Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En de planten liggen om. ik heb ze nu lekker te drogen gehangen en ze zagen er best goed uit. Helaas waren sommige nog niet volgroeit, met name de sativa's. Dus wordt het afwachten of ze rookbaar zijn. Het zouden anders wel toppers geworden zijn . En enkele planten stonden de dicht op de lamp waardoor enkele toppen verbrand waren, 1tje zelfs voor de helft. Maar over het algemeen ben ik tevreden en was het een leuke eerste kweek .
Op naar de volgende over een paar maanden .
De toppen zijn wel mooi. Een paar kleinere en de sativa's die niet volgroeid waren. Ik heb er geen idee van. Een 200 gram? Tis maar en ruwe schatting hoor.
Thanx small
die moet zo een cursus volgen, en heeft zen gsm trug. nu ist nog afwachten of er nog een vervolg aan komt. dus zal er effe niks weer gekweekt worden .
maar het resultaat is wel mooi. Ze hangen nu te drogen, dus afwachten maar . Ik vind het alleen jammer van de sativa`s
Gisteren een testje gedaan. En hij smaakte wel al goed, al was de smaak nog wel beperkt. Kameraden vonden em ook goed en waren best onder de indruk. Hij gaf een leuke high dus toch wel lang aanwezig bleef.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat
Zien er zeer mooi uit voor je eerste kweek!
Spijtig dat je ze vroeger hebt moeten omleggen en niet meer deftig hebt kunnen laten bloeien!
Have fun smoking
Voor een eerste kweekje ben ik best tevreden. Maar het is inderdaad heel jammer dat ze niet zijn kunnen uitbloeien.
Achjah, het geeft wat het geeft, en genieten zal ik
Comment