Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo hier ben ik dan terug met een kleine update het gaat goed met de plantjes
de grote is hersteld van de hangende bladen en ziet er nu wel heel mooi uit de criticals doen het ook heel goed nu beginnen ze toch goed te groeien ze hebben een sheut gekregen
hallo iedereen , mijn plantjes doen het heel goed ze zien allemaal mooi groen en het mongooltje is er ook goed aan het doorkomen had het eigenlijk niet verwacht
kben blij dat mijn kweekje tot nu toe heel goed verloopt vandaag hebben ze geen water gekregen omdat ze nog niet alles opgedronken hebben
De grootste die last HAD van hangende bladeren is er ook volledig hersteld kben er blij om
eerst en vooral thx voor degene die een leuke comment gegeven hebben ze gaan idd lekker mijn plantjes
vandaag heb ik ze water gegeven 6.0 ph en 1.23 ec khoop dat deze waarden goed zijn ik denk van wel
ze zijn allesinds mooi groen de plantjes en er zijn er al 4 waarvan je de topjes al goed begint te zien
dus ik heb nog 7 weken te gaan dus das niet lang meer , ik ben allesinds benieuwd naar het resultaat van mijn kweekje
hier volgen dus enkele fotos khoop dat jullie er tevreden mee zijn
voor ik het vergeet het plantje met genetische afwijking begint toch al normale bladen te vormen kben er blij om mss word dit wel hele goeie wiet kben blij dat ik het plantje niet weggedaan heb
Comment