Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@QnQ: als je bedoelt dat de voeding al uit de aarde op was, dan denk ik dat ook. Ik had zoals eerder geschreven mss teveel die batmix gespoeld.
Met de voeding die ik nu geef, zijn ze weer uit het slop en stopt de vergeling heb ik zonet gemerkt.
Nee, ik bedoelde dat je potten halfvol zitten.
Wat is dat toch met dat spoelen ? Aarde spoel je niet !
Mits je geen 1000W lamp hebt moet je gaan zakken.
Een meter is te hoog, dan krijgen ze te weinig licht.
Ze zien er al goed uit, maar het kan altijd beterderderder.
strange, want bij batmix staat het erop, en zo las ik hier ook dit forum, dat je die eerst moet spoelen, omdat die voeding die er al inzit van in het begin, de zaadjes kan kapot maken.
En idd, de aarde zat niet tot de rand.
Zal de lamp op een 70cm hangen....thanks
Dag 36 sinds ontkiemen.
Ze zijn gisteren week 3 van bloei ingegaan en staan dus op 12/12.
Ze krijgen om de dag :
1xMg+5xEnzym+3xGrow+1xSoilA en Soil B op 5 liter water
Enkele opmerkingen.
De Skunk was altijd de grootste en is dat nog steeds met 57 cm.
Dan hebben we Big Bud die op 47 cm staat en de Kush1 & Kush 2 resp op 43 en 47cm.
Op de foto met 4, zie je rechtsonder de Kush 2 staan. Wat mij opvalt, is dat de bladen veel groter zijn en de bloemen hebben korte stengels.
Als je dan de Kush 1 (linksonder) bekijkt, dan groeit/bloeit die veel mooier en heeft ie ook langer takken.
Zou het kunnen dat de plant te weinig aarde had? Ik zit zo'n 5-7cm van de rand van de pot.
Foutje van mij.
Ik heb ze in 2 grote kweekbakken gezet (dit weekend in Hubo gekocht,17euro) Perfecte maat= 120breed op 50 diep. Ideaal voor 3 potten van 11L of zelfs 15L.
Voeding: Bat + Enzym + Soil A+B + Green Sensation.
Verder met de spuitbus nog water met Green Sensation erop.
Plantjes zien er sterk uit, en ik buig ook dagelijks de takken die weinig zonlicht krijgen...zo groeien ze mooi. Scroggen zal voor de volgende keer zijn.
Nog een goei maand en we hebben onze eerste oogst. IMG_2386.JPGIMG_2392.jpgIMG_2397.JPGIMG_2399.JPG
DAG 57.
Alles verloopt volgens plan...Ben net week 6 van de bloei ingegaan.
Ze krijgen ook Phytamin van Plagron als spray, verder Green sensation/bloom/enzym.
Comment