Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

    Hier nog wat fototjes van de plantjes van dichtbij! Ik vind zelf dat sommige een beetje van kleur verschillen.. de ene een wat gele schijn bij de binnenkant van sommige bladeren, en de andere zien er lekker groen uit..
    Graag eens een mening en/of tips van wat anderen als dit kan?
    Zit nu op dag 16 vanaf zaadje

    Hier de foto's:
    SAM_0973.jpgSAM_0976.jpgSAM_0979.jpgSAM_0981.jpgSAM_0984.jpg

    vrede!

    Comment


      #17
      Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

      ziet er leuk uit

      Comment


        #18
        Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

        Heee allemaal..

        Hier een update van hoe het eraan toe gaat!
        Juist ph en temp meter binnen gekrijgen en lv is rond de 40 procent.. Weet moeilijk hoe ik dit omhoog kan krijgen aangezien ik geen fancontroller heb?
        Wat ik me aafvraag is: Ze staan nu in 4,5 l potten al ongeveer drie weken in gold label special mix.. Nu beginnen de wortels onderaan uit te komen bij de potten.
        Ik heb potten gehaald van ong 15 l en vroeg me af in welke aarde ik ze nu best moet overpotten? (aangezien ik weldra met bloeivoeding ga beginnen)..
        Hier de fototjes
        SAM_1007.jpgSAM_1009.jpgSAM_1010.jpgSAM_1012.jpgSAM_1013.jpgSAM_1014.jpg
        Vrede,

        Sjefsan

        Comment


          #19
          Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

          hoi hoi


          mooie gezonde dames

          ik zou gewoon light mix gebruiken bv Atami Janeco-Light-Mix

          en next time gewoon kiemen in klein potje en dan gelijk na de grote pot in, ompotten is ook stress voor de girls
          of gelijk naar de 11L in
          ow en hier hoe ik ze deed kiemen



          hier ook een voorbeeld hoe ik ze ompotten deed






          mvg vaderke
          sigpic

          Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

          Comment


            #20
            Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

            Dag mede liefhebbers van de Heilige Plant!

            Sorry voor de late post maar heb wat problemen gehad met de camera..
            Al bij al zijn de 2 weken goed verlopen.. De plantjes zien er goed uit, beginnen lekker te bloeien, alleen vraag ik me af dat het normaal is dat de ene wat sneller en feller bloeit dan de andere?
            De Diesel Mass is wel al wat voor zoals je ziet op de purple cheese, en 2 van de 5 purple cheesejes lopen een beetje achter bloeien..
            De geur begint heerlijk te worden en ik kan niet wachten wat de komende weken nog in petto heeft voor deze dames!
            Ze zijn ook overgepot 2 weken geleden zoals gezegd maar niet in light-mix maar gewoon in de royal-mix.
            Ben ook begonnen met de Bio Canna terra te geven met het water en ook dit verloopt lekker..
            Zijn er nog tips of opmerkingen, want deze zijn meer dan welkom!

            Hier de fotos van hoe de dames erbij staan:

            DSC_0027.jpgDSC_0028.jpgDSC_0030.jpgDSC_0031.jpgDSC_0032.jpgDSC_0036.jpg


            Peace!

            Comment


              #21
              Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

              Ziet er goed uit.
              Denk beetje rustiger aan doen met voeding, vanwege dieproene kleur en verbrande bladpunten.

              Suc6 en Smookse

              Comment


                #22
                Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

                Inderdaad, zou heel snel die voeding verminderen, diepgroene kleur duidt op een stikstofoverschot en de verbrandde bladpuntjes spetteren je tegemoet op de foto's.

                En natuurlijk zit er verschil tussen de soorten, zelfs als je 5 dezelfde soort zou zetten kun je nog verschillen zien.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

                  2 weken gelden overgepot ..
                  en nu al voeding geven ..
                  klopt dat wel..?
                  er zit voeding in de verse aarde..
                  dus lijkt me nu al bij voeren overbodig..
                  kijk naar je planten ..
                  je ziet wel waarneer ze honger krijgen..
                  dan wordt het tijd voor voeding ..

                  en geen een plant is het zelfde
                  de een wordt groter als de ander..
                  en de anader weer eerder in bloei de een eene
                  kort bloeiers .. lang bloeiers ..enz enz..
                  dus dat verschil is niet anders als normaal

                  nou rustig aan
                  and let it grow..
                  it's ready when it's ready..!


                  grtzz birdie..

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

                    Voeding bijgeven is op aanraden van twee verschillende growshops..
                    Ze zeiden dat ik gele/bruine punten kon krijgen en dat ik me hier helemaal geen zorgen over moest maken?
                    Wazig..

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

                      Idd een wazig verhaal .
                      Ik zou als ik jou was het advies van Q opvolgen en heel snel de voeding verminderen ....te veel voeding is echt niet goed voor de plant niet voor de smaak en niet voor de opbrengst en gezondheid van de plant.
                      Verder heb ik nog het advies om voorzichtig te zijn met de BioCanna lijn ,goed spul maar niet voor beginnelingen als ik mag zeggen ...ik heb hier zelf ook wat ervaring mee opgedaan maar dit werkt met veel andere PH en EC waardes en is niet zomaar 1 2 3 met elk spul af te zuren .
                      Ik heb er twee kweken mee proberen te draaien maar dat is me niet echt gelukt ,ook door andere factoren maar ook door mijn onervarenheid in combinatie met de BioCanna lijn .
                      Nogmaals het is geen verkeerd spul maar je moet er wel mee kunnen kweken ...

                      succes met je kweek .
                      Led's grow !

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

                        Sluit me hier bij aan, die planten staan erg rijk aan voeding. Voedingsadviezen halveren/driekwarteren, nadat je eerst een aantal maal alleen afgezuurd water hebt gegeven. Wat ter advies ook beter na elke drie voedingsgiften gedaan kan worden.

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

                          Lekkere teennagel op foto 2
                          Pecae

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste kweek in homebox. 5x Purple Cheese auto, 1 x Bio Diesel auto 400 watt HPS

                            Dankjeman.. wacht tot je ze allemaal ziet

                            Comment

                            Bezig...
                            X