Hallo beste kwekers..
Ben pas begonnen voor de eerste x in een tentje te kweken..
De set-up die ik heb is een silverline 1,1,2
400 watt hps
koolstoffilter met axiale ventillator
Ventillator.
Ik heb de zaadjes pas ontkiemd en ze in zaad en stek aarde gezet.
De zaadjes zitten nu ongeveer vier dagen in de grond en de lamp staat anderhalve meter erboven 18 uur per dag (aangezien het autoflowers zijn).
Ook heb ik constant de ventillator(van op de foto) aanstaan voor een betere luchtcirculatie.
Zijn er dingen die ik ben vergeten of die heel belangrijk zijn nog in deze fase??
Aangezien ik een zeer beginnende kweker ben is alle hulp en info meer dan welkom!
Hier zijn enkele fotos van hoe het er allemaal nu uitziet:
Ziet alles er tot hier ok uit of zijn er dingen die ik moet veranderen?
Hoop dat ik wat hulp krijg dan kan ik foto's blijven posten en dan kan ik uitkijken naar een leuke oogst!
Alvast bedankt!!
Sjefsan
Ben pas begonnen voor de eerste x in een tentje te kweken..
De set-up die ik heb is een silverline 1,1,2
400 watt hps
koolstoffilter met axiale ventillator
Ventillator.
Ik heb de zaadjes pas ontkiemd en ze in zaad en stek aarde gezet.
De zaadjes zitten nu ongeveer vier dagen in de grond en de lamp staat anderhalve meter erboven 18 uur per dag (aangezien het autoflowers zijn).
Ook heb ik constant de ventillator(van op de foto) aanstaan voor een betere luchtcirculatie.
Zijn er dingen die ik ben vergeten of die heel belangrijk zijn nog in deze fase??
Aangezien ik een zeer beginnende kweker ben is alle hulp en info meer dan welkom!
Hier zijn enkele fotos van hoe het er allemaal nu uitziet:
Ziet alles er tot hier ok uit of zijn er dingen die ik moet veranderen?
Hoop dat ik wat hulp krijg dan kan ik foto's blijven posten en dan kan ik uitkijken naar een leuke oogst!
Alvast bedankt!!
Sjefsan
Comment