Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1Ste kweekje skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1Ste kweekje skunk

@woin
    Je hoef er niet veder op in te gaan , maar voor wat is die gepakt ? want ze kijken alleen tellefoon laptop etc na als het daadwerkelijk nodig is voor een onderzoek , en dan nog moeten ze eerst een machteging er voor hebben
    Foto's berichtjes kunnen je inderdaad gaan naaien , maar zoals ik al zei leg er aan voor wat die gepakt is , want ze trekken niet voor elk vergrijp je hele telefoon leeg

Greetzzz

Comment

Hij kocht weed voor eigen gebruik bij een dealer. En ze hebben daar een bericht van in zen gsm gevonden.
      Er was controle op zijn school, en de hond is gaan zitten omdat de geur in zijn kleren zat.
      En het probleem is dat ik voor de moment geen verstopplaats heb of vind.
      Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

@woin

Dat is inderdaad zwaar kut !! , 1 tip planten snelllll ergens anders onderbrengen!!! de kans is wel heeeeeeel erg groot dat ze een huiszoeking gaan doen , aangezien hij het bij een dealer gekocht heeft , vervolgens ziet de politie die foto's en smsjes 1+1=2 binne de korste keren een bord aan je deur "weer een opgerolt"

Als je slim ben zoek je een medekweker die ze een tijdje voor je wil onderhouden.. of gezien het weer ken je ze ook wel buiten ergens droppen, alleen weet je dan niet hoe de planten er op zullen reageren

Greetzz

Comment

Hoe oud is je broer dan?

Wil nie lullig wezen maar snap niet dat je zoiets over de telefoon bespreekt!!!

Al helemaal geen sms!!

Succes woin! Hoop dat het je mee gaat vallen!!

Comment

Ik weet geen kweker om ze onder te brengen. en buiten is geen optie. Ze moeten nog 3 weken. Dus zijn al ver in de bloei. Das het probleem.
            En men broer is 17. Ik snap ook niet waarom hij het via telefoon deed. De impulsiviteit van het jong zijn?

---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:41 ----------

De planten staan wel niet in huis. Ze staan in een garage achter in de tuin.

Comment

Pas daar mee op vriend!!

Comment

Ander vraag. Als ik ze nu omleg. Heb ik dan fatsoenlijk materiaal om te roken?
                Of is dit nog te vroeg en levert het helemaal geen rookplezier op?

Comment

Weet niet of jij er plezier bij hebt maar er iets van merken zal nihil zijn...

---------- Post added at 19:35 ---------- Previous post was at 19:34 ----------

Denk dat je niet in paniek moet raken!!!

Rook er nog 1 zou ik zeggen!!!!

---------- Post added at 19:40 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

Of je moet zeker zijn dat er meer dan 1 of 2 sms/foto's met betrekking over wietplanten instaan,
                  en je nu zeker weet dat je genaait gaat worden.

Comment

Er stonder er meer in. En 1 globale foto. dus daarom kunnen ze zien dat het er meerdere zijn.
                    Ik ga ze proberen morgen vroeg donker te zetten. Dan heb ik nog 12 uur uitstel. En om 7 ur zullen de klakken hier wellicht nog niet staan

Comment

Hoop voor jouw van niet!

Vind het nog steeds erg dom!!

Succes...

Comment

Njah, ik heb een nieuw verblijfplaatsje gevonden. Morgen zijn ze weg. Heb wel 7 stekken de nek om moeten wringen. En geloof me da was heeeel pijnlijk. Maar ik ben de grote dames toch nog niet kwijt. Das het voornaamste

Comment

Goed man, natuurlijk balen van de stekken maar goed.....

Comment

iets van je broer gehoordt?

Comment

Dinsdag wordt em verhoord. En we hebben vandaag alles opgeruimd en straks worden de planten verplaatst.

---------- Post added at 18:15 ---------- Previous post was at 14:56 ----------

Comment

Zondag is het zo ver. Dan gaan de dames hen laatste adem uitblazen. En zal ook een van de laatste updates volgen.
                                Doordat ze nu niet meer bij mijn thuis staan heb ik ook niet meer kunnen updaten helaas. Maar ik deel jullie zeker nog mee wat de oogst geworden in.
                                Nu nog hopen op een goed resultaat . Ik hoop dat de nieuwe locatie hier geen schade aan heeft berokkend. Maar dat zien we zondag wel

groetjes

Comment

Bezig...
                                X