Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk,Kush & Big Bud onder 600W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Skunk,Kush & Big Bud onder 600W HPS

ok. We zijn dag 78. Week 9 is net ingegaan van de bloei.
    Plantjes zien er mooi uit maar denk niet dat ze al oogstrijp zijn.

Graag effe jullie mening.

CIMG6588.jpgCIMG6596.jpgCIMG6597.jpgCIMG6599.jpgCIMG6600.jpgCIMG6601.jpgCIMG6605.jpgCIMG6589.jpgCIMG6590.jpgCIMG6592.jpgCIMG6593.jpgCIMG6595.jpg

Comment

Ik zou nog eens rustig een weekje wachten ,wel je planten goed blijven checken op toprot .
      Led's grow !

Comment

dacht ik ook...nog effe wachten...toprot zou in principe niet mogen...tijdens de "dag" blaast de ventilator voortdurend, en de afzuig staat constant aan. Luchtvochtigheid zit tss de 35-50%...

Comment

ik zou ook nog even wachten.. beter regel je snel een klein microscoopje en kun je je trichomen checken. Dat is gewoon weg de allerbeste manier om je oogst moment te kiezen. Ziet wel smakkelijk uit als j zo naar die toppies kijkt!

Comment

heb een vergrootglas gekocht, maar daar zie ik niet veel mee. Met mijne kodak en superzoom lukt het beter.
            De tricho's zien er nog wat doorzichtig uit volgens mij..nog effe wachten

Comment

Ziet goed uit, maar ik zou nog even wachten. Geduld dat is het moeielijkste aan het einde.

Comment

Ondertussen zijn we der geraakt se...Vorige week vrijdag gesnoeid, we zijn nu 8 dagen later en ze zijn zo goed als klaar...
                Heb ze al geknipt en heb een leuke oogst. 86gr kush van 2 planten (50/36), 49gr skunk en 51gr big bud. Totaal zo'n 186gr....
                Persoonlijk had ik gehoopt op 250gr maar dit is ook al goed....
                Nu genieten en de komende dagen wat proeven se

Comment

Bezig...
                X