wat daar van gaat komen
Maar al mijn planten zien er echt mooi groen uit . OOK HET MONGOOLTJE
Hallo hier dan nog een kleine update de grote plant had ik gisteren verplaatst en ja hoor het is noggal een verschil die stond onder de filter en daarom had die hangende bladen kben er zeker van nu heb ik geen enkel plant meer onder de filter staan
het zijn nu nog allemaal vrouwtjes die overschieten in de tent ook het mongooltje is een vrouwtje kben benieuwd wat daar uit zal komen
Comment